Zalia Pilihan Terbaik Untuk Muslimah Tampil Bergaya !

Assalamualaikum ~ holla muslimah yang ingin tampil bergaya , sekarang dah 2017 apakata kita cuba fashion yang lebih bergaya dari tahun-tahun sebelum ni ! eh tak rugi tau kalau kita ubah penampilan kita lebih-lebih lagi kita sebagai muslimah .. orang kata cantik di dalam paling penting kan , tapi cantik di dalam dan luar lagi terserlah ayunya , setiap kali mata memandang pasti akan terpikat ! haaa gitu haha jadi qaseh nak perkenalkan Zalia ~ 


Siapa tak kenal jenama Zalia ni? Selalu pada musim perayaan Hari Raya Aidilfitri, memang selalu kita tengok jenama ini dibeli dan dipakai oleh wanita ramai. Selain daripada koleksi sambutan Hari Raya Aidilfitri, Zalia juga menjual pelbagai koleksi rangkaian pakaian yang cantik belaka untuk mereka yang meminati Muslimah fashion trends terkini. Bukan mudah nak jumpa pakaian Muslimah yang moden dan bergaya tapi dengan Zalia, anda tidak perlu risau kerana mereka mempunyai koleksi yang selalu kekal bergaya mengikut setiap musim.


Bagi mereka yang meminati blaus pelbagai fesyen, Zalia merupakan pilihan terbaik untuk anda. Design blaus Zalia mengikuti peredaran masa dan mempunyai ciri-ciri unik tersendiri. Pilih daripada blaus bell sleeve yang sangat bergaya pada masa kini. Contoh yang lain seperti swing top iaitu blaus yang tidak ketat dan sangat feminin sesuai untuk pelbagai masa. Zalia menggunakan fabrik berkualiti tinggi dan tidak jarang jadi anda tidak perlu risau tentang pembelian produk Zalia anda.


Palazzo pants yang sentiasa digayakan oleh para Hijabista pun ada di Zalia. Design palazzo pants atau wide legged pants Zalia direka menggunakan corak elegan dan halus seperti bunga bungaan dan warna yang lembut. Boleh sahaja dipakai ke perjumpaan penting atau tempat kerja mahupun pada bila masa anda keluar bersama teman rapat untuk hari yang penuh bergaya. Tampil penuh yakin dengan rekaan koleksi Zalia terkini dan tingkatkan cara anda berfesyen. Kini mudah sahaja kerana Zalia mempunyai koleksi produk yang luas termasuk shawl, maxi dress dan koleksi pakaian pengantin.

Apakah pilihan utama anda jika mahu membeli koleksi Zalia? Jom kita bersama mencari pakaian baru untuk tampil lebih bergaya sekarang!

3 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. akak suka pakai palazzo tapi nampak lagi tinggi dari biasa plak nanti hehe

    BalasPadam
  2. Saya kalau ada bini mesti beli tu.

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama