Peluang Pekerjaan Dan Latihan di iREHAB

Assalamualaikum

Berita yang menyedihkan pada waktu pandemic ni bila qaseh selalu terbaca di social media ramai yang telah kehilangan pekerjaan dengan tiba-tiba, syarikat tak mampu membayar gaji pekerja dan terpaksa berhentikan pekerja, ekonomi tak stabil. Berita yang sangat-sangat sedih lebih-lebih lagi pada yang dah bekeluarga.

Bila qaseh nampak je iklan peluang pekerjaan memang qaseh akan kongsi di social media supaya mereka yang masih tercari-cari pekerjaan mengambil peluang itu. Usaha tanda kejayaan, dan hari ni qaseh nak kongsikan peluang pekerjaan yang korang boleh ambil di iREHAB

Latihan Dan Peluang Pekerjaan di iREHAB.

Untuk pengetahuan korang, iREHAB sekarang membuka peluang yang sangat bagus bagi korang yang masih mencari pekerjaan kerana iREHAB tengah mencari caregiver atau penjaga untuk menjaga warga emas, ibarat menjaga ibu-bapa korang dengan kasih sayang.

Yang bestnya iREHAB tidak kisah jika korang tiada pengalaman langsung sebab di iREHAB ada latihan untuk mengajar korang bagaimana, dan cara yang betul untuk menjaga warga emas. Bukan mudah ye nak jaga warga emas ni tapi akan jadi senang bila korang diajar dengan teknik yang betul

Latihan ni hanya memerlukan masa sehari sahaja. Dalam latihan yang ditawarkan di iREHAB ni, korang akan diajar secara teori dan juga praktikal di fasiliti iREHAB iaitu I-Center dan juga I-Home. Macam best je sebab ilmu ni bukan senang kita nak dapat.

Qaseh rasa peluang ni sangat-sangat bagus dan bermanfaat untuk korang, sebab kita juga dapat ilmu yang bagus,dari sini kita dapat ilmu bagaimana untuk menjaga warga emas. Untuk join kelas latihan ni korang hanya perlu membuat bayaran RM70 untuk kelas tersebut, InshaAllah korang boleh bekerja bersama iREHAB. 

Boleh hubungi iREHAB sekarang di nombor 012-9061690 @ 017-9880324 untuk membuat temujanji

More info :


Web : https://www.irehab.com.my 

FB : https://www.facebook.com/irehab.neurocare/

IG : https://instagram.com/irehab.neurocare  

1 Ulasan

TQ FOR COMMENT

Terbaru Lebih lama