Search

Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Hari Merajuk Sedunia

Assalamualaikum..
hari saya nak merajuk ..haha..
saya jelez skang ini..
oh tidak...jangan tego saye di kala ini..
nak pergi membawa diri ke bulan..
bersama2 faizal ,shida,azureen dan yang tak pergi gath...
nak nanges guling2..haha
benci nye...
sedeyh T_T
jom kite berlepas ke sana kawan2..
haha.. tunjuk perasaan ...
bila cinta kini tak lagi bermakna..
yang tinggal kini hanyalah nestapa..
sob2x....
biarkan aku bersendirian di kala melihat bulan yang indah..
biar kan aku bersendirian melihat kamu bergembiraa...
uuuu uuuuu uuuuu 
uwaaaaaaaaaaa ~
haha

abang ben datang ketuk kepala baru padan muka..
ahhh xkira xkira dan xkira..biar lah semua nya berlalu pergi ...
haha dah meroyan ~ 
xkenal ujang ..xkenal syafiq..naz..sume2 kikikiki

Comments

salemaziz said…
jom g bulan!!:D
aDisH.sHidA said…
jom jom..kita dah hampir2 nak sampai ke bulan nie..bulan ke 2...dorg yg gath masih kat TS...apa barang kan..hahahhaa..ayat jeles punya nie
Qaseh Dalia said…
@aDisH.sHidA
hahaha... tak tahan ayat jelez tu grrr
F_H said…
jom ke bulan.. kalau xdpat g sane..
lombok pun jadi ar.. sob sob
Qaseh Dalia said…
@LinE PuTih LiNe HiTaM
jangan lah pergi ke lombok..saye akan menemani hari2 mu ..haha bawak bertendang eh betenang
Nizam said…
nizam pun tak pergi jugak.... :(
malam nanti tunggu dengar la diorg bising kat sahabat blogger kan... hehe
Qaseh Dalia said…
@Nizam
xpe nizam qaseh ade..kite sediakan plaster untuk ikat tangan mereka..biar mereka tak bising haha
CIK CIRA said…
nak itot g bulan!!!
CIK CIRA said…
nak itot g bulan!!!
CIK CIRA said…
nak itot g bulan!!!
Qaseh Dalia said…
@CIK CIRA
ambii flood kaitooo...
jom
jom


jom


jommm
haha
qinaysf said…
nk ikut gak r..s0b2..jeles ni,uwaaaa...6t tgok gmba dorg gath lgi sdeh..
waa.nak join naik bulan jgak!
errr..
boleh ke?
hahaha :P
Haziq Yaacob said…
bulan?? kenapa ke bulann..gi bintang lah jom :D
oshin said…
adesss tacik terok ney cik qaseh ney . dari SB fb smpi entry belog . hahah . relax dear , oshin pun tak dapat pegi jugok!!1 uuwwwaaaa(*tertiba)
Qaseh Dalia said…
@qin zyie
jangan tengok tutup mate tuuu haha
Qaseh Dalia said…
@SyedGraphiX
boleh2 beli tiket bas dulu haha
Qaseh Dalia said…
@Haziq Yaacob
bintang kesik g bulan lah beso sikit nak tampung air mata hahaha
Yulia Fajrin said…
jangan merajuk...unlike :D
Qaseh Dalia said…
@oshin
uwaaaaaaaaaaa uwaaaaaaaaaaaaaa haha
Qaseh Dalia said…
@DiriKu
ngee gurau je... hehehe
Anonymous said…
Setuju giler hari nie hari merajok sedunia...
huhu...;(
Tabah keay,
Syafiq Rosli said…
hehe..nxt time ye qaseh
apak cikidong said…
loooo majuk..... meh sini meh meh meh,... apak banje nasik ayam
Ogy said…
lagi merajuk lg shomel....

merajuk dgn mama ke? dh lama tak bertandang blog mama nih...hehee