Jonlivia ActivTee Plus | Pakaian Sukan Yang Sangat Selesa dan Bergaya

Assalamualaikum ~ Holla guys ! 


Siapa kata orang kurus tak perlu bersenam ? itu kesalahan besar pada orang kurus yang merasakan dia tidak perlu bersenam sedangkan orang kuruslah berisiko besar untuk mendapat penyakit kolestrol yang tinggi , sebab apa ? sebab selalunya orang kurus macam aku ni pemakanan tak berapa nak jaga , mentang-mentang tak naik berat badan kan , dan paling utama malas bersenam ! 

Jadi untuk mengelakkan dari terkena kolestrol tinggi , selalunya memang aku akan ke padang sekali seminggu sebab selalunya teman anak main bola , berlari keliling padang bola dengan dia haha cumanya sebelum ni aku tak pernah menggunakan pakaian senam yang sesuai dan selesa , kebiasaannya aku hanya memakai track suit bersama T-shirt lengan panjang .. bila berpeluh of course baju lencun dan tak selesa ~ 

Ada ke Pakaian Bersukan Yang Selesa dan Bergaya ?

Korang yang aktif bersukan , jogging , gym , bersenam dan sebagainya mesti pening kan nak pilih pakaian sukan yang selesa tapi dalam masa yang sama nampak bergaya gitu haaa , eh mesti lah bergaya baru lah level confident tu lagi tinggi dan tambah semangat untuk mengurangkan berat badan .. tapi ada ke ? uols jangan risau sebab JONLIVIA ada semua yang korang tercari-cari selama ni .. 

Jadi hari ni aku nak kongsikan kepada korang pengalaman aku dengan Women Avtive Tee Plus dari Jonlivia ni .. ia bukan sekadar baju sukan / senam yang biasa tau .. ia sangat-sangat berkualiti dan seriously sangat selesa ! omaigad peluh hilang ke mana pun tak tau sebab dah di serap habis oleh baju ni haaa  tapi masih lagi tak rasa melekit ! 


NEOHEAT TECHNOLOGY  

Yeah yang aku pakai ni saiz S tau , kenapa aku kata ia sangat berkualiti dan berbaloi sangat bila bersenam dengan Jonlivia Active Tee Plus ni ? sebab utama ia di perbuat dari Teknologi NeoHeat yang mana mampu membakar kalori kita 3 kali ganda lebih cepat dari pakaian sukan yang lain , fuh first time pulak dengar teknologi NeoHeat ni , so korang yang nak membakar kalori dengan cepat tu memang sesuai sangat lah. Material pula dari Neoprene dan Nylon.

ARM POCKET 


Yang bestnya ada ruangan poket di bahagian lengan baju ni , walaupun tengah bersenam tetap nak bawak fon kan , nak letak dalam poket seluar nanti berlari risau jatuh dan tak selesa pulak .. haa letak je kat situ lagi mudah , lagi pun ia takkan jatuh punya .. lagi lah nampak bergaya gitu , if fon korang besar pun muat je sebab aku punya fon ni pun 5.5 inci helok je duduk dalam tu :p 


COOLVENTI TECHNOLOGY 


Bila kita bersukan / bersenam dan pakaian yang tak sesuai akan menyebabkan kita cepat merasa panas dan berpeluh walhal baru je warm up kan so rutin bersenam kita akan terganggu , dengan Coolventi Technology yang terdapat pada baju ni ia akan membuat kan kita cool dan fresh 

NEO ABS TECHNOLOGY 

Yang mana menginginkan 6 packs tu haaaa boleh lah bersenam dengan Active Tee Plus ni , dengan teknologi-teknologi yang terdapat pada baju ni , lagi cepat dapat merealisasikan impian korang , eh eh bukan lelaki je tau inginkan 6 packs haaa jangan memain .. so apa tunggu lagi ! cepat-cepat dapatkan pakaian sukan dari Jonlivia ! 


Jonlivia tercipta bila mana Jon dan Olivia dua individu yang berkongsi minat yang sama dalam menjalani gaya hidup aktif , keseluruhan konsep Jonlivia adalah mengenai ''Gaya , Prestasi & Anda'' Misi Jonlivia bukan sekadar untuk ke arah gaya hidup yang sihat tapi pada masa yang sama akan membuat kan terasa hebat dan bergaya!

Ikhlas dari aku bila memakai ActiveTee Plus ni memang sangat selesa and stay cool walaupun tengah panas , sebab ia meresap peluh dan haba dengan cepat , jadi aku tetap rasa kering walaupun badan tak berhenti keluarkan peluh .. cuma mungkin nanti Jonlivia boleh reka bentuk pakaian untuk muslimah sebab muslimah lebih suka baju yang boleh menutup punggung hehehe , but its okay still dapat cover dengan sweater or jacket .. oh ya baju ni sangat strechable .

Mana Nak Dapatkan Jonlivia ActivTee PLus - Pakaian Sukan Yang Selesa dan Bergaya Ni ?



23 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. Bestnya tengok baju ni siap ada arm pocket. Leh selit handphone.

    BalasPadam
  2. Selesa tu satu keutamaan ..kekadang pakai2 tak selesa kita pulak jadi rimas.. nampak menarik ..

    BalasPadam
  3. Orang kurus memang kena bersenam. Cantik Active Tee ni. Nak request buat labuh lagi..hehe

    BalasPadam
  4. smart siot. leh usha ni..nak start masuk track nnt..

    BalasPadam
  5. smart sangat! kalo nak jogging pun mudah selitkan hp sambil dengar lagu hehehe

    BalasPadam
  6. Bestnya..nak carik jugak..nak exercise dgn jovia..huhu

    BalasPadam
  7. Bestnya..nak carik jugak..nak exercise dgn jonlivia..huhu.. Cantik design dia. Siap ada poket untuk hp lg..

    BalasPadam
  8. kurus ke gems ke mmg kene exercise untuk kesihatan..antara rajin dengan tak jer.. hendak seribu daya..tak hendak seribu dalih..cam iols..hahaha :p

    BalasPadam
  9. Makin semangat la nak exercise lepas pakai pakaian sukan ni hee

    BalasPadam
  10. baju arm poket tu sangat berguna sangat. sbab biasanya joging nk tahu berapa jarak km yang dah kita joging tu guna apss kt phone je . senang kalau gini

    BalasPadam
  11. Menarik arm pocket tu. Cantik nampak kain activtee plus tu

    BalasPadam
  12. dah lama tak bersenam..baju senam pun tak pernah ada.. tapi nampak menarik pulak baju senan ni sebab ada poket letak fon.

    BalasPadam
  13. nampak berkualiti bajunya siap ada pocket,berbaloi ni kalau dapat.

    BalasPadam
  14. Bestnye.. taknjatuh pun hp Tu bila bersenam. Features yg Ada mmg sesuai utk org exercise

    BalasPadam
  15. best yer baju ni, teringin nak ada satu, baru la mood nak rajin bersenam berkobar-kobar sebab ada baju senam yang best!

    BalasPadam
  16. Menariklah, terutama ada pocket arm tu.

    BalasPadam
  17. Kita dpt seluar die..mmg boleh kurus..hehe

    BalasPadam
  18. eh tak jatuh la phone tu walaupun angkat tangan. ngam betul ni

    BalasPadam
  19. tertarik dengan pocket arm tu.. pergi jogging, nak tinggal henfon takut hilang ke, ada emergency call ke.. yes, they need to design for muslimah tu..

    BalasPadam
  20. wahh bestnya bersukan sambil pakai baju jonlivia nie

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama