Shopping di PG Mall dan Nikmati Tawaran Cashback 20% dengan Maybank QRPay

Assalamualaikum,

Hai korang, ni nak cerita hari tu suami qaseh sibuk suruh daftar satu platform ni, mula-mula qaseh ignore je sebab ingatkan apa benda la, sebab kadang dia share benda yang qaseh tak berapa minat haha lepas tu dia duk kecoh lah murah-murah jugak barang kat sini sayang, aduhhh tempat shopping online rupanya, terus laju qaseh terjah, haa nak tau tak apa?




Rasanya semua dah tahu kot, sebab ramai juga kawan-kawan qaseh share di social media masing-masing, platform shopping online iaitu PG Mall, https://pgmall.my/ mesti rindu kan korang nak masuk Mall ? hihi so bolehlah lepas rindu masuk PG Mall je haa, tak perlu nak pakai mask, sanitizer bagai. Selamat dari Covid-19

Untuk pengetahuan korang, platform PG Mall ni dah lama tau, sejak 2017 lagi, PG Mall adalah platform perdagangan (E-Commerce) No.1 Malaysia dan satu-satunya e-commerce tempatan di Malaysia. PG Mall di sokong oleh PG Group. Bukan calang-calang juga ye PG Mall ni sebab ia tersenarai sebagai TOP 3 Most Visited Online Marketplace di Malaysia oleh iPriceinsight, boleh baca di sini https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/



Yang tak tahu lagi boleh lah download PG Mall sekarang ye di telefon pintar masing-masing , sebab qaseh nak share benda menarik untuk korang, dan banyak sangat promosi-promosi best yang sedang berlangsung. Bab barangan pulak, macam-macam ada dengan pelbagai kategori dari barangan rumah, makanan, gadjet dan banyak lagi.

Maybank QRPay 20% Cashback X PG Mall

One more thing, apa yang qaseh suka dengan PG Mall ni sebab ia ada tawaran cashback gais! Qaseh memang suka shopping dengan platform yang ada cashback ni. Cachback ni bila kita shopping kita akan dapat balik duit kita tu haaa, sikit-sikit lama-lama jadi bukit, duit cashback ni boleh withdraw juga tau.


Jadi jom bijak berbelanja di PG Mall, sebab sekarang PG Mall ada tawaran Maybank QRPay Cashback / Mae, yang mana bila kita bayar menggunakan Maybank QRPay ni kita akan dapat pulangan balik duit kita sebanyak 20 % terhad RM20 dengan pembelian minimum RM30. Yang bestnya lagi, dalam sebulan kita boleh dapat cashback sebanyak dua kali sepanjang kempen.

Kempen Maybank QRPay Cashback 20% X Pg Mall ni bermula dari 4/5/2020 - 26/6/2020. Jadi ni memang durian runtuh oii PG Mall bagi kat kita. 2 kali X RM20. So RM40 per maybank acc. Pastikan korang ada Maybank QRPay / Mae okay untuk menikmati tawaran best ni!

PG Mall berkonsepkan ConsuMerchant


ConsuMerchant ni adalah kata hibrid yang berasal dari Consumer dan Merchant yang bahasa mudahnya ConsuMerchant ni ialah berkongsi keuntungan antara pembeli dan penyedia platform PG Mall. Kiranya, kita akan dapat cashback tanpa memerlukan modal apa-apa bila mana ada pembelian diri sendiri atau orang lain yang mendaftar dibawah rangkaian kita.

Macamana caranya ?

Shop. Share. Earn


Senang je nak buat duit dengan PG Mall ni, bila kita mendaftar dan membeli di PG Mall kita akan dapat referral link yang mana kita boleh share link tersebut kepada kawan-kawan, keluarga dan sesiapa sahaja. Bila mereka mendaftar dan membeli dengan menggunakan referral link tu, kita akan dapat pulangan sehingga 3.5% dari jumlah pembelian referral link dari kita, so kalau ramai orang yang menggunakan referral link dari kita, makin banyak lah pulangan/ hasil yang kita akan dapat

Setiap pembeli di PG Mall akan mendapat referral link masing-masing, tugas kita hanya share sebanyak mungkin referral link tersebut. Haa faham tak? Beli, kongsi dan dapat duit.

Melalui referral link tu, setiap pembeli akan menerima pulangan tunai atau cashback sehingga 3.5%. Banyak oiii , sape nak bagi ? Dari korang shopping tak dapat pulangan apa-apa, better la dapat cash back.

Untuk ganjaran-ganjaran semua ini akan berterusan selagi korang dan referral korang terus shopping di PG Mall. Thats why, ia dipanggil Cashback Selamanya :) More info tentang konsep ConsuMerchant ni boleh refer link https://pgmall.my/consuMerchant-concept/ 

Jom Shopping Di PG Mall ! 

Qaseh suka masuk Pg Mall punya website ni sebab ia sememangnya mesra pengguna, senang nak shopping dan semua kategori ada, nampak kemas dan teratur. Sebenarnya banyak gila tawaran-tawaran menarik sedang berlangsung sekarang, dah nak raya ni, memang masa yang terbaik untuk shopping ! Jangan lupa share referral link kepada semua, sambil shopping sambil jana income! 





 Website: www.pgmall.my 
Facebook: PGMallOfficial , https://www.facebook.com/PGMallofficial/
Instagram: PGMall.my , https://www.instagram.com/pgmall.my/


 #PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #MaybankQRPayCashback #Maybank2u #Maybank #ShopOnline # Shopfromhome



7 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. Kita dh shopping dh.. Hahaha.. Bnayak pilihan.. Pasni nak usha lain pulak.. Suka juga ade dapat cashback ni

    BalasPadam
  2. Macam seronok jer, shopping dapat cashback. Tak pernah lagi try

    BalasPadam
  3. Banyak betul benefit! Jom shopping!

    BalasPadam
  4. wahhh PG mall no 3> baru tauu

    BalasPadam
  5. ada banyak pulangan dgn pg mall best

    BalasPadam
  6. Wahhh makin banyak shopping online buat kita rambang mata pula. Tapi cashback sampai 20% tu menarik betul lah. Kena terjah juga ni!

    BalasPadam
  7. I hope lots of benefit in SHOPPING AT PG MALL surely I'm going to visit.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama