Search

Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Masa muda-muda dulu kala ....

Assalamualaikum

tadi duk tengok cite suri last episod , tibe2 akak g amek gambar2 masa jamang jaafar tonggek , masa muda2 comot2 tomei2 .. tiba-tiba je amek , teringat zaman muda bekaliihhhh .. pastu aku pun tgk la balik gambar aku masa kecek2 dulu .. comot gila ! hahahaha tengtengdeng .. mempersembahkan ..

 mak ayah ,abg ke tiga n kakak , atas riba tu aku lerr haha
aku n abg ku .. jangan la gelak weiiii !tau la comot ,, oh ye rambut tu mak kata masa kecik2 potong sendiri tu rupa mcm org asli skit .. ooo dulu style rambut laki xde pacak2 , tapi ke bawah terus ke dahi ye anak2 haha

sensored .. errr

fesyen zamang dulu ..

tapi skang sume nye dah beso panjang , dah kawen ade anak dah pun hihihihi
ade abg sulong , abg kedua ,n adik xde pulak gambor mereka2... 6 siblings forever =)





Comments

Muka suci je kan masa kecik2 dulu.. hehehe.. sekarang semua dah pandai melaram :)
Unknown said…
hahaha selamba xpkai baju haha budak2 kan hehe :D
ezy.xixii said…
ala tomey tomey..
haha..
mase kecik seksi yer..
kehkeh
Cikgu Ma said…
suci jerr muka..hehe