iREHAB Pusat Rawatan Untuk Masalah Strok dan Physiotheraphy

Assalamualaikum

Sekarang dah tak macam dulu kan, semuanya dalam norma baru, kena ikut S.O.P dan sebagainya, memang sangat perlu supaya kita dijauhkan dari Covid19 tapi dalam masa yang sama kegiatan harian jadi melecehkan lebih-lebih lagi bab kesihatan, susulan rawatan dan sebagainya sebab hospital kerajaan perlu mengurangkan pesakit yang hadir dalam satu-satu masa

Ramai yang mengalami kesukaran lebih-lebih lagi mereka yang selalu mendapat rawatan physiotherapy, occupational therapy dan speech theraphy, tapi ada ke tempat rawatan selain hospital ? Haa mestilah ada, bagi korang yang ada masalah kesukaran untuk mendapat rawatan sebegini, qaseh nak kongsikan tentang iREHAB.

iREHAB Stroke and Physiotherapy Center

Di iREHAB ni, korang boleh meneruskan rawatan susulan yang disyorkan. Rawatan susulan sangat-sangat penting lebih-lebih lagi yang berisiko, seperti pesakit selepas stroke perlu meneruskan rawatan susulan kerana rehabilitasi adalah satu keperluan.

Ada pelbagai rawatan seperti Lokomat Theraphy, Physiotheraphy, Occupational Theraphy, Speech Theraphy, 24 hour nursing care, transport service dan lain-lain.

Jadi, diatas kesukaran korang, iREHAB menawarkan pakej rawatan dengan harga terendah untuk korang yang memerlukan supaya korang masih boleh menghadiri sesi rawatan dengan kerap untuk membantu penyembuhan.

Qaseh setuju, rawatan susulan sangat-sangat penting, risau bila kita biarkan nanti akan timbul masalah kesihatan yang sama atau lebih memudaratkan, dan iREHAB memang tempat yang sangat profesional dan bagus untuk dapatkan rawatan.

Lagipun untuk berurusan dengan iREHAB ni sangat mudah, korang hanya perlu tunjukkan kad temujanji hospital korang dengan tarikh yang korang hadiri atau perlu hadiri untuk dapatkan diskaun di iREHAB

Boleh hubungi iREHAB sekarang di nombor 012-9061690 @ 017-9880324 untuk membuat temujanji

 

More info :

Web : https://www.irehab.com.my 

FB : https://www.facebook.com/irehab.neurocare/

IG : https://instagram.com/irehab.neurocare  

7 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. Bagus ade iREHAB ni.. Membantu mereka yang mencari tempat rawatn susulan

    BalasPadam
  2. BAgusnya bagi diskuan , mudahnya ada pusat terapi mcm ni..semoga mereka yang mencari akan jumpa jalan penyelesaian untuk teruskan rawatan semasa PKP ini.

    BalasPadam
  3. Nanti boleh lah recommend kat mereka2 yang perlukan rawatan ni.

    BalasPadam
  4. semoga irehab ni diperluas cawangan lepas ni. dpt gk org jauh merasa

    BalasPadam
  5. Murah dan berkualiti.. Itu yang penting

    BalasPadam
  6. Mudah kan bila ada pusat rawatan cam iREHAT ni. Pesakit pon senang nak dapatkan rawatan ..

    BalasPadam
  7. Mudah kan bila ada pusat rawatan cam iREHAT ni. Pesakit pon senang nak dapatkan rawatan ..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama