Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Selamat Hari Lahir sayangku ~khairil ...

Assalamualaikum...
hari ni ganu hujan lagi..redup je...indah sangat ..
dan hari ni hari bahgia buat seseorang yang sangat2 istimewa dalam hidup dalia..
someone yang sentiasa ada di kala tawa dan duka...
suara nya yang sentiasa menenangkan hati di kala duka..
dan tawanya yang sentiasa menghiburkan hati...seletih mana pun dia sanggup menemani hati di kala suka dan duka..
tapi sometimes diri ni sangat2 degil hehehe... ~ thanx for everything melayan karenah diriku ini...
nak kek...?hehehe tungguuuuuu...minggu depan kite jumpe yeyeyeye!


hari ni 30 jan 2011 ... blog dia my love
selamat hari lahir sayangku yang ke 25 ...semakin meningkat usia kita selangkah mendekati kematian ..
doa yang terbaik dari syg ialah kebahagiaan b..andainya kebahagiaan itu terletak pada diri sayang,insyaAllah sayang akan membahagiakan diri b walaupun dalam tidur dan mimpi2 b..
semoga b panjang umur .. dan isikan lah setiap kehidupan b dengan perkara yang terbaik untuk diri ...
sayang sentiasa menyokong apa jua b lakukan tapi andainya perbuatan b itu salah syg akan tarik telinga b hingga putus haha....:p sayang sentiasa mendoakan kesejahteraan b dunia dan akhirat ...dan sentiasa di lindungi kemana saja b pergi... sayang cintakan b .. andainya b pergi dari hidup sayang,syg tak tahu mampukah kaki ini terus melangkah ataupun kembali bertatih dan belajar untuk berjalan semula...
ya Allah kekalkan lah ikatan kami ..restui lah perhubungan kami..andainya ada yang tersilap di antara kami bagi lah kami peluang untuk kami menginsafi kesilapan2 kami ... andainya rindu itu melebihi rindu yg ada padaMu ..andainya cinta itu melebihi cintaMu ampunkan kami...kami hanyalah manusia yg sentiasa melakukan salah dan silap... tapi insyaAllah akan terus berusaha untuk menjadi yang terbaik...lindungilah dirinya kemana jua dia pergi yaAllah ... lindungilah kami di bawah rahmatmu ...

haha larikkkkkkkkkkkkk




for b... banyak benda yang syg nak ungkapkan tapi kata2 boleh membentuk seribu bahasa... hanya ungkapan "i love u" dapat menggambarkan perasaan syg di ketika ini..sematkan lah ungkapan itu di hatimu selama2nya ... jaga lah ungkapan itu ingatlah ade seseorang yang sentiasa menyayangi dan merindui dirimu ... andainya b dilanda kesusahan sayang ada di setiap genap isi hati b...memberi seluruh semangat syg untuk b.. hadapi lah ujian2 dunia ni dengan tabah ... sama2 menghadapi nya dan sabar ... :) walaupun jarak menghalang kita untuk sentiasa berjumpa syg redha dengan segala ketentuannya .. sayang hanya menunggu b menjemput diri sayang dan memberi ikatan yang sah untuk sama2 menjalani kehidupan di dunia yang penuh duri ..adakalanya jarak itu menghalang rindu yang ada.. alhamdulillah kalau itu yang terbaik buat kita...


diakhir kata ...syg ingin meminta maaf andainya sepanjang perhubungan kita ..syg banyak melukakan hati b...maafkan syg...kadang2 sayang sedih tanpa sebab kerana sayang nak perhatian dari b..kadang2 sayang termarah tanpa sengaja untuk b menyabarkan syg..kadang2 sayang terabaikan b .. tapi b masih menyayangi syg.. dan sentiasa memberi nasihat ..nasihat dan nasihat ...:) sayang simpan semua nasihat b..kdg2 syg terlupa ..tapi b tak marah ...b terlalu baik..sangat baik ...dan syg bertuah dapat b..sangat2 bertuah..jangan pernah terlintas untuk tinggalkan sayang :) sbb b dah jadi sebahgiaan dr hidup syg....selagi Allah mengizinkan cinta ini ada di antara hati kita.. syg tetap bersama b selamanya2 tapi kita hanya merancang dia yang menentukan :) 
last but not least ...jaga diri baik2...love u til end of my breath ...

hati berbicara :
Saat kau katakan kau mencintaiku,
Saat itulah aku memberikan kunci,
Untuk hati, jiwa dan fikiranku,
Aku senang untuk tahu bahawa kau milikku.
Dalam setiap pelukan dan kucupan,
Saat aku bersamamu aku merasakan wujud cinta sejati antara kita.
Memelukku erat dan tidak mahu membiarkan aku pergi,
Jangan biarkan aku hilang dilautan yang luas.


Comments

Izamir Ridzwan said…
haapy birthday to him
al_hakim said…
semoga sentiasa dalam redho illahi..=)
Raden said…
uwaaa...besday boipren die aa! xg clebrate sesame ke cik qaseh? upload la gamba beliau dgn kek!
Qaseh Dalia said…
@Amira Naddia
dear ...minggu dpan baru dapat jumpa insyaAllah akan up gmbar hehehe
cik fara said…
cakap HB pd dy :)
Unknown said…
:) happy bday gak pada si dia hehe...t nak kek beso,hadiah beso leh ekeke
Qaseh Dalia said…
@cik fara
eheee dia ngah skodebg tu..
Qaseh Dalia said…
@KyLe
ngade..haha sume nak beso2 makan kek smpai habes t ye..hadiah beso amek syg dah lah..haha
Unknown said…
kalu xbis sayang bwk blil ek ekeke
Qaseh Dalia said…
@KyLe
nape lak syg wat balik..xkira b kena abeskan hahaha
Unknown said…
ekeke same2 abiskan le lalalalat
Qaseh Dalia said…
@KyLe
perut saye kecik je wak uhuuuu
aima in luv said…
dh berpunya upanya cik qasih nie...
happy birthday to him..
semoga pnjg umo dan berbahagia selalu..
||aLeaSaRa|| said…
hye sis!suka tgk korang ni bak kata pepatah "duduk sama rdh,diri sama tinggi".hepi bday wah bila nk dating ni...
Luqman Zakaria said…
heppy besday to him!
F_H said…
selamat pengatin baru.. eh.. selamat hari lahir.. heheh.. tak lewat kn..
Qaseh Dalia said…
@||aLeaSaRa||
haha tq sis ..emm mggu depan kalau jadi hehehe
Qaseh Dalia said…
@LinE PuTih LiNe HiTaM
haha pengantin baru pun boleh xlewat agy
hafizaizati said…
aww <3 sweet ye akaQ ^^
Qaseh Dalia said…
@MeLmeL
tq sygku adek memel gebuuu haha
Unknown said…
happy birthday to him..
Cik TeN10 said…
so sweet!

sy doakan hubungan dalia n si dia kekal hgga akhir hayat..insyaAllah

happy belated birthday to him~
Cik TeN10 said…
sorry! calender sy TERcepat sehari pulak.. baru perasan.. *malu*

correction

happy birthday to him~
Awatif Azizi said…
happy birthday~

t lau nk kawin jemput tau~
hehe.. =)
heppy besday to him..semoga kamu ngn dier berkekalan=) hendaknya....
semoga cepat bertemu jodoh..amin...
Qaseh Dalia said…
@Cik TeN10
hehe cik teen tq ..
insyaAllah dear
Qaseh Dalia said…
@Cik TeN10
haha xpe dear ... haisyy knape boleh trlebih sehari tu ye hehe
Qaseh Dalia said…
@Awatif Azizi
hehe insyaAllah dear...tq so much
Qaseh Dalia said…
@Ms sunsWeetz
tq ..insyaAllah selagi Allah mengizinkan
back to top