D'Aura Perkenal Duta dan Produk Terbaru AVCO dan Set Bersalin

Alhamdulillah qaseh berkesempatan menghadirkan diri di majlis Meet & Greet Introduce D’Aura Ambassador bersama geng Kbba. D’Aura adalah produk minyak kelapa dara / VCO (virgin coconut oil) no 1 bagi ibu-ibu mengandung di Malaysia dan juga telah diedarkan di Brunei dan Singapura. Rasa macam semua pun dah tahu tentang D'Aura ni kan.


Jika korang search di google pun memang banyak sangat khasiat minyak kelapa dara ni untuk kesihatan malah untuk kecantikan juga dan yes minyak kelapa dara ni memang sesuai untuk seisi keluarga bukan untuk perempuan je tau tapi lelaki pun boleh amalkan.


Majlis berlangsung dengan meriah, dan ada 3 benda yang qaseh nak share pada korang semua. Selain dari duta dan produk baru yang ingin diperkenalkan, ada program best untuk korang yang minat untuk menjadi usahawan berjaya. First of all qaseh nak ucapkan tahniah kepada pengasas D'Aura Tn Hj Dzul Ahmad atas kejayaan pelancaran produk baru dan perlantikan duta baru D'Aura, haaa siapakah yang jadi duta D'Aura kali ni ? Memang femes orangnya.

Perlantikan rasmi Dayah Bakar sebagai Duta D’Aura 

Akhirnya yang ditunggu-tunggu telah tiba, kemunculan seorang wanita yang anggun sebagai Duta Produk D'aura, tahniah buat mommy to be, seorang personaliti TV tanah air, Puan Dayah Bakar,  memang sangat sesuai dengan personalitinya yang lembut dan sopan gitu, tahniah juga bakal menimang cahaya mata pertama bulan August nanti

Acara menandatangani kontrak 


 Acara perasmian produk terbaru oleh Puan Dayah 

Produk terbaru D'Aura diadakan sempena dengan perlantikan Duta Produk D'Aura, so ada 2 produk baru yang korang perlu tahu dan salah satu produk baru ni bersesuaian dengan Puan Dayah Bakar yang bakal melahirkan cahaya mata nanti, haa eh apa kaitan ?  Sabar, qaseh nak share lah ni :p

Produk Baru D’Aura 


Kalau sebelum ni ada dua produk D’Aura ni yang memang HOT betul sambutan dia hingga mencecah hampir 1 juta pengguna iaitu D’Aura Softgel dan D’Aura Gold, salah seorang pengguna tu termasuk qaseh sendiri, pernah amalkan waktu pregnant dulu, so far baby sihat dan takde masalah apa pun bila amalkan VCO ni sebab ia tiada campuran bahan kimia yang berbahaya, hanya melalui proses penyulingan dengan suhu yang rendah

 D'Aura Gold
 D'Aura Soft Gel 

Kali ni, D'Aura mengembangkan lagi produk mereka dengan memasuki dunia kecantikan dan semestinya untuk ibu-ibu iaitu
Aromatic Virgin Coconut Oil (AVCO)
Set Bersalin D’Aura
AVCO ni khas untuk sapuan luaran je tau, untuk kulit boleh, untuk rambut pun boleh dan ada dua aroma iaitu Morning Dew dan Floral Fresh. AVCO kaya dengan antioksidan dan pelbagai guna sebab ia boleh lembapkan kulit, lembutkan kulit dan rambut, anti aging, perbaiki tekstur kulit, kurangkan pori-pori tersumbat, wrinkle dan sebagainya 

Biasanya qaseh memang akan buat double cleansing untuk muka, for first step memang akan guna oil cleanser lah untuk cuci segala kotoran, so AVCO ni juga boleh dibuat sebagai makeup remover/ oil cleanser juga, yang paling bestnya harga dia murah je gais tak sampai Rm30 pun.

Bau AVCO ni tak terlalu kuat tapi still harum, bagi yang alergik dengan fragrance qaseh rasa tiada masalah sebab hanya guna 1% natural plant extract fragrance je, sebab still nak kekalkan bau minyak kelapa dara dan nutrien yang ada.

Oh ya, AVCO ni pun cepat gila meresap di kulit, hanya 10 saat tapi ia meninggalkan haruman yang ada. Kalau nak buat as moirturizer pun no hal sebab ia cepat meresap dalam kulit dan tidak membuatkan muka kita berminyak.VCO ni one more thing qaseh suka sebab boleh blend dengan essential oils, qaseh memang tengah cari minyak carrier untuk blend dengan essential oils untuk mengurut hihi memang terbaik.


Set berpantang D'Aura pula cukup lengkap untuk ibu-ibu berpantang, dalam set bersalin ni ada :

  • Feminine Intimate Wash 
  • Firming Herbal Paste
  • Baby Massage Oil
  • Soft & Natural Nipple Cream 
  • Herbal Warming Body Soap
  • 100% Pure VCO
  • Calming & Refreshing Spray 
Antara kelebihan Minyak Kelapa Dara D'Aura, for your info, D'Aura membuat semua produknya di kilang sendiri tau. 



Pelancaran Program Aurapreneur
Okay, one more thing qaseh nak highlight satu benda buat korang di luar sana yang memang nak sangat berniaga tapi tak tahu hala tuju, kadang kita tengok orang berniaga ni best sangat kan, dapat pegang duit kepok-kepok tapi struggle dia kita tak tahu, kalau salah handle, habis lingkup

So nanti, D’Aura akan anjurkan program Aurapreneur yang mana akan ada kelas-kelas percuma untuk membimbing orang ramai menjadi usahawan yang berjaya dan banyak lagi program nya, nak tahu kena join dulu lah ye.


Qaseh tertarik bila dengar testimoni dari agen-agen D’Aura yang dulu langsung tak tahu apa-apa pun pasal bisnes tapi sekarang boleh buat sale hinga jutaan ringgit, so nak berniaga ni tak boleh main langgar je, kena jugak ada ilmu. 


Inilah peluang terbaik bagi korang yang takde modal, takde ilmu langsung, tak tahu nak mula macamana lebih-lebih lagi PKP ni, pendapatan makin terjejas,  so boleh lah rembat peluang ni, more info just contact je nombor di bawah.

Contact di nombor 019-9999256

Lastly, baby shower buat mommy to be ni, eee mesti comel je baby nanti hihi macam mak dia lah kan 
Once again, congratulations buat Dayah Bakar, bergambar kenang-kenangan sat 

More Info :

Boleh layan video sepanjang event ni berlangsung


Website : www.daura.com.my

10 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. D Aura memg dh dikenali.. Bagus snagt produk ni.. Dh pakai dh avco tu.. Hehee.. Best

    BalasPadam
  2. Set Bersalin D'Aura tu mesti best hehehe.. Produk D'Aura antara yang mwndaoat tempat dihati pengguna di Malaysia kerana keberkesanannya ternyata dan teruji.

    BalasPadam
  3. Set Bersalin D'Aura tu mesti best hehehe.. Produk D'Aura antara yang mwndaoat tempat dihati pengguna di Malaysia kerana keberkesanannya ternyata dan teruji.

    BalasPadam
  4. Memang banyak kegunaan minyak kelapa ni kan. :)

    BalasPadam
  5. Tahniah dayah! Wah jadi duta dah. Minyak ni ramai yg suka.

    BalasPadam
  6. Suka tengok Dayah... Personaliti TV cantik, humble in live. Sesuai mum to be ni jadi duta D'Aura. Kak nina dah cuba Aromatic VCO, best giler. Memang melembabkan kulit, cepat meresap.

    BalasPadam
  7. wow! makin banyak produk keluaran dAura ni... dulu pernah consume. memang bagus

    BalasPadam
  8. mcm pnh dgr brand ni.. dh lama x amal minyak kelapa dara..

    BalasPadam
  9. ooo minyak kelapa dara ni bagus nak pecah rantaian lemak erk.. boleh kurus?? wah wah... part nak kurus tu minat ..hahahhaha

    BalasPadam
  10. Selalu dengar jenama ni. Ramai gak rang2 yang rapat guna.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama