Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Hari Merajuk Sedunia

Assalamualaikum..
hari saya nak merajuk ..haha..
saya jelez skang ini..
oh tidak...jangan tego saye di kala ini..
nak pergi membawa diri ke bulan..
bersama2 faizal ,shida,azureen dan yang tak pergi gath...
nak nanges guling2..haha
benci nye...
sedeyh T_T
jom kite berlepas ke sana kawan2..
haha.. tunjuk perasaan ...
bila cinta kini tak lagi bermakna..
yang tinggal kini hanyalah nestapa..
sob2x....
biarkan aku bersendirian di kala melihat bulan yang indah..
biar kan aku bersendirian melihat kamu bergembiraa...
uuuu uuuuu uuuuu 
uwaaaaaaaaaaa ~
haha

abang ben datang ketuk kepala baru padan muka..
ahhh xkira xkira dan xkira..biar lah semua nya berlalu pergi ...
haha dah meroyan ~ 
xkenal ujang ..xkenal syafiq..naz..sume2 kikikiki

Ulasan

salemaziz berkata…
jom g bulan!!:D
aDisH.sHidA berkata…
jom jom..kita dah hampir2 nak sampai ke bulan nie..bulan ke 2...dorg yg gath masih kat TS...apa barang kan..hahahhaa..ayat jeles punya nie
Qaseh Dalia berkata…
@aDisH.sHidA
hahaha... tak tahan ayat jelez tu grrr
F_H berkata…
jom ke bulan.. kalau xdpat g sane..
lombok pun jadi ar.. sob sob
Qaseh Dalia berkata…
@LinE PuTih LiNe HiTaM
jangan lah pergi ke lombok..saye akan menemani hari2 mu ..haha bawak bertendang eh betenang
Nizam berkata…
nizam pun tak pergi jugak.... :(
malam nanti tunggu dengar la diorg bising kat sahabat blogger kan... hehe
Qaseh Dalia berkata…
@Nizam
xpe nizam qaseh ade..kite sediakan plaster untuk ikat tangan mereka..biar mereka tak bising haha
CIK CIRA berkata…
nak itot g bulan!!!
CIK CIRA berkata…
nak itot g bulan!!!
CIK CIRA berkata…
nak itot g bulan!!!
Qaseh Dalia berkata…
@CIK CIRA
ambii flood kaitooo...
jom
jom


jom


jommm
haha
qinaysf berkata…
nk ikut gak r..s0b2..jeles ni,uwaaaa...6t tgok gmba dorg gath lgi sdeh..
SyedGraphix Dot Com berkata…
waa.nak join naik bulan jgak!
errr..
boleh ke?
hahaha :P
Haziq Yaacob berkata…
bulan?? kenapa ke bulann..gi bintang lah jom :D
oshin berkata…
adesss tacik terok ney cik qaseh ney . dari SB fb smpi entry belog . hahah . relax dear , oshin pun tak dapat pegi jugok!!1 uuwwwaaaa(*tertiba)
Qaseh Dalia berkata…
@qin zyie
jangan tengok tutup mate tuuu haha
Qaseh Dalia berkata…
@SyedGraphiX
boleh2 beli tiket bas dulu haha
Qaseh Dalia berkata…
@Haziq Yaacob
bintang kesik g bulan lah beso sikit nak tampung air mata hahaha
Yulia Fajrin berkata…
jangan merajuk...unlike :D
Qaseh Dalia berkata…
@oshin
uwaaaaaaaaaaa uwaaaaaaaaaaaaaa haha
Qaseh Dalia berkata…
@DiriKu
ngee gurau je... hehehe
Awanama berkata…
Setuju giler hari nie hari merajok sedunia...
huhu...;(
Tabah keay,
Syafiq Rosli berkata…
hehe..nxt time ye qaseh
apak cikidong berkata…
loooo majuk..... meh sini meh meh meh,... apak banje nasik ayam
Ogy berkata…
lagi merajuk lg shomel....

merajuk dgn mama ke? dh lama tak bertandang blog mama nih...hehee
back to top