DINGIN ....

Assalamualaikum ...

dingin ... dingin .. dan terus dingin , sekelip mata lembut bertukar keras , pernah tak korang terasa dengan seseorang , emm bila mana ia seakan mengelak dari hidup kita .. tegur pun tak dilayan .. cuba untuk menambat kembali hati itu .. terfikir kenapa tiba-tiba ia berubah ..kerasnya hatimu , tak dapat ku tilik , tak dapat ku baca lagi .. dan takkan mampu ku ramal seperti dahulu .. n then kita labelkan dia mula lupa diri , sombong wpun sebenarnya dalam hati yang dingin itu ada kesedihan .. di dalam senyumannya ada kedukaan...

kadang - kadang layunya bunga tidak lagi memberikan seri , tapi bila di hujani dinginnya embun seakan2 ia kembali bangkit , segar dan memberikan warna yang baru - u never know how it feels until it happens to you

ingin ku katakan padamu , bila seseorang itu mula menjauhkan diri .. ia ingin sesuatu , ia ingin mengasingkan diri di tempat terpencil dalam dunia nya , jangan pernah ganggu ~ jangan pernah usik , kdg2 ia perlukan waktu megubah hati nya yang terlalu rapuh .. entah sebab apa hanya dia yang mengetahui .. andainya kamu mengatakan yang tidak baik ...dia hanya merelakan , tidak melatah ! tidak membantah ..seakan perasaannya kian di bawa angin .. menumbuhkan semangat baru .. mungkin ada sesuatu dari kamu yang dia tidak suka .. mungkin ada sebab ... biarlah dia begitu , melayani bahagianya sendiri .. andai dia terus tidak melayani kamu ..pergilah , kamu tiada hak untuk mempersoalkan lagi ..mungkin kamu perlu melihat dia bahagia bila kamu tiada , dia tersiksa bila kamu ada ... =)

lantas biar kedinginan itu jangan sampai ia jadi beku bila kamu terus mengganggu .. ia bisa jadi parah , andainya kamu sayangkan dia , jangan lupa untuk terus berdoa agar dia sentiasa bahagia .. agar kamu pun turut menumpang kebahagiaannya ........ dunia kita berbeza , arah kita sudah ada dua cabang , satu untuk kamu dan satu untuk aku ... dengan izinNya kita pasti berjumpa lagi kelak diSANA ...insyaAllah ..

But hold your breath
Because tonight will be the night that I will fall for you
Over again
Don’t make me change my mind
Or I wont live to see another day
I swear it’s true
Because a girl like you is impossible to find
It’s impossible.. 
fall for u , song from heart .. lagu ni someone tujukan , terasa di hargai ,alhamdulillah masih ada yg menghargai  ..! jiwang lagi hik hok ..(jgn marah , xboleh tidolah huhuhu)
err kdg malas nak post benda2 sedih nnt org ingat kita tengah sedih , sbnrnya kita tak sedih cuma kita ada idea2 sedih je hihihi apa2pun maybe ada someone yang sdg dalam situasi ini .. 1.36 a.m hupdate entry .. parah !





6 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. wahh..puitis muitis ayt..tp best :)
    yana singgah blog ni n folo akak tros :)

    BalasPadam
  2. assalamualaikum qaseh...menariknya best la...:)

    BalasPadam
  3. Hai! Salam kenal! MM datang terjah & follow dari "Senarai Bakal Di Review Tiga Suku" by MK Syahir..

    Follower #3933.. ^^,

    BalasPadam
  4. bagus catatannya. Kunjungi juga website saya ya :D

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama