Unboxing Welcome Gift Althea Angels | Real Fresh Skin Detoxer


Assalamualaikum , holla gais ~ kesinambungan dari entry Dapat Kejutan Dari Althea , hari ni aku nak share kejutan dari Althea ni haaa iaitu Welcome Gift untuk kesemua Althea Angels , yeahh im happy-happy girl , so jom unboxing ! Btw siapa yang mengikuti aku di socm mesti dah tengok kan , but its okay , kali ni untuk pembaca blog pulak haaa gituh 

Unboxing Althea Angels Welcome Gift 
Always love Althea Box !

Boleh tengok video unboxing ni ya , nampak tak banyak sangat barang-barang cute yang ada dalam box ni , semestinya cute dan comel je , yang penting ada warna pink ! So nah aku listkan semua gift yang ada dalam box ni . 

🌸 Welcome Letter by Tammy Lim , tq so much ! 
🌸 White Mirror
🌸 Premium Althea Tote Bag 
🌸 Pink Althea Mini Bag 
🌸 Birthday Box Miniature Paper Box 
🌸 Discount Code 
🌸 Real Fresh Skin Detoxer 
Fly To Korea ~  

Sempena ulang tahun Althea yang ke 3 tahun , ada satu contest mudah yang korang boleh join dan hadiah dia penajaan percuma ke Korea ! Cara-cara nak join pun sangat lah mudah korang .. Nak tahu ? Ikut je step kat bawah ni , sehingga 31 Ogos sahaja , so cepat-cepat dapatkan segera maniature birthday box Althea dan upload di IG . 

  • Shop - Make a purchase on Althea and be one of our lucky fans who receive the limited edition Birthday Book box + Birthday Book miniatures!
  • Get Crafty- Fix up the miniature boxes according to the instructions.
  • Snap - Take a creative photo featuring your finished Birthday Book miniatures.
  • Submit - Upload it to Instagram and caption it telling us why you’d like us to fly you to Korea! Be sure to use the tags @AltheaKorea #AltheaTurns3 #AltheaKorea to enter.
The best instagram photo akan dapat hadiah lumayan ~ nak tahu hadiah apa ? Boleh tengok di sini https://blog.althea.kr/2018/07/fly-me-to-korea-altheaturns3.html

Althea X Get It Beauty Fresh Skin Detoxer 

Special gift dalam box ni adalah Real Fresh Skin Detoxer ni , dengan kolaborasi Althea Korea dan program Tv terkemuka Korea - Get It Beauty maka tercipta lah Fresh Detox ni ,fuhh best pulak jadi yang terawal menggunakan Fresh Skin Detoxer ni . Ada dua variasi berbeza iaitu Rose untuk rutin skincare di waktu pagi  , dan Green Tea untuk malam hari  . Yang paling best bila mana ia hanya memerlukan 10 saat untuk mendetoxkan kulit wajah , bagus untuk aku yang pemalas heee 


  • ROSE - Refining 


  • GREEN TEA - Puryfing 



Korang dah boleh dapatkan di web Althea tau , best pakai mask ni yang pasti hanya 10 saat untuk dapatkan kulit wajah yang segar ! More info :




3 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. WOw. Skin Detoxer tu nampak refreshing sangat!

    BalasPadam
  2. Eeeeiii comelnya barang2 dari Althea! Dah lah harga murah pulak tu kan. Tak sabar nak shopping skincare dari Althea.

    BalasPadam
  3. best.. skin detoxer tu ssuai ngan i..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama