Smokey Flame-Grilled Patties dengan Sos BBQ Menjadi Sensasi Baru Dari Burger King

Assalamualaikum

Dalam sekelip mata, kita sudahpun memasuki bulan Ogos dan tak lama lagi bakal menyambut Hari Kemerdekaan. Harap-harap kita semua akan terus berjaga-jaga dalam menjaga jarak di antara satu sama lain. Sudah banyak susah senang dan rintangan sepanjang PKP yang telah kita harungi, jadi sama-samalah untuk terus menjaga diri masing-masing.

Bagi para pencinta menu burger, tidak kisahlah burger ayam, burger daging, burger ikan atau sebagainya, sebagai salah seorang pencinta burger kalian sudah tentu telah biasa dengan nama Burger King. Dan berita baik untuk semua, kerana di saat ini Burger King telah mula membawakan menu baru yang lebih hot! 


Flame grilled patties with BBQ sauce is the new smokey thing by Burger King! Bukan hanya satu tetapi dua burger baru di bawah siri Smokey Sensations terbaru mereka.

Sebagai salah seorang penggemar makanan western di Malaysia, terus terang makanan ala barat di Malaysia ini sangat banyak hinggakan kadangkala tak tahu nak makan menu yang mana satu. Mujurlah ada restoran cepat dan mudah macam Burger King ni. 

Sensasi Smokey Burger King Datang Menyerang Para Penggemar Burger Di Malaysia 

Seperti yang kita semua ketahui, Burger King telah lama ada di dalam pasaran Malaysia dan penggemar burger memang sudah sangat sinonim dengan jenama Burger King ini. Maka tidak hairanlah kenapa Burger King terus mengeluarkan item menu baru untuk memuaskan rasa cinta para pelanggannya terhadap burger. Dari Double Mushroom Swiss kepada Triple Cheese dan sehingga kesepakatan yang tidak dapat ditolak, semuanya ada di Burger King.

Untuk siri sensasi smokey ini juga, ia dilengkapi dengan roti ayam dan daging lembu yang disatukan dengan sos BBQ smokey. BBQ Tendergrill Chicken contohnya mengandingkan paha ayam panggang dengan sos BBQ pedas berasap. Daging yang berjus sememangnya dapat memberi rasa sensasi pada setiap gigitan dalam satu burger tersebut.


Jika mahu citarasa yang lebih mewah, anda boleh mencuba menu burger dengan nama Double BBQ Beefacon. Ia dilengkapi dengan dua roti daging panggang khas yang disertakan dengan keju cair, potongan daging lembu dan sos BBQ yang istimewa. Pengalaman makan burger dengan aroma smokey benar-benar terserlah untuk menu special ini.

Untuk mendapatkan menu dalam siri baru ini juga tidak susah kerana ia sudah tersedia di semua gerai Burger King di seluruh negara. Dan setiap set yang turut dipesan akan dilengkapi dengan fries (kentang goreng) dan juga minuman ringan dalam size M (saiz sederhana). 

Para Pengemar Burger King Boleh Nikmati Menu Yang Ada Tanpa Keluar Dari Rumah

Seperkara lagi, untuk semua para penggemar menu makanan barat terutama untuk Burger King ini, anda boleh menikmati makanan favourite masing-masing dengan cara yang amat mudah. Ini semua berkat kewujudan western food delivery dari pihak Foodpanda


Tak ada kenderaan, hari hujan, jalan jem, kurang sihat dan sebagainya, apa jua alasan yang anda ada termasuklah malas untuk pergi beli sendiri, Foodpanda sedia menjadi penghantar makanan untuk anda secara eksklusif. Bagaikan punya seorang teman lelaki sendiri yang setia, Foodpanda akan setia menghantar makanan sebagaimana yang anda pesan. 

Secara tak langsung, anda dan saya sendiri kini boleh memesan menu-menu yang ada di Burger King pada bila-bila masa dan di mana jua dengan FoodPanda. Jimat masa, jimat tenaga, jimat petrol, jimat tol dan jimat duit serta ruang parking juga. 

Cara untuk membuat pesanan melalui Burger King dengan penghantaran oleh pihak team Foodpanda ini juga ternyata sangat mudah. Apa yang perlu dilakukan hanyalah dengan melayari laman web rasmi Foodpanda, pilih menu yang diinginkan dalam halaman khusus untuk Burger King di website Foodpanda kemudian bolehlah pilih cara pembayaran. 


Pelbagai jenis cara pembayaran disediakan seperti kad kredit, kad debit atau bayar saja pada waktu pesanan makanan diterima. Tapi jika nak bayar sewaktu pesanan di terima pastikan ada duit kecil yang secukupnya. 

Masih mencari dimanakah nak dapatkan menu burger yang best dan hot? Burger King kan ada dan jika tak tahu dimanakah lokasi terdekat atau mungkin malas nak keluar untuk makan tengah hari atau makan malam, pesan sendiri apa-apa burger dari Smokey Sensations dan biar Foodpanda tolong hantar hingga ke depan pintu premis atau rumah anda.

1 Ulasan

TQ FOR COMMENT

Terbaru Lebih lama