Hansaegee Nature | Mudahnya Pembelian Produk Kecantikan di Hansaegee.Com !

Assalamualaikum 

Holla gais ~ korang lebih suka shopping secara online atau pun memang wajib kena pergi kat kedai , mall dan sebagainya ? Bagi aku , memang aku pilih shopping secara online sekarang sebab nya aku cepat letih nak berjalan haha , dah tua gini lah yooo . Bila shopping online sambil goyang kaki pun boleh dapatkan barang apa yang kita nak , lebih-lebih lagi produk dari Korea


Paling suka shopping online adalah kosmetik lah uols , nampak tak ~ perempuan biaserlerrr ! Para suami jangan terkejut jika posmen asyik datang je di rumah korang haha , so sebenarnya hari ni aku nak share tentang CC Cream Hansaegee Nature , korang dah sedia maklum aku dah pernah review di 2 entry sebelum ni


Kali ni aku nak share lagi secara ringkas tentang Gold Nano CC Cream Hansaegee Nature ni sebab ia memang best , produk ni antara produk yang popular di web Hansaegee Nature tau, boleh di katakan 'pisang panas laku teruk' selama bertahun-tahun , then pada tahun 2016 Hansaegee melancarkan produk Aqua Whitening Cream dan di ikuti oleh satu produk lagi Aloe Ac Bubble Cleanser pada pada tahun 2018 , memang berbaloi aku cuba sendiri  .. Oh ye aku baru perasan CC Cream ni dah tukar packaging baru , lagi cantik dan nampak eklusif gais . Hurm ni yang rasa nak beli lagi !  

Selain produk yang aku mention tu , banyak lagi produk yang ada di Hansaegee Nature seperti dalam penjagaan mata , mask muka dan lain-lain lagi.

Bagi korang yang baru pertama kali dengar tentang Hansaegee Nature ni , ia adalah jenama kecantikan penjagaan kulit yang di tubuhkan sejak tahun 2011 di Malaysia , dan semua produk Hansaegee Nature adalah 100% buatan asli dari Korea yang menggunakan bahan-bahan berkualiti dan selamat.Hansaegee Nature bermula dengan menjual produk - produk secara online supaya seluruh Malaysia dapat mencapai dan memastikan semua produk adalah selamat dan mengekalkan kualiti yang baik. Produk Hansaegee Nature di import secara langsung dari Korea ke pejabat Hansaegee Nature yang berpusat di Malaysia dan semua produk original made in Korea adalah selamat dan di luluskan secara sah

Okay lets go ! Now aku nak ajar step by step cara nak order di laman web Hansaegee Nature , aku nak pilih CC Cream lagi ~ okay anak-anak sila bukak laptop masing2 ! :p . Aku suka laman web Hansaegee Nature ni sebab ia mesra pelanggan , bukak je web dia , segala benda ada , details , review dan testimoni . So korang tak perlu pun nak google review orang lain , sebab semua dah tersedia di situ.



  • Step 1 - Korang buka laman web www.hansaegee.com dan wajib create account , kalau korang tak daftar , nanti susah lah nak track order haaa tak pasal-pasal gelabah nanti 





  • Step 2 - Dah siap create acc , korang akan dapat 50 point , kemudian boleh lah pilih produk apa yang korang nak , macam aku , aku nak repeat order CC Cream so just click di product dan click CC Cream lepas tu add to cart je haaa , senang banget ! 


  • Step 3 , time to checkout ! Dah puas hati semua , tekan je checkout then click next lepas tu isi details alamat korang dan contact no .Untuk pengeposan korang boleh pilih 2 servis pos samaada nak menggunakan khidmat Pos Laju atau pun Gdex.


  • Step 4  , buat pembayaran . Untuk pembayaran , korang boleh pilih samaada nak bayar secara online banking (ipay88) ataupun bank transfer , details acc Hansaegee Nature dan tersedia di web.



Lastly , setel ! Tunggu je barang korang sampai di rumah okay , korang boleh jugak semak produk korang di bahagian order di 'my account'.

One more thing yang aku suka tentang website Hansaegee Nature ni , mana-mana produk yang ada dalam website , semua nya sangat details tentang description , tentang texture produk , cara menggunakan dan juga review dari pengguna , by that tak perlu nak google review dari pengguna lain , siap ada video tutorial juga .. 

Then aku tertarik betul dengan  dengan Aqua Whitening Cream --> https://hansaegee.com/shop/skin-care/aqua-whitening-cream.html ,  katanya moisturizer ni mengeluarkan titisan air , tengok texture pun menarik , baca review dari pengguna lain pun bersetuju Aqua Whitening Cream ni best ! 




FREE GIFT !




Sampai-sampai je produk , korang akan dapat hadiah comel ni ha , so setiap pembelian korang akan dapat set free gift , ni adalah new packaging untuk CC Cream , tekstur still sama cuma di upgrade kepada 50 ml  dan spf 50 PA+++ dan packaging yang lebih kemas .

Aku suka kemasan di laman web Hansaegee Nature ni sebab senang nak pilih dan nak tengok details tentang sesuatu produk , ada kategori untuk produk popular , kategori recommended produk dan juga produk yang baru di lancarkan 






Kelebihan Shopping di Laman Web Hansaegee Nature 

Banyak kelebihan yang korang peroleh , part paling aku suka adalah reward point , bila sign up je korang automatik akan dapat 50 point , dan setiap pembelian pun ada point-point yang akan di berikan . So point tu boleh di gunakan untuk beli produk di Hansaegee Nature. 

Kelebihan :
  • Penghantaran percuma di seluruh Maalaysia untu pembelian RM70 ke atas 
  • Pelanggan akan mendapat 1 mata ganjaran untuk setiap perbelanjaan RM1.00 dan setiap 100 mata ganjaran boleh di tebus untuk belian RM1.00 belian seterusnya . Mata ganjaran tidak akan tamat tempoh
  • Penghantaran yang cepat , setiap pesanan yang di buat sebelum 10 pagi akan di hantar pada hari yang sama , jika selepas pukul 10 pagi akan di hntar pada keesokan hari (hari bekerja) .
  • 2 pilihan servis penghantaran : GDEX / POS LAJU
  • Pilihan pesanan: Boleh menempah secara langsung di laman web dan pembayaran dengan menggunakan Pemindahan Bank Online, Deposit ATM, Atau Kad Kredit (melalui ipay88)
  • Aa sesi LIVE CHAT di website untuk memudahkan pelanggan berkomunikasi dengan customer service sekiranya ada pertanyaan atau masalah berkaitan atau melalui whatsapp dan juga email
Di ingatkan pada korang , semua produk Hansaegee Nature hanya di jual melalui laman web www.hansaegee.com sahaja , tiada di jual di laman web shopping yang lain atau pun kedai-kedai offline. If ada , maknanya yang FAKE la tu .

So far , laman web Hansaegee Nature ni sangat-sangat memudahkan dan yang paling penting segala pembungkusan dan servis penghantaran sangat okay , laju dan terbaik ! If korang ada masalah apa-apa pun boleh terus direct di web , whatsapp dan juga email. 

More Info :

Hansaegee Nature 


4 Ulasan

TQ FOR COMMENT

Terbaru Lebih lama