Kedai Emas Murah Di Kedah | Kedai Emas Hajjah Halijah Sg Petani

Assalamualaikum 

Kedai Emas Hajjah Halijah (KEHH) , kedai emas murah di Kedah | Bila berbicara soal emas ni , memang semua tahu dan pasti setiap seorang ingin memiliki emas kerana ia satu pelaburan yang tidak pernah merugikan dan boleh jadi akan membantu juga di saat kesempitan kerana ia tetap akan bernilai untuk di jual balik mahupun sebagai gadaian. 




KEHH Pilihan No 1 Rakyat Kedah 

Jika korang tengah survey kedai emas murah di Kedah , aku nak cadangkan korang beli emas di KEHH ni sebab kat sini harga dia memang lebih murah dari kedai-kedai emas yang lain dan sememangnya kedai emas pilihan no 1 di Kedah dan ada beberapa cawangan di Sungai Petani , Alor Setar , Jitra dan di Perlis , so boleh lah pergi di kedai berdekatan dengan tempat korang. 

Bila beli emas ni pasti lah ada tawar menawar jugak kan , jika korang nak diskaun atau pun ganjaran istimewa better korang daftar je sebagai ahli di KEHH ni haaa , bukan apa ~ bila  korang dah beli sekali emas kat sini dengan harga murah , design cantik dan banyak , ada ganjaran istimewa lagi memang berbaloi lah jadi ahli dan mesti akan beli lagi , then bila dah jadi ahli mesti lagi berbaloi dan korang akan dapat diskaun RM10/gm.


Lagi pula , owner kedai ni memang pemurah tau , setiap pelanggan kesayangan akan dapat hadiah istimewa lagi , orang kata ~ masuk kedai emas dengan senyuman manis , balik pun dengan senyuman manis siap dapat hadiah lagi , so raya dah nak dekat ni bolehlah melaram dengan emas baru. Katanya bila beli emas di sini siap percuma emas lagi , perghh tu korang kena pergi kedai KEHH okay

Boleh Trade In Dengan Nilai Tinggi dan Cuci Emas Percuma Je ???

Biasa kalau aku pergi ke kedai emas untuk cuci , al maklum lah bila selalu pakai cincin sambil buat kerja , emas akan jadi kusam kan , so bila nak cuci mesti di kenakan bayaran jugak walau pun beli  di tempat yang sama tapi jika korang pelanggan KEHH , cuci emas kat sini percuma je tau , nampak lah KEHH ni sangat menjaga pelanggan mereka. Tu yang best tu , bila pelanggan happy pasti akan datang lagi. 

Jika korang ada lebihan emas atau terdesak nak guna duit kan atau ada yang patah dan nak beli emas yang lain ,  kebiasaannya harga emas tu akan turun sedikit kan , malah banyak perbezaan nilai yang kita beli dan ingin di jual balik ,  tapi bila korang trade in di KEHH ni korang boleh trade in dengan harga yang tinggi , haa best kan ? Kalau tak percaya , boleh la singgah KEHH ni nanti alright. 

Harga Berpatutan dan Kualiti Terbaik 

Tadi aku dah survey dah pilihan emas yang ada di KEHH ni , tertarik pulak dengan design-design gelang emas yang ada di sini , lawa-lawa sangat design yang ada kat sini dan harga pun memang sangat berpatutan. Kualiti emas di KEHH ni korang tak perlu risau sebab emas kat sini memang berkualiti sejak 28 tahun lagi  






Cantik kan design-design yang ada di KEHH ni , selain design yang cantik , harga berpatutan , aku suka dengan konsep yang KEHH amalkan terhadap pelanggan depa (eh tiber cakap kedah haha) , diorang amalkan konsep saling menghargai pelanggan , contohnya pelanggan beli emas , depa pun bagi lah cenderahati jugak , nampak lah konsep saling menghargai tu haa , then harga pun mampu milik , kualiti terbaik , layanan staff pun baguih.

Sambil Membeli Sambil Gali Ilmu

Sebenarnya bila nak buat urusan pembelian emas dan penjualan emas ni kena ada ilmu jugak , kita kena tahu bila waktu yang tepat untuk membeli dan menyimpan emas , jika ada ilmu lagi berbaloi pelaburan yang kita nak buat .

So kalau korang nak tahu dengan lebih lanjut tentang ilmu emas , jangan lupa follow page facebook https://www.facebook.com/kedaiemashajjahhalijah , banyak promosi-promosi best jugak , dan KEHH ni jual beli online emas yang di percayai.

More Info :

Facebook 

Instagram 

WHATSAPP

Telegram Dropship 

PM  atau Hubungi di talian

📞: 04-4212499 (Sg. Petani)
📞: 04-9174499 (Jitra)
📞: 04-9772399 (Kangar)
📞: 04-7329799 (Alor Setar)

6 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. kalau kita kaya... mmg borong abis kalau p Utara nanti ... tapi tak berapa nak kaya .. heheh bersyukur jelah apa yg ada . tapi mmg teringin nak jejak kedai ni. tak tahan lah tgk

    BalasPadam
  2. murahnyaaa, belanja ehhh.. hahahaa

    BalasPadam
  3. Rambang mata dibuatnya. Macam macam style ada

    BalasPadam
  4. Eh, un pun suka beli kat KEHH. harga berbaloi dan kualiti diyakini. i like you

    BalasPadam
  5. lama tak beli emas ni..boleh usha ni

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama