Expo Jam 3D Virtual Pertama di Malaysia | Dapatkan Jam Serendah RM1 Sahaja !

Biasanya bulan merdeka ni memang banyak betul sale dan tawaran hebat di shopping mall kan, tapi masalah qaseh sekarang memang malas dah nak shopping di mall sebab leceh tau sejak norma baru ni, nak kena betul-betul jaga S.O.P,scan itu ini, jadi baiklah shopping secara online je, ni qaseh nak bagitahu korang ada tawaran hebat bagi peminat-peminat jam tangan !


Berlangsung pada 29 August - 31 August di Applikasi Beecomb

Haa bagi peminat-peminat jam tangan, korang boleh join Expo Jam 3D Virtual yang pertama di Malaysia yang dianjurkan oleh Beecomb. Qaseh tak pernah lagi join expo 3D Virtual ni tau,  fuhh memang gempak habis ni, jadi Expo ni akan berlangsung dari 29 August hingga 31 August 2020 pada pukul 10.00 pagi hingga 12.00 tengah malam.

Bagi korang yang tak faham apa itu Expo 3D Virtual ni, okay secara mudahnya, biasa kan kalau kita
pergi expo, kita akan jalan-jalan dari satu kedai ke satu kedai yang lain kan, Expo 3D Virtual pun macam tu jugak cuma kita akan jalan-jalan secara alam maya, online je, hanya gerakkan ibu jari je. Hebat tak? Hee.


Untuk sertai Expo Jam 3D Virtual ni, pertama sekali korang kena download dulu applikasi Beecomb di apps store / playstore di smartfon korang masing-masing, applikasi ni percuma, dan hanya untuk mobile phone sahaja. Memang mantap applikasi ni, bila dah download jangan lupa register, sign in and shopping !



Apa Yang Menariknya di Expo Jam 3D Virtual ?



Yang menariknya di Expo Jam ni Beecomb ni ada banyak brand yang terlibat dari brand high end seperti Ciga Design, Raymond Weil, Seiko, Citizen dan Mazzucato. Selain tu ada dari brand yang popular seperti Rotary, Totoni, Michael Kors, Fossil dan Emporio Armani. Haa branded sangat ni.

Jangan risau ada juga brand-brand yang korang minat jenis mid range, dari brand Titan, Evox, Zoid, Nsquare, Achtung, Alba, Rotary, Casio, G-Shock dan Baby G ! G-Shock tu qaseh tahu memang ramai peminat dia kan, nanti jangan lupa shopping noh !

Tapi yang paling best dan affordable dalam Expo Jam ni adalah promosi Super Gempak dari EVO.

Dapatkan Jam EVO Super Gempak dengan harga RM1 sahaja !

Sebenarnya qaseh pun dah lama tercari-cari jam yang mengikut bajet ni haa, tak mampu sis nak ber high end sangat, hihi jadi EVO memang tawarkan promosi yang sangat-sangat berbaloi dan affordable serendah RM52.90 je gais.

 

Antara promosi dari Jam EVO yang korang boleh grab, ada promosi super gempak dari harga RM52.90, RM83.10 dan yang bestnya bila korang beli jam EVO yang berharga RM199, koang boleh beli jam EVO yang ke dua dengan harga RM1 je

Boleh lah korang share dengan kawan-kawan untuk dapatkan harga RM1 ni, haa bijak tak saya

So gais, jangan lupa untuk join Expo Jam 3D Virtual yang pertama di Malaysia ni, 3 hari tau peluang untuk korang grab promosi yang best ni, jangan lupa download applikasi Beecomb now dan kongsikan pada semua okay.

 

More Info :
Website : www.beecomb.my

7 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. Wah menarik betul Applikasi Beecomb ni...sekarang semua di hujung jari tapi terasa macam tengah jalan2 shopping kat expo betul. Cool gila la , nak kena usha kot ada watch yang berkenan.

    BalasPadam
  2. Qaseh beli lah jam tuu. Nanti min beli jam yang ke dua rm1 dengan qaseh . Hahahahaha

    BalasPadam
  3. Wah kita pun nakcari jam.. Weii boleh usha expo apps ni.. Lain dri lain

    BalasPadam
  4. Yang dapat beli kat harga RM53 sudah tentu mesti happy satu bulan. :D

    BalasPadam
  5. canggih ye. Nanti nak download, mana tahu ada yang berkenan.

    BalasPadam
  6. Shopping online je sekarang. Expo pun online. Tapi dah habis pula.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama