hepy new year !!!!!!!!!!!!!!!!!!! dari qasehdalia

10 ulasan:
Assalamualaikum ...
selamat pagi semua..
wah2 hari ni dah 1january 2011...
dalia nak wish hepy new years to allz bloggers~
hehehehe orang wish pukul 12 semalam lah dalia..kekekeke..
malam2 xboleh online..
so pagi ni dapat wish ye...
hehehe excited gilerrr je wish new year...
selamat tinggal 2010..
selamat datang 2011...!

hurmmmm korang sambut tahun baru ke semalam?hehehe dalia xsambut pun...sambut kroh3x.. belum pukul 12 pun dah tido hehehe..hope tahun baru semalam xmenaikkan tahap "sosial" huhuhuhu ~
semalam cuti ..hari ni rasa macam kekok lak nak menaip haha..macam lah baru masuk sekolah kan..oh ye..tahun baru so sekolah mula beroperasi balik..heh2x.... selamat bersekolah balik ye..bez wooo sekolah tu..jgn kroh3x atas meja lak time cikgu mengajar ye..piat telinga kan !

selamat tinggal tahun 2010 yang banyak melakar sejarah2...jangan dilupakan sejarah itu sometimes sejarah tu mungkin berulang kembali..macam lagu newboyz lah pulak ye...so kenangan2 yang ada tu jangan terus dilupankan..ada kenangan yang boleh diambil pengajaran..dan pengalaman2 dulu mendewasakan kita...~

tapi jangan pulak kita lupa bersyukur...alhamdulillah still bernafas lagi dan dapat menikmati tahun baru dengan keadaan sihat walafiat..dan sempurna pancaindera,,so lepas ni jangan mudah berputus asa dengan ujian2 dari Allah s.w.t semakin lama kita bernywa semakin banyak ujian yang menghampiri...selamat berjuang !! kadang2 Allah s.w.t sengaja menurunkan ujian pada kita kerana DIA hendak mendengar rayuan2 kita dan doa2 agar kita tidak terus melupakanNYA...betul x anak2?hehehe..

sejuta kemaafan dari dalia...sepanjang perkenalan ..sepanjang blog qasehdalia ni wujud.. sepanjang jalan tahun 2010 andainya banyak kesilapan2 dari qasehdalia harap di maafkan .. samaada terkasar gurauan... tak terlawat blog.. gurauan melampau..musuh2 ketat sume2 tu ..maafkan kite ye..maaf zahir batin..hehehe..n semua yang dalia pernah guriskan hati samaada sengaja or tak...
my best wish is ur life's happiness ~

banyak lagi nak gtau macam perdana menteri pulak..hehehe ape2 pun..tahun baru ni mulakan hidup baru dengan penuh kematangan...tinggalkan benda2 yang buruk..baiki kekurangan2 diri..dan sentiasa berbuat baik.... ajal kita pun kita xtahu kan..dan xkan mampu meneka bila kita akan berenti bernafas... so

pagi2 pergi ke kedai pakleh..penuhi tahun baru dengan amal soleh..
salam qaseh sayang dari qaseh dalia sempena tahun baru..semoga tangan persahabatan kita tererat dengan ikatan yang ikhlas...disamping ukhwah yang berpanjangan..apa yang tertulis itulah yang terniat di hati..
so kita enjoyyyyyyyyyyy ~ hehehehehe ..kepada semua xkira otai blog or bukan otai..kita hanyalah manusia yang xpernah sempurna..yang tercari2 keredhaanNYA,....yang sentiasa melakukan kesilapan2 kecil dan besar...sam2 muhasabah diri..dan semoga azam yang tertanam dan tersemat dalam diri tu akan tercapai dengan penuh semangat...yeahhhhhhhhhhhhh chaiyok2!

hati berbicara:
azam tahun baru...insyaAllah nak lupakan2 kenangan2 pahit dan mulakan hidup baru dengan penuh ketenanga..dan semoga kite semua sentiasa dibawah peliharaan Allah s.w.t ..
dan nak jadi yang terbaik di antara yang terbaik...bukan hanya terbaik di mata manusia tapi dimataNYA juga..insyaAllah...~

10 ulasan:

  1. selamat tahun baru dear.. :)

    BalasPadam
  2. epy new year dalia!!

    tahniah ye dah berdomain..welcome to da club...tahniah hgk menang topup dr sis ellen..n3 dalia best sbb tue cik tom pilih.. :)

    BalasPadam
  3. selamat tahun baru ye...
    semoga tahun ini lebih baek drp sebelumnya..
    insyaAllah... Aminn...

    wahh.. kamu pon dh berdomain? tahniah2.. :D

    BalasPadam
  4. selamat tahun baru. semoga tahun ini membuka lembaran baru yang lebih baek utk kite sume :)

    BalasPadam
  5. godek2 sini hadiah tahun baru ku dah dapat ke ekekekee
    salam tahun baru gak

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com