Maline Furniture | Beli Perabot Berkualiti Secara Online

 Assalamualaikum
 
Beli Perabot Online di Maline Furniture | Hari ni qaseh nak share kepada korang semua, cara mudah untuk membeli perabot yang berkualiti secara online sahaja dengan harga yang berpatutan.
 
Sebenarnya qaseh dah lama survey furniture / perabot untuk rumah, hari tu qaseh survey bed frame siap buat poll dekat ig story tapi last-last pilih almari lah dulu untuk bilik Rayyan, baju dia bercampur dengan Umi haaa, ada almari sendiri senang sikit untuk Rayyan pilih sendiri baju yang dia nak kan.
 
Oh ya qaseh beli online je, tak larat nak keluar pergi mall lagi pun sekarang kan PKP dan kena jaga S.O.P so baik beli online je haaa lagi mudah dan pantas. Risiko bila beli online ni satu je, risau kualiti dia tak setanding dengan harga, yelah tak boleh nak sentuh, tak boleh nak tengok depan-depan kan.
 
Tapi jangan risau okay sebab online furniture mall yang qaseh beli ni memang berkualiti dan terbaik, banyak juga perabot-perabot yang design moden dan kena dengan gaya masa kini, qaseh pun dah survey sebaik mungkin iaitu di Maline Furniture, korang boleh layari web https://maline.com.my.
 
Maline Furniture ni yang bestnya FREE DELIVERY area Klang Valley, nasib baik qaseh masih dalam area Klang Valley so free of charge. Maline Furniture ni juga merupakan pengilang perabot di Malaysia dan dia memang hantar depan rumah kita, kita tak perlu susah-susah nak angkut sendiri.
 
Sebelum qaseh share almari yang qaseh pilih, jom kita cuci mata dulu apa yang ada di Maline Furniture ni, kalau korang baru pindah rumah atau masih pening lagi tak tahu nak beli perabot kat mana haaa boleh survey di Maline Furniture ni okay, macam-macam ada




Sekarang ni Maline tengah buat promosi tau, memang waktu terbaik untuk beli perabot heheh, biasalah uols waktu promosi ni lah dapat jimat banyak, almari yang qaseh beli ni pun tengah ada promosi sebab tu qaseh decide untuk beli dari harga RM900 lebih tak silap, jimat banyak
 
 

 
Ni pilihan qaseh, Wardrobe White Wash. Qaseh pilih jenis sliding door, senang Rayyan nak buka dan tutup. Cantik sangat bila tengok depan-depan, bau kayu sikit tapi okay je, dan kualiti sangat okay dan kukuh.
 
Qaseh agak risau sebenarnya sebab nak masukkan almari ni dalam rumah memang ngam-ngam lah dengan pintu masuk, nasib baik muat kalau tak menangis daku haha thank you delivery man yang bertungkus lumus dan usaha sampai berjaya
 

So almari ni diorang hantar dalam dua packing, satu dengan rangka almari ni seketul dan pintu sliding almari ni, so diorang tolong pasangkan sekali hehe senang kerja qaseh

 



 
Tadaaa akhirnya selamat sampai di rumah, almari ni memang berat dan kukuh, dan agak luas dan besar. Qaseh tak sempat lagi nak mengemas tapi puas hati dengan kualiti furniture dari Maline Furniture ni.
 
So korang jangan lupa survey dan shopping di Maline Furniture okay, mesti rambang mata nak pilih.
 
MORE INFO :
 
Website : https://maline.com.my/
Facebook : https://www.facebook.com/MalineOfficialMY
 
 
 
 

2 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. wowwww cantiknyaaaaa,bebraloi sangat kalau macam ni....

    BalasPadam
  2. Wow! Bagus kan? Semua sudah boleh beli secara online. Cantik-cantik betul perabot semua itu.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama