Search

Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Pengalaman Qaseh Kena Pukau ..

Assalamualaikum...

muka qaseh masa muda2 ni (tipu) tengah berfikir macamana nak story mory kat korang ..
korang pernah kena pukau tak ? qaseh pernah .. meh baca lagi meh ..takut sangat masa tu .. once upon a time ~

dengan penuh suspen menceritakan detik2 kena pukau .. satu hari tu qaseh ondeway balik kerja ,ofiz dengan rumah dekat je ,pergi balik pun jalan kaki je ..kalau tak silap dalam pukul 5.30 petang .. dalam ondeway tu ada lah sorang mamat ni ! qaseh tak kenal sebab tak pernah nampak dia .. n tak familiar langsung .. nampak baik je siap pakai songkok ! emmm umur 20 - an gitu .... boleh tahan jugak hihi gatai .. dalam hati berbicara ..(sape pulak mamat ni tak pernah nampak !) ..

lepas tu masa nak lintas depan dia .. kitorang saling memandang ! qaseh tengok mata dia ..hurmm maybe silap qaseh sebab g pandang dia ... lepas tu bau semacam je ..n mata pun tiba2 macam gelap ! yaAllah qaseh tak tahu dah nak buat apa ni .. nape tiba2 aku jadi macam ni ! hanya doa je qaseh dapat buat .. tapi dapat baca dalam hati je .. makin lama baca ayat2 al-quran makin gelap pandangan mata..takut dah ni ..!pahtu macam bunyi org bercakap2!


dahlah mata jadi gelap..kaki tangan semua macam kaku ! nak menangis pun tak berdaya .. qaseh antara sedar ngan ta sedar je .. nape lah masa tu xde orang lalu lalang ..! takut sangat tah2 kena raba ke kena rompak ke ..macam2 dah bermain dalam fikiran ni .. lepas tu nafsu jadi membuak2 ... tak dapat nak kawal diri sendiri dah ! tiba2  bunyi motor lepas tu ..................................
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
qaseh bagi no telefon kat dia suruh col.... ! kenapa lak qaseh bagi no telefon ! nape tak bagi ngan henfon2 je kan .. fuh rupa2nya dia pakai AXE.. hebat betul penangan AXE ni .. wawawawa jangan marah ye kawan2..
muehehe ~ love u olz.. col tawwwww 
KORANG INGAT GUWA NI PANDAI CERAMAH JE .. HAH TERKONO EH JANG ..PADAN MUKO AIHH .. HAHA :P

Comments

safurara said…
eeeeeeeeeeiiii buat saspen je qaseh ni.hehehe
Unknown said…
tetibe aku rase leh tahan pulak ko punye sengal ni eh
misz athiqah said…
ha..ha....adui...wat suprise je tau..adui...bdebar baca tadi..adui...ha..ha...
Kak Long said…
wuwuwuu.. kene tipu pulakk!!! tak baik taw tipu2.. :(




siryes ingatkan crite seram.
IftiMonstaa said…
HAHAHA cehh! ingtkan ape laa td
Sabihah said…
kene tag..^_^

http://cksabihah.blogspot.com/2011/04/yaya-azura-1st-giveaway.html
Han Hanni said…
citttt...

ingatkan betoi2 kena pukau..

bulat mata bc entry ni.

hihi
Sue Izza said…
ishhh...kasih ni buat orang takut je...ingat betul2 la tadi...:)
hati2 balik keje tu tau...
Fahmi Mahat said…
sengalll!!!! terkena guee hari nihhhh~ Ahahaha

yang terkena,
FahmiMahat
KAMIHIDUP said…
ya ampu, tak marah qaseh. :)
ceeetttt...tetipu prince..dg khusyuk prince bace tadi,gatkan betul2 ade pengalaman..last2 prince yg terkena...ha ha hampehhh..
Alia Rahmat said…
eiiyyyy ! kak qaseh ni...

engatkan betul2..
aliarosli said…
hahhhahahhahha, AKAKKKKKKKKK

GRRRRRRRRR, GERAM NIE!!

HAHHAHAHAHHAHHA
KatekateKite said…
pergh! ja'at betol la qaseh nih! beriye2 kite bace tau...

majuk ar cenggini! =.='
forever love said…
HAHAHAH.. OK KAK.. TERTIPU... TAPI ATQ NAK CAKAP.. LUKISAN AKAK BURUK.. JGN MARA YE.. HIHI.. JUJUR NIE
Unknown said…
gewdiks!!! grrrrr
kAmi dAn mEreKa said…
haha, axe je ke? =)
kaizen said…
grrr!!!!!

*nak kene qaseh nih....
Misz-ella said…
alalalalala .. kc tertipu rupanya. ishhh .. qaseh ni. hihi ..
Unknown said…
erm..cerita tipu lagi..hoho
Raden said…
oooo!! nk repot kat incik kyle!!
fyna ahmad said…
hehe..iklan AXE e?
;)
Unknown said…
kakakakkaka....
cool!!!
Mama Gee said…
caitsss...dgn mama2 sekali tertipuuu..
KUREKURE COMEL said…
pestaim ni....pestaim ni..hehehe...
sengal ye...hihihi
Unknown said…
haha..ingatkan da betul2 td..hahaa
Ujang9897 said…
derm...sejak bila bengong ni
Unknown said…
Arghhh...boleh pulak dia main-main. Tak mau calllah. Hehehehe... Awan guna Nivea.
ceh ingat bebetul td..kalau akak mmg pernah lalui insiden kena pukau ni..betul punya..
Nur Farah Hani said…
huwaaaaaaaa... nak marah jugak.. heksited nak tahu tadi.. uhuhuhu.. xd
Nursyairah said…
hhahaa!! cam ye ye :P
qasehraihan said…
muahahaha...giler ugek kamu ni ek??hakhak

oh my kembar..
ai dh vote kamu tau..hehe

entry ni ada nama kamu ni..

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/bila-rinduku-jenguk-blogmu.html
abadi romeo said…
pernah juga terpukau...terutama bila awek2 melintas depan mata...miow....
Abu Bagi said…
adoi..kelakar la pulak..hahaha
tak menahan..
zacky786 said…
cter wakenanbeb la nie ? ahahahhaa
perghh akak!!sejak bila pandai kenakan owg nih..ekekeekke geget kangggg!! terkena pulakk..wuuuuu
adeih... terkena lagik.. hihi

sejak seminggu nie, asyik terkena jer dgn blogger-blogger.. adoi..
halila Ibrahim said…
nak kena cubit la adik qaseh ni.. akak punya la suspen ..
Mastura Seri said…
cet! sia2 kena tipu.....
siap kau...siap kau....
~takut tak? takut kan?~
follow u...+follow back if u like too :)
syuxer said…
hahahha suspen betul..ingat ke betul2 dah kena pukau..
azi nur said…
haahaa ayoyoo2..penuh penghayatann den baco..hohoo
aliza zeke said…
hahahaha..igtkan btol lah tadi.ish3
Santan Berlada said…
adio... igtkan btul dah...

pasni ak pon nak gune axe la... hahaha
Solihin Zubir said…
ahahahaha... ngek btoi!

tampo nak! ;-p
ooohh...nak kenakan akak yer...siap kamu... :p
tengkorakemas said…
sekali twist daa...ceh, he
Tulus Sweet said…
qaseh! tulus suka kejadian sebegini. hahah! bukan yang real pukau punya yer... pukau kerna kegedikan! hahaha
Bidadari Syurga said…
alahhhhhhhhhhhhhh... adik jahat... akak serius tau tadi... alahhhhhhhhh
emarieys said…
ish3x...kena tipu laa....
CikPuanWanda said…
adoi,,wat suspen je qaseh ni
Ilaasuhailaa said…
Qaseh!!!
aduh...bace smbil imagine Qaseh kena pukau da..last2 hampeh!!!
Qaseh Dalia said…
AMPUNKAN DAKU AMPUNKAN DAKU ... HIHIHI JANGAN MARE NNT KENA JUALL TAUUUUU ~
forever love said…
NIE MESTI INA PELANGI AJAR KAN.??
Ain Zulaikha said…
kah kah kah, lawak lah qaseh.. tapi kan, saya pun pernah kena pukau gak, kena pukuau dengan abg hemsem.. hahahahha terus terjuling mato den ni ha
laskar pelangi said…
adesssssssssss! terkena la plak =.-
Sunah Sakura said…
hoh??? alamak...dok pehe..ahahahaha~
adehhhh..mmg nak kene pukol die nieee +___+)

dearrr, jom singgah entry baru :) pasti buat kamo jeles. kekek :P

Rezeki Cintabunga mencurah² ke dalam gandum! heheh
Faa Maryanne said…
qaseh ni macam nak kena bang bang bung je tau . haha
alexayussida said…
hehe kijam kijammmmm..tipah tertipuuu
cik sakdi said…
aiseh qaseh ingatkan betul kene pukau. adoooiiii!! haha
Unknown said…
kedebuk kedebak kedebuk..haaa..ni makan die!!
Yanty Lee said…
Eiiii mn dtg idea gila ni....sbr je