Neutrogena Deep Clean Blackhead Eliminating | Selamat Tinggal Blackhead !

Assalamualaikum beautiful people .. 


Hai korang , jom cantik !.. Korang pernah dengar tentang NEUTROGENA ? beberapa minggu ni aku cuba memakai set penjagaan wajah dari Neutrogena , bila sampai je set ni kat rumah , i ask my husband , u pernah dengar tentang this product ? and surprisely he know about this , and then dia cakap dah lama berada di pasaran dan boleh di percayai , oh wow , teruja sekejap bila dia tahu tentang produk kecantikan .. haha yeah almost apa-apa produk kecantikan harus dia ambil tahu sebab risau bini dia tersalah pakai produk yang membahayakan. 

Jadi inilah dia set produk Neutrogena Deep Clean , oh ye set yang aku cuba adalah sesuai dengan kulit wajah aku yang kering , sedangkan orang lain bermasalah dengan kulit wajah berminyak , auchh wajah kita punya masalah berbeza ! Okey time to unboxing this box ~ 

Happy Skin 24/7 







Ada 3 produk dalam set penjagaan wajah Deep Clean ni , iaitu Deep Clean Hydraying Cleansing Oil to Foam , Deep Clean Blakhead Eliminating Daily Scrub dan Deep Clean Hydrating Foaming Clenser .. 

Apa yang salah bila bercakap soal kecantikan ni , bila mana mostly lah kan ramai wanita di luar sana yang terlebih excited untuk dapat kan kulit wajah yang putih melepuk , kalau cakap pasal cantik je mesti kena ada kulit wajah yang putih padahal wajah yang bersih , sihat , tanpa cela itu sebenarnya kecantikan wajah yang sebenar .. aku terkadang suka tengok orang kulit hitam tapi wajah dia sangat bersih , so jeles kan ! hurmm perlu bertindak sekarang ! jom mencuci black head yang menyemak di muka ..

MY FAVOURITE 

Deep Clean Blackhead Eliminating daily scrub

Yang mana satu idaman hati ?

Kalau tanya aku , antara ketiga-tiga produk ni yang mana satu produk kegemaran aku .. yang paling aku suka lah kan , hurmm pening tau sebab semua bagus tapi pasti ada yang paling bagus .. di sebabkan aku benci dengan blackhead yang selalu tumbuh di wajah aku dan susah sangat nak sental bagi ia hilang , Deep Clean Blackhead Eliminating daily scrub jadi pilihan terbaik.

Sebab apa aku paling suka produk ni , yang pertama bau dia sangat wangi , texture yang lembut tapi mampu menyental segala sisa kulit mati dan blackhead ,ia  juga bukan hanya untuk menghilangkan blackhead tapi dapat membuatkan kulit muka aku jadi licin dan bersih , yang bestnya ia mampu menghalang blackhead terjadi lagi dengan cucian kali pertama , wah ! bye-bye blackhead ! please go away from my face ! 

Tekstur yang wangi dan lembut ,  scrub bersaiz kecil .. walaupun skrub mempunyai serbuk skrubyang kecil tapi mampu menyental segala blackhead di muka , seriously best sangat ..

Cara nak guna basuh muka korang dengan air , lepas tu apply dan gosok perlahan-lahan , deep clean blackhead ni tak mengeluarkan buih yang banyak pun .. dah la wangi sangat macam nak makan je haha .. dan ia lembut macam ber krim , skrub ni ada campuran serbuk berwarna orange dan putih .. 

So ini lah favourite aku dalam set Deep Clean ni , microbeads yang ada dalam scrub ni mampu mengeluarkan kotoran-kotoran dalam liang pori tau , so susah lah lepas ni black head nak timbul bila kulit wajah bersih luar dan juga dalam .. last but not least , segala sisa kulit mati di wajah pun hilang serta merta ~ dan jangan risau Deep Clean Blackhead ni bebas minyak ! 

MUNGKIN JADI FAVOURITE KORANG ?

So aku dah cerita favourite aku dalam set ni , dan dua produk lagi pun aku dah try , semuanya bagus dan ada kelebihan tersendiri , korang boleh lah cuba jugak .. mana tahu favourite korang antara dua yang di bawah ni .. 

 Deep Clean Hydrating Foaming Cleanser 


Deep Clean Hydrating Cleansing Oil to Foam




About Neutrogena 
NEUTROGENA® has always been the #1 dermatologist-recommended skincare brand, always makes a difference because NEUTROGENA® uniquely combines proven science with the expertise and insights gained from consumers, dermatologists, and skin experts, to create effective, yet gentle products.







5 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. dari dulu paki neutogena ni, lepas cuci muka akan, kulit akan rasa tegang & bersih :)

    BalasPadam
  2. wah..best la neutrogena...suka pakai ni dulu

    BalasPadam
  3. memang best woo pakai ni . series.. lisa pun pernah pakai

    BalasPadam
  4. tak pernah pakai..taknak tukar-tukar produk..hahhaa..

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama