Al-Fatihah Buat Mak

Assalamualaikum 

Setiap yang hidup pasti akan kembali , begitu jua aku , begitu jua kamu .. tapi pengakhiran kita , kita takkan pernah tahu bila kah masa tersebut .. hanya Allah yang maha mengetahui .. kalau yang ''friend'' di facebook Qaseh , baru-baru ni mak mentua qaseh telah pergi buat selamanya ..tq atas doa-doa dari kalian .. Al-Fatihah buat Mak , inshaaAllah Mak berada di kalangan orang-orang yang beriman dan lebih tenang di Sana .. 

Qaseh minta kalian yang membaca entry kali ni sedekahkan Al-Fatihah buat arwah Mak , semoga segala yang pahit di dunia ini terbalas dengan yang indah-indah sahaja di Sana .. segala kesakitan Mak di dunia Allah berikan yang indah di Sana .. setiap kehidupan pasti akan ada pahit manis , apapun jua kita kena redha dengan apa pun ujian kerana kita semua adalah pinjaman yang sementara di dunia ni .. dan yang pasti kucupan terakhir untuk mak , Sue akan abadikan sebagai kenangan terindah .. Al-Fatihah 

7 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. Salam Takziah ya.. Innalillahiwainnailayhirajiun...

    BalasPadam
  2. takziah su & alfatihah buat bonda tersayang.

    BalasPadam
  3. Salam Takziah Qaseh. AlFatihah buat Mak..

    BalasPadam
  4. Salam takziah buat Qaseh sekeluarga. Semoga Allah sentiasa mencucuri rahmat dan menempatkan rohnya dikalangan org2 beriman.. aamiin. Al Fatihah.

    BalasPadam
  5. al-fatihah, semoga arwah ditempatkan dikalangan orang beriman

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama