KOI Perkenalkan Siri Susu Biskut Baru Dengan Ovaltine Dan Banyak Lagi

Bubble Tea memang sudah tidak asing lagi dikalangan pecinta minuman di Malaysia. Bahkan semakin hari semakin banyak minuman bubble tea ini yang muncul. Masing-masing dengan gaya penyediaan minuman yang berbeza dan sedikit sebanyak membuatkan kehadiran minuman jenis ini tampak semakin meriah.

Tak dinafikan, minuman jenis Bubble Tea atau teh buih ini merupakan salah satu menu minumana yang agak sedap untuk di minum. Sebab itu ia mudah mendapat perhatian ramai dan semua golongan boleh dikatakan amat suka dengan rasanya. Dahlah sedap, ada pula topping untuk dikunyah. Ini semua membuatkan minuman ini sukar untuk dilupakan. Mudah cakap, sekali rasa nak lagi dan lagi. 


Bubble Tea ini masuk ke Malaysia sudah lama. Nama bubble tea ini berasal dari rupa minuman itu sendiri di mana ianya akan berbuih seakan gelembung apabila digoncang. Yang lebih best, dekorasi premis dan rupa minuman itu sendiri memang agak ohsem. Boleh dijadikan tempat chill bersama teman-teman dan tempat untuk bergambar bersama yang tersayang juga. Duduk nikmati minuman dalam suasana santai dengan rasa minuman yang best, memang seronok. 

Sebut tentang bubble tea ataupun teh buih ini, pastinya KOI Thé akan menjadi salah satu perkara pertama yang muncul di fikiran. Manakan tidak, KOI Thé ini boleh dikatakan sangat terkenal dengan bobanya yang kenyal.

Koi The’ di Malaysia, diangkat sebagai salah satu kedai bubble tea yang bagus kerana kjedai ini telah berjaya mendapat feedback review yang baik baik dari para pelanggannya. 

Pasukan dari Koi The’ ini boleh dikatakan benar-benar serius dalam menyajikan teh susu berkrim terbaik. Di samping itu, ia turut dilengkapi dengan toppingnya yang sangat cantik dan sangat kenyal!

KOI Thé Dengan Minuman Baru - Biscuit Milk Teas


 

Berita baik untuk para peminat minuman bubble tea dari KOI Thé , kini mereka telah menambahkan satu lagi pilihan minuman baru ke dalam senarai menu mereka. Minuman yang dimaksudkan ini adalah Biskut Susu Teh yang agak rare dan menarik! 

 

Ia turut dikongsikan melalui laman Instagram rasmi milik KOI Thé  dan ramai dikalangan netizen meneka bahawa teh susu biskut baru ini diisi dengan serbuk Lotus Biscoff!

It comes with two beverages: Biscuit Milk Tea and Biscuit Ovaltine. Only available at selected outlets in Klang Valley, Penang and Malacca. “Our new launch drink - Biscuit Milk Tea Overwhelmingly delicious with lotus biscoff biscuit crunch from Belgium as topping and lotus biscoff” 

Pertama kali diperkenalkan pada bulan Julai di KOI Taiwan, minuman tersebut telah menjadi perhatian utama dalam kalangan dunia pecinta minuman Bubble Tea. Dan sekarang mereka membawa minuman ini dengan penuh kemeriahan ke Malaysia! 

Yup! Its true! Kini telah hadir satu lagi variasi rasa untuk minuman sebegini buat para peminatnya. Lepas ni, bolehlah cuba minum dan kalau sedap serta menepati citarasa, nanti boleh datang minum lagi dan lagi. 



Mujurlah juga KOI Thé ini buka banyak cawangan, kalau satu jer alamatnya terpaksa kena beratur panjang sampai berjam-jam. Alamak. Lagi-lagi kalau time KOI Thé tengah sibuk perkenalkan minuman baru begini, mesti ramai yang berpusu-pusu untuk beli dan cuba buat pertama kali.

Tapi buat apa nak susah payah. Tahu tak yang KOI Thé ini turut ada menawarkan pemesanan secara atas talian untuk dihantar secara terus oleh mereka kepada pelanggan yang memesannya. 

Now you can also order for KOI Thé in online by FoodPanda Malaysia as the delivery takes very less time and your Koi drinks remain unspilled. What you need to do is to choose your favourite bubble tea and then koi food delivery will save your day. 


Melompat suka nampaknya semua Bubble Tea lovers! Yang pasti walau ada banyak minuman yang hampir serupa but KOI Thé will always be the classic drinks in Malaysia


Dengan Foodpanda, untuk lokasi dalam area Kuala Lumpur ni memang sangat-sangat beruntung. Hanya dengan menggunakan hujung jari boleh terus buat pesanan dan tunggu saja minuman kegemaran tiba dengan sendirinya di depan pintu rumah masing-masing. Sangat senang dan sangat best! 

 

 

10 Ulasan

TQ FOR COMMENT

Terbaru Lebih lama