Menang 4D3N Ke Manchester , UK | Dashing Let's Go Manchester Contest

Assalamualaikum , 

Bola sepak memang kegilaan ramai dan jadi budaya di Malaysia kan , tak kira lelaki , perempuan , tua atau muda semua meminati sukan bola sepak dan sememangnya ada segelintir terlalu fanatik dengan bola sepak ni , hinggakan ada yang tido bola , makan bola , mandi bola haha dan yang paling best bagi peminat - peminat sukan ni adalah menonton secara siaran langsung di stadium .. fuhh aku tak pernah lagi tengok bola di stadium , orang kata semangat tu lain macam !

Liga Perdana Inggeris adalah salah satu liga bola sepak yang paling popular dengan jumlah pengikut yang paling tinggi walaupun di Malaysia , lebih-lebih lagi MCFC ( Kelab Bola Sepak Manchester City ) vs MU (Manchester United) . Jadi ada tak pembaca blog aku ni memang teringin gila nak pergi ke Manchester Uk dan menonton secara siaran langsung di Stadium Etihad ? Sebab ada berita dan peluang baik pada korang semua !


Berita yang sangat best buat kaki bola , Dashing telah mengadakan contest Let's Go Manchester Contest yang mana akan menaja secara percuma 6 pemenang yang bertuah sempena tahun ke 3 , selama 4 hari 3 malam ke Manchester United Kingdom termasuk tiket VIP untuk untuk menonton secara langsung MCFC vs MU ! wohooo best gila weh .. inilah masa nya untuk korang rebut peluang ni ~ lagi pun contest ni mudah sangat ..

Bukan itu sahaja tau , 6 pemenang bertuah juga akan di bawa melawat ke Muzium dan Stadium Bola Sepak Kebangsaan seperti Old Trafford , Etihad dan Anfield . Selain itu , terdapat peluang untuk berinteraksi dan meminta autograf daripada beberapa Lagenda MCFC dan terdapat Tour Misteri Magical di mana mereka akan di bawa ke lokasi yang berkaitan dengan band muzik terkenal , The Beatles . Perghh bestnya kalau dapat semua ni huwaaa .. 

Cara Menyertai Let's Go Manchester Contest By Dashing 
  • Beli mana-mana produk DASHING atau ELITE dalam satu resit tunggal 
  • Whatsapp penuh satu resit tunggal tersebut dengan jelas dan namakan seperti NRIC atau PASSPORT , NO NRIC atau NO PASSPORT dan belian pembelian ke nombor +6016-9972373 

Mudah gila contest ni , peminat Dashing yang selalu shopping barangan Dashing ni memang satu peluang baik buat korang , dan bagi kaki bola semua ni lah masanya korang dapat tawaran FOC ke Manchester UK .. mana tahu dengan keazaman dan kesungguhan korang tu akan dapat jadi pemenang yang bertuah .. Jangan lupa doa banyak-banyak sebelum hantar whatsapp tau hihihi .. 


Tarikh tamat contest ini adalah sehingga 31 Januari 2018 , so jangan lupa yaaa sambil-sambil shopping tu snap resit dan jadi lah antara barisan VIP menonton secara langsung bersama 5000 peminat yang lain .. peluang hanya datang sekali uols .. tak cuba mana tahu kan ??? 


Jika korang tak tahu nak shopping apa .. Jom dapatkan DASHING Hattrick Limited Edition EDT dan DASHING Ultimate Kick Limited Edition Body Spray ni .. Aku memang suka bau Hattrick ni sebab bauannya agak soft dari yang lain .. jadi kalau aku pakai tak jadi masalahlah kan haha .. so this is for you my husband .. ! Oh yaaa deodorant tu sesuai sangat bagi korang yang sibuk bekerja .. ia membuatkan korang selesa selama 24 jam ..


MORE INFO : 

Website : www.dashing.com.my
No talian : 03 8023 8311


14 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. cam bes je.. cam nak try jer.. 😍

    BalasPadam
  2. kena join ni,,kalau menang syok jugak p ManU tuu

    BalasPadam
  3. fulamakkk....walaupun tak minat bola tapi kalau ada peluang menang bolehlah cuba

    BalasPadam
  4. Fuuuyyyoooo... tawaran menarik ni....MU pulak th

    BalasPadam
  5. wah menarik sungguh ni, nk suh suami beli la dashing

    BalasPadam
  6. Wahhh nak suruh husband joinlah contest ni, dia memang kaki bola.

    BalasPadam
  7. Wah ni kalau laki kita tau mesti dia suka

    BalasPadam
  8. Ada masa lagi ni siapa nak join contest

    BalasPadam
  9. nak join lah contest ni..kot2 ada rezeki..hehe

    BalasPadam
  10. Sapa2 yang minat bola nak tgk bola kat luor negara..meh ler join.. mana tau kot2 menang. Rezeki laaa kan. Sial join cecepat okey .

    BalasPadam
  11. suka bau haruman dashing nie nampak jer simple tp bau dia best . en.husband kita pun guna dashing nie

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama