Wow Bestnya Menang Contest Nestle Oktober ! Jom Join Sekarang

 Assalamualaikum 

Wow bestnya menang contest Nestle ! Eh qaseh belum menang lagi, tapi korang mungkin berpeluang dan guna ayat tu bila menang nanti dengan menyertai contest best  dari Nestle di PG Mall. Caranya sangat-sangat mudah, korang hanya perlu berbelanja barangan Nestle di PG Mall dan pembeli bertuah akan memenangi something special dari Nestle, nak tau apa ? 

Sempat lagi kalau korang nak join contest untuk bulan Oktober ni ya, dan sekarang kena stay at home lagi lah berbaloi untuk berbelanja di atas talian je, sambil-sambil tu boleh jadi pembeli yang bertuah, tapi hanya di PG Mall tau. 

Menangi Hadiah Utama Contest Nestle Oktober 2020

Hadiah Weekly Untuk Oktober

Untuk contest Nestle ni, pemenang bertuah dipilih untuk kategori mingguan dan juga bulanan. Jadi, hadiah untuk Top Winner contest untuk bulan Oktober, Nestle akan memilih 3 orang pemenang untuk memenangi voucher RM80 setiap seorang, haa boleh jadi korang ! Setiap minggu 3 orang gais, banyak peluang cerah menanti tu. 

Hadiah Monthly Top Spender 

Untuk bulanan pula, Nestle akan memlih 2 orang Top Spender yang membeli  barangan Nestle dan akan memenangi voucher RM150 setiap seorang. Weh banyak tu, sekarang PKP ni memang lumayan lah dapat berbelanja secara percuma hanya menggunakan voucher je. 

Cereal Nestle Jadi Pilihan Utama

Banyak produk Nestle yang korang boleh beli, sememangnya dari dulu lagi barangan Nestle memang wajib ada bila kita shopping kan, rasanya sejak kita kecil lagi. Maggi ? Haa itu memang stok wajib ada heheh, favourite qaseh sepanjang masa. Banyak kelebihan juga bila shopping barangan Nestle ni PG Mall tau sebab ada promosi-promosi best dan semestinya dapat  jimat wang kita.

Antara produk Nestle kesukaan qaseh adalah cereal, paling senang untuk sarapan dan pelbagai resepi best boleh dibuat dengan hanya menggunakan cereal. Anak-anak lagi lah suka kan, sedap dan mudah untuk disediakan. 

Nampak sedap je yang ni kan, promosi best ni dapat Honey Stars 150g percuma, add to cart !

Pelbagai pilihan Cereal yang korang boleh beli. 

Pengalaman Shopping di PG Mall

Qaseh nak share juga lah pengalaman qaseh shopping di PG Mall, PG Mall ni adalah platform beli-belah nombor satu di Malaysia. Qaseh dah mula serasi bila shopping di PG Mall ni dan barang pertama qaseh beli di sini adalah oven. 

So far, qaseh kagum dengan penghantaran sangat laju, barang sampai dengan selamat dan tiada masalah, status tentang order kita akan diupdate dalam email juga, so korang boleh check progress di situ. 

Pembayaran pun sangat mudah, boleh bayar melalui E-Wallet, Boost dan sebagainya sebab PG Mall satu-satunya platform yang menerima semua kemudahan pembayaran melalui E-Wallet dan payment getaway.

InshaaAllah next qaseh akan shopping lagi di PG Mall, mungkin boleh beli emas pula. Trusted platform yang korang boleh shopping 

Jom Menang Hadiah Utama Contest Nestle !

Yang penting jangan lupa tau berbelanja barangan Nestle di PG Mall dan berpeluang memenangi hadiah lumayan. Rezeki kita tak menyangka kan, shopping barangan harian tapi boleh menang pulak. So tunggu apa lagi, moh lah kiterrr masuk PG Mall, tak perlu S.O.P pun, hanya di hujung jari.

More Info :

Website  

www.pgmall.my

 

Facebook :

https://www.facebook.com/PGMallMalaysia/

 

Instagram :

https://www.instagram.com/pgmall.my

 

Telegram :

https://t.me/pgmallofficail001


6 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. Ok cun...nak beli cereals gak ni, stok kat rumah dah nak abih, leh shopping kat PG Mall

    BalasPadam
  2. Stok cereal kat rumah pun bru hbis.. Ni baru shopping dekat pg mall

    BalasPadam
  3. Baca tajuk ingatkan dah menang. Baru nak wish tahniah. Hehehe!

    BalasPadam
  4. wah bestnya...kak tgk kalau di pgmall ini barangan makanan boleh beli, barang lain boleh tapi agak kurang pilihan ..apapun best juga..harga murah

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama