Now I'm Althea Angels | Dapat Kejutan dari Althea !

Holla kesayangan hati semua , Yeah , i'm Althea Angels too ! Congrats to myself :p



Entry kali ni sebagai satu entry terima kasih sangat buat Althea & team yang telah mewujudkan satu komuniti yang berkisar tentang kecantikan , hey perempuan mana tidak sukakan kecantikan ? Mungkin dulu aku kurang minat tentang semua ni tapi bila dah dewasa and then jadi isteri orang aku makin suka explore , baca , cuba produk yang tak pernah aku guna sebelum ni . Ini semua bukan menconteng muka sahaja tapi lebih kepada penjagaan wajah dan diri juga . Right ? 

Jadi , bila Althea membuka ruang dan peluang untuk masuk dalam komuniti Althea Angels ni why not aku cuba (btw teruja gila nak masuk ) but of course lah ada pemilihan kan , its okay kalau kita tak cuba macamana kita nak tahu kita terpilih or tak ? 

Until one day , aku dapat email yang aku dapat jadi sebahagian dari Althea Angels ! OMG , so excited dan teruja juga sebab aku fikir my picisan blog ni tak layak , cantik pun tak ha ha ha , tapi Alhamdulillah tq so much kerana dapat juga jadi sebahagian Althea Angels , dan ramai beauty blogger lain juga dapat yang lagi hebat .


Tahniah semua yang mana bukan hanya dari Malaysia sahaja  , boleh la tunjuk ajarku sifu hehehe, and thanx again buat Althea lebih-lebih lagi buat Mamasan ! Dari dia aku kenal Althea ni dan banyak peluang dia berikan untuk aku sendiri cuba beauty produk dari Althea ! 

WELCOME GIFT ALTHEA ANGELS


Yang ni betul-betul dapat surprise , sebab tak tahu pun Althea akan bagi Welcome Gift secepat ini , lagi pula takde hint apa-apa kan , bila dah dapat tu baru tengok email tentang ni , im so happy dan dapat point juga , dah habis dah guna haha tak sabar nak tunggu dari Korea lagi ! Apa ada dalam Welcome Gift Althea Angels ni ? Next entry aku share okay .. Just stay tune !

Award From Althea Angels 

  • Welcome Gift ✓
  • Monthly K-Beauty Giveaways
  • Seasonal Annual Shopping Credits
  • Exclusive Discount Code
  • Birthday Credits
  • Exclusive Althea Reviews
  • Althea Studio Access
  • And Many More ~ 

Tunggu tau next entry ~ Tq kerana sudi membaca 

3 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. wahhh macam seronok dan berbaloi-baloi pulak jadi althea angels ni..ramai gak yang dapat kan..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama