Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Pengalaman Qaseh Kena Pukau ..

Assalamualaikum...

muka qaseh masa muda2 ni (tipu) tengah berfikir macamana nak story mory kat korang ..
korang pernah kena pukau tak ? qaseh pernah .. meh baca lagi meh ..takut sangat masa tu .. once upon a time ~

dengan penuh suspen menceritakan detik2 kena pukau .. satu hari tu qaseh ondeway balik kerja ,ofiz dengan rumah dekat je ,pergi balik pun jalan kaki je ..kalau tak silap dalam pukul 5.30 petang .. dalam ondeway tu ada lah sorang mamat ni ! qaseh tak kenal sebab tak pernah nampak dia .. n tak familiar langsung .. nampak baik je siap pakai songkok ! emmm umur 20 - an gitu .... boleh tahan jugak hihi gatai .. dalam hati berbicara ..(sape pulak mamat ni tak pernah nampak !) ..

lepas tu masa nak lintas depan dia .. kitorang saling memandang ! qaseh tengok mata dia ..hurmm maybe silap qaseh sebab g pandang dia ... lepas tu bau semacam je ..n mata pun tiba2 macam gelap ! yaAllah qaseh tak tahu dah nak buat apa ni .. nape tiba2 aku jadi macam ni ! hanya doa je qaseh dapat buat .. tapi dapat baca dalam hati je .. makin lama baca ayat2 al-quran makin gelap pandangan mata..takut dah ni ..!pahtu macam bunyi org bercakap2!


dahlah mata jadi gelap..kaki tangan semua macam kaku ! nak menangis pun tak berdaya .. qaseh antara sedar ngan ta sedar je .. nape lah masa tu xde orang lalu lalang ..! takut sangat tah2 kena raba ke kena rompak ke ..macam2 dah bermain dalam fikiran ni .. lepas tu nafsu jadi membuak2 ... tak dapat nak kawal diri sendiri dah ! tiba2  bunyi motor lepas tu ..................................
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
qaseh bagi no telefon kat dia suruh col.... ! kenapa lak qaseh bagi no telefon ! nape tak bagi ngan henfon2 je kan .. fuh rupa2nya dia pakai AXE.. hebat betul penangan AXE ni .. wawawawa jangan marah ye kawan2..
muehehe ~ love u olz.. col tawwwww 
KORANG INGAT GUWA NI PANDAI CERAMAH JE .. HAH TERKONO EH JANG ..PADAN MUKO AIHH .. HAHA :P

Ulasan

safurara berkata…
eeeeeeeeeeiiii buat saspen je qaseh ni.hehehe
Unknown berkata…
tetibe aku rase leh tahan pulak ko punye sengal ni eh
misz athiqah berkata…
ha..ha....adui...wat suprise je tau..adui...bdebar baca tadi..adui...ha..ha...
Kak Long berkata…
wuwuwuu.. kene tipu pulakk!!! tak baik taw tipu2.. :(




siryes ingatkan crite seram.
IftiMonstaa berkata…
HAHAHA cehh! ingtkan ape laa td
Sabihah berkata…
kene tag..^_^

http://cksabihah.blogspot.com/2011/04/yaya-azura-1st-giveaway.html
Han Hanni berkata…
citttt...

ingatkan betoi2 kena pukau..

bulat mata bc entry ni.

hihi
Sue Izza berkata…
ishhh...kasih ni buat orang takut je...ingat betul2 la tadi...:)
hati2 balik keje tu tau...
Fahmi Mahat berkata…
sengalll!!!! terkena guee hari nihhhh~ Ahahaha

yang terkena,
FahmiMahat
KAMIHIDUP berkata…
ya ampu, tak marah qaseh. :)
Prince Halilintar berkata…
ceeetttt...tetipu prince..dg khusyuk prince bace tadi,gatkan betul2 ade pengalaman..last2 prince yg terkena...ha ha hampehhh..
Alia Rahmat berkata…
eiiyyyy ! kak qaseh ni...

engatkan betul2..
aliarosli berkata…
hahhhahahhahha, AKAKKKKKKKKK

GRRRRRRRRR, GERAM NIE!!

HAHHAHAHAHHAHHA
KatekateKite berkata…
pergh! ja'at betol la qaseh nih! beriye2 kite bace tau...

majuk ar cenggini! =.='
forever love berkata…
HAHAHAH.. OK KAK.. TERTIPU... TAPI ATQ NAK CAKAP.. LUKISAN AKAK BURUK.. JGN MARA YE.. HIHI.. JUJUR NIE
Unknown berkata…
gewdiks!!! grrrrr
kAmi dAn mEreKa berkata…
haha, axe je ke? =)
kaizen berkata…
grrr!!!!!

*nak kene qaseh nih....
Misz-ella berkata…
alalalalala .. kc tertipu rupanya. ishhh .. qaseh ni. hihi ..
Unknown berkata…
erm..cerita tipu lagi..hoho
Raden berkata…
oooo!! nk repot kat incik kyle!!
fyna ahmad berkata…
hehe..iklan AXE e?
;)
Unknown berkata…
kakakakkaka....
cool!!!
Mama Gee berkata…
caitsss...dgn mama2 sekali tertipuuu..
KUREKURE COMEL berkata…
pestaim ni....pestaim ni..hehehe...
sengal ye...hihihi
Unknown berkata…
haha..ingatkan da betul2 td..hahaa
Ujang9897 berkata…
derm...sejak bila bengong ni
Unknown berkata…
Arghhh...boleh pulak dia main-main. Tak mau calllah. Hehehehe... Awan guna Nivea.
ceh ingat bebetul td..kalau akak mmg pernah lalui insiden kena pukau ni..betul punya..
Nur Farah Hani berkata…
huwaaaaaaaa... nak marah jugak.. heksited nak tahu tadi.. uhuhuhu.. xd
Nursyairah berkata…
hhahaa!! cam ye ye :P
qasehraihan berkata…
muahahaha...giler ugek kamu ni ek??hakhak

oh my kembar..
ai dh vote kamu tau..hehe

entry ni ada nama kamu ni..

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/bila-rinduku-jenguk-blogmu.html
abadi romeo berkata…
pernah juga terpukau...terutama bila awek2 melintas depan mata...miow....
Unknown berkata…
adoi..kelakar la pulak..hahaha
tak menahan..
zacky786 berkata…
cter wakenanbeb la nie ? ahahahhaa
~..Lesung Batu..~ berkata…
perghh akak!!sejak bila pandai kenakan owg nih..ekekeekke geget kangggg!! terkena pulakk..wuuuuu
adeih... terkena lagik.. hihi

sejak seminggu nie, asyik terkena jer dgn blogger-blogger.. adoi..
halila Ibrahim berkata…
nak kena cubit la adik qaseh ni.. akak punya la suspen ..
Mastura Seri berkata…
cet! sia2 kena tipu.....
siap kau...siap kau....
~takut tak? takut kan?~
follow u...+follow back if u like too :)
syuxer berkata…
hahahha suspen betul..ingat ke betul2 dah kena pukau..
azi nur berkata…
haahaa ayoyoo2..penuh penghayatann den baco..hohoo
aliza zeke berkata…
hahahaha..igtkan btol lah tadi.ish3
Santan Berlada berkata…
adio... igtkan btul dah...

pasni ak pon nak gune axe la... hahaha
Solihin Zubir berkata…
ahahahaha... ngek btoi!

tampo nak! ;-p
Cik Puan Izan❤ berkata…
ooohh...nak kenakan akak yer...siap kamu... :p
tengkorakemas berkata…
sekali twist daa...ceh, he
Tulus Sweet berkata…
qaseh! tulus suka kejadian sebegini. hahah! bukan yang real pukau punya yer... pukau kerna kegedikan! hahaha
Bidadari Syurga berkata…
alahhhhhhhhhhhhhh... adik jahat... akak serius tau tadi... alahhhhhhhhh
emarieys berkata…
ish3x...kena tipu laa....
CikPuanWanda berkata…
adoi,,wat suspen je qaseh ni
Ilaasuhailaa berkata…
Qaseh!!!
aduh...bace smbil imagine Qaseh kena pukau da..last2 hampeh!!!
Qaseh Dalia berkata…
AMPUNKAN DAKU AMPUNKAN DAKU ... HIHIHI JANGAN MARE NNT KENA JUALL TAUUUUU ~
forever love berkata…
NIE MESTI INA PELANGI AJAR KAN.??
Ain Zulaikha berkata…
kah kah kah, lawak lah qaseh.. tapi kan, saya pun pernah kena pukau gak, kena pukuau dengan abg hemsem.. hahahahha terus terjuling mato den ni ha
laskar pelangi berkata…
adesssssssssss! terkena la plak =.-
Sunah Sakura berkata…
hoh??? alamak...dok pehe..ahahahaha~
adehhhh..mmg nak kene pukol die nieee +___+)

dearrr, jom singgah entry baru :) pasti buat kamo jeles. kekek :P

Rezeki Cintabunga mencurah² ke dalam gandum! heheh
Faa Maryanne berkata…
qaseh ni macam nak kena bang bang bung je tau . haha
alexayussida berkata…
hehe kijam kijammmmm..tipah tertipuuu
cik sakdi berkata…
aiseh qaseh ingatkan betul kene pukau. adoooiiii!! haha
Unknown berkata…
kedebuk kedebak kedebuk..haaa..ni makan die!!
Yanty Lee berkata…
Eiiii mn dtg idea gila ni....sbr je
back to top