QDA ,BEN ASHAARI DAN SIS ELLE MARDIANA

7 ulasan:
Assalamualaikum semua..
selamat pagi ... hope pagi ni dapat memberi sejuta rahmat buat kita .. senyummm ~
bersyukur dengan kesihatan yang ada pada kita..
disaat kita gembira ada yang tersiksa dan menderita menempuhi hidup yang penuh liku2...
ujian yang perit untuk tempuhi..bersyukur kah kita dengan pancaindera yang sangat2 sempurna yang kita miliki?
hurmm bersyukur lah dan berdoa lah supaya semua tu tidak di tarik balik oleh NYA..
pagi ni dalia nak share keperitan yang terpaksa di tanggung oleh adik mohd hairuman dan adek mohd syah..
dalia jumpa hal ni kat blog abg ben ashaari .. pastu tengok kat blog sis elle mardiana

adek mohd hairuman 
melecur teruk akibat renjatan elektrik ketika dia sedang mengait kelapa sawit...
maklumat lanjut klik link di atas...hurmm takut tengok n rasa macam sakit sangat .. sah kan kita melecur sikit pun dah sakit ni kan pulak derita yang terpaksa di tanggung oleh adek hairuman kita.. huhu macamana lah panas api neraka kelak.. lagi pedih dari semua ni.. tapi hope dia sembuh dengan kecederaan ni n bersabar lah dengan segala yang terjadi..berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul T__T sabar ye sayang..

adek mohd syah 

peristiwa malang menjadi mangsa sula suatu ketika dahulu oleh seorang bekas banduan ..menyebabkan kecacatan kekal pada dubur dan pundi kencingnya.. seterusnya klik link kat atas ye..

hurmmm muda2 dah kena tanggung ujian yang sangat2 berat tapi kita yang dah sempurna seringkali mengunkit tentang kelemahan2 yang ada pada diri sendiri ... so siapa2 yang ingin menyumbangkan sedikit bantuan boleh lah berbuat demikian... bagi yang tak mampu .. jangan berkata kita tak mampu..kita masih boleh mendoakan kesihatannya kelak :)

hati berbicara :
semoga tabah menjalani ujian itu ... bersabarlah :)

7 ulasan:

  1. Hmm dan saya pula baca kat sini .. hehehe .. mekasih Qaseh yang jelita. Auwww... :)

    BalasPadam
  2. @hasrul hassan
    hehe same2 bro..awww tu tak sesuai yu hahaha

    BalasPadam
  3. Ya ALLAH teruknya luka dia...moga cepat sembuh n tabah menghadapi kesakitn tu..

    BalasPadam
  4. ya Allah...semoga dia cepat sembuh dan semoga tabah menghadapi dugaan ni :( ...

    BalasPadam
  5. @Yuni Aisyah
    a.ah kene eletrik..takut kan emm.. insyaAllah dear

    BalasPadam
  6. ish, kesian sangat tengok dia. bayangkan la kalau kita yg mcmtu. argh.

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com