Penutup Tahun 2017 dan Selamat Datang 2018

Assalamualaikum .. 


31 December 2017 , tarikh ni husband ajak pergi Berjaya Times Square sebab dia nak belanja baju hiks tq so much fo today melayani kehendak isteri yang memang melenguhkan kaki sampai Rayyan mengamuk-mengamuk haaa .. aduh kelakar budak kecik tu , dia stress ramai orang sampai semua dia nak marah .. hohoho garang macam Umi .. 

Alang-alang pergi Times Square ada rezeki untuk makan Churros , sebenarnya ni pertama kali aku makan Churros .. rupa dia macam cakoi kecik kan haha rupa-rupanya sedap jugak ingatkan biasa-biasa je , ada menu baru , jadi korang jangan lupa try menu baru Swiss Cheese Icecream dan Korean Strawberry Filling Chuross. 




Impian 2017 Terlaksana 

Penutup paling gembira buat aku bila dapat juga beli Sony a6000 ni yeahhh .. nanti aku buat entry khas tentang cite ni ye .. mengidam sejak bulan 8 hari tu lagi , kenapa aku beli mirrorless camera ni pulak ? hurmm kena tunggu next entry k .. 


BYE 2017 

Untuk 2017 , terima kasih atas segalanya ... aku tak berapa ingat dah benda-benda yang terjadi tahun ni untuk di karangkan .. yang pasti ada gembira ada juga sedih , ada jugak penat dan macam-macam lagi .. tapi semua tu mungkin akan lagi mematangkan aku , selamat tinggal untuk semua kenangan 2017 , maaf andai banyak mengguris hati kalian ~ 

WELCOME 2018 !

Nah entry pertama buat tahun 2018 , ya Allah aku tak mintak banyak semoga tahun ni lebih banyak kemanisan-kemanisan yang hadir , semoga apa yang buruk dalam hati hilang agar aku bisa menjadi orang yang baik-baik yang hanya di senangi ramai , mungkin aku boleh kurangkan bercakap benda yang sia-sia supaya setiap patah perkataan yang keluar tidak akan membuat orang terasa .. semoga lebih kuat hadapi karenah Rayyan dan jadi ibu yang paling terbaik buat Rayyan dan isteri yang sedaya upaya ke arah yang lebih baik untuk suami .. ameen .. 

Dan of course untuk ibu bapa dan keluarga mahupun rakan-rakan , lindungi dan panjangkanlah usia mereka yaAllah supaya di bibir mereka tiada lagi kuntuman kesedihan melainkan yang indah-indah sahaja .. sesungguhnya aku tak mahu kehilangan mereka yang sentiasa di sisi .. semoga kalian sentiasa bahagia .. marilah kita sama-sama kuat untuk hadapi segalanya di tahun 2018 .. :) inshaaAllah ameen ..

oh ya semoga lebih konsisten berblog ! ahahaha chaiyok !!!! 

Hati Berbicara :
Ya Allah tidak ada kehidupan yang sejati selain kehidupan akhirat. Ya Allah Jadikanlah akhirat tujuan hidupku





5 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. Semoga 2018 menjanjikan yg lebih baik untuk qasehkylerayyan.. heppy new year dak qaseh... omey sokmo umi rayyan..

    BalasPadam
  2. i is tertarik dengan kamera tersebut. hehehehehe

    BalasPadam
  3. kenapa ramai beli sonya6000 neh?tingin jgk..semoga yang kehidupan kita lebih baik dr sebelumnya

    BalasPadam
  4. semog amenjadi ibu dan isteri yang terbaik..dah dapat kamera tu mesti dapat bnyk job nanti..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama