SET SKINCARE WINTER BY COSMODERM AT KUNMING CHINA | SKINCARE SET TERBAIK

 Assalamualaikum

Alhamdulillah , qaseh dah selamat sampai di Malaysia selepas 6 hari 5 malam berada di China , hurmm pengalaman yang sangat best , sebelum ke China , kawan-kawan pesan suruh beli sunburn sebab kat sana cuaca yang sangat-sangat dingin dan mungkin akan menyebabkan kulit kering , risau jugak produk apa yang sesuai untuk jaga kulit wajah dan juga badan ..
Aduhai muka ku yang cantik tolong jangan sunburn 

Akhirnya qaseh memilih Set Skin Care Winter by Cosmoderm , satu set untuk wajah dan juga badan 

Inilah dia produk pilihan qaseh yang di bawa ke China Vitamin E Cream 1 3000 IU , Q10 Gentle Cleansing Milk , Tea Tree Oil Magic Lotion dan Advance Moisture Theraphy Cream , haaaa apa kebaikan set skin care winter ni ? Yang pasti qaseh suka semuaaa ! Xtahu nak cakap macamana tapi gembira bila tengok dan pegang wajah sendiri .

Untuk wajah qaseh suka guna Vitamin E 3000 IU , biasanya qaseh pakai sebelum tido dan juga sebelum keluar jalan2 ,apply seluruh muka dengan Vitamin E ni , kebaikan nya untuk menyembuh dan melembabkan kulit , so bagi yang ada jerawat sangat sesuai guna vit E ni , nanti jerawat korang akan kecut dan makin hilang .. Vit ni juga mngurangkan tanda penuaan dgn kuasa anti penuaan dwi tindakan yg sangat efektif , dan kulit muka lebih anjal.

Untuk kaki dan tangan pulak , qaseh apply Advance Moisture Theraphy Cream , sangat sesuai bagi mencegah kulit daripada kering , lebih2 lagi jika ada rekahan di tumit ataupun kekerinngan pada tangan dan juga kaki , cream ni juga bagi kulit kita lembab dgn gabungan Vit E , ekstrak herba dan minyak Tea Tree , suka pakai banyak2 haha sebab tak berminyak dan cepat je meresap dalam kulit , satu lagi qaseh suka bau cream ni , wangi!!

The most favourite qaseh ialah Gentle Cleansing Milk ni haa , kenapa ? Kenaoa suka sangat cleansing milk ni ? Hehe sebab lepas qaseh cuci muka dengan pembersih muka  ni kulit muka rasa lembut sangat , dan senang cuci segala mekap yang ada tanpa tinggalkan saki baki haaa , cuci2 je muka dah bersih dan lembut bak sutera  dan ia bebas sabun dan juga larut air .. Satu lagi sebab ia berasaskan susu . i loikeee ~

Untuk badan pula , hurmm qaseh dari dulu ada jerawat badan dan kulit belakang berminyal bila terlalu banyak berjalan , so dengan apply Tea Tree Oil Magic lotion ni dpt selesaikan masalah qaseh , jerawat dah makin kurang , bila apply losyen ni badan rasa sejuk dan juga segar .. Uhhh nyaman gila , haaa satu lagi losyen ni boleh digunakan sebagai deadoran , mencerahkan ketiak dan juga menyelesaikan masalah bau badan !


kesimpulannya , jika korang nak pergi travel , perlu ada Set Skin Care Winter by Cosmoderm ni dalam beg korang , sebab kita tak tahu cuaca di lain tempat kadang2 rosakkan kulit kita , even tak pergi travel pun wajib ada skin care set ni , betul2 terbaik , dan yang pasti produk dari Cosmoderm ni semuanya halal

Untuk dapatkan produk cosmoderm boleh ke laman web rasmi cosmoderm www.cosmoderm.com.my atau boleh lawati page facebook cosmoderm di www.facebook.com/Cosmoderm

5 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. berapa agaknya currency sekarang. nk travel pun jenuh berfikir
    via || Epilog Life

    BalasPadam
  2. Salam Qaseh.

    Thank you for writing about Cosmoderm! :)

    Belle ada nak betulkan sikit. Vit E sesuai untuk kulit normal dan kering manakala untuk jerawat pula gunakan Tea Tree Oil.

    Website Cosmoderm pula www.cosmoderm.com.my

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama