Jom Bercuti dengan Promosi Menggila Hujung Tahun di Traveloka

Assalamualaikum ~ 

Holla semua ~ aku rasa dah lama tak bercuti sejak Rayyan lahir ni , dah besar pun dia .. so aku betul-betul perlukan ketenangan , minda yang relax , bebas dengan kerja - kerja rumah yang melambak , erghhh stress sangat dan rasa macam jarang luangkan masa dengan suami dan anak , suami pun kerja je .. hari minggu pun kadang kerja .. kesian Rayyan kan , sejak dia lahir tak pernah bawak dia bercuti .. jadi sekarang dah nak masuk hujung tahun , memang sesuai sangat untuk bercuti ! orang kata sebelum masuk tahun baru meh la kita cipta kenangan di tahun 2016 ni .. yahoooo ~ mood holiday ON

Tapi sebelum bercuti banyak jugak benda nak kena fikir , nak kena fikir mana nak pergi , nak kena fikir nak tido kat mana ,lebih-lebih lagi penginapan bila dah ada anak ni harusla selesa macam hotel lima bintang gitu haa , baru lah bercuti namanya haha .. so aku rasa macam nak pergi holiday ke Melaka je , macam best je bawak Rayyan naik beca lampu kelip-kelip , sambil pusing negeri bersejarah tu .. dan satu lagi nak kena fikir adalah BUJET .. kalau boleh jimat kita jimatkan lagi ..

So tips nak pergi bercuti ni haruslah SURVEY promosi-promosi yang ada , memandangkan aku nak tido kat hotel , harusla cari hotel yang selesa , bersih , cantik dan yang paling penting semua kemudahan ada ~jadi web yang aku sangat suka survey adalah TRAVELOKA , memang tepat pada masa , traveloka tengah buat promosi hujung tahun , dan omaigod !! memang banyak diskaun untuk hotel-hotel yang keseluruhannya hampir 100 hotel yang terdapat di Malaysia , Indonesia dan juga Singapore..wow ~ memang teruja sangat nak tido hotel mewah tapi dapat murah dengan diskaun hebat yang ada phewww ~  .. bagi korang yang tak tahu , sila register sekarang juga di https://www.traveloka.com/en-my ,rugi tau lepaskan peluang ni ..


Bila bukak web Traveloka ni terus klik kat promotion , https://www.traveloka.com/en-my/promotion  memandangkan nak cari hotel , tick je kat hotel-related sebelah kiri tu ha .. aku memang suka web ni sebab memudahkan segala carian yang aku nak cari .. 

Traveloka menawarkan pelbagai diskaun hebat

Wow promosi untuk semua hotel tau korang , bukan hotel-hotel mewah je , jadi korang akan dapat diskaun dan boleh berjimat dekat penginapan, dan boleh lebihkan budget ke makanan atau shopping…. senang je korang hanya pilih hotel yang korang nak .. tak kisah pun korang nak stay bila .. book je dulu okeyh ! korang boleh book online dekat website Traveloka atau untuk mudah korang download applikasi Traveloka di Apple Store / Play Store.. aku dah book dah hotel kat Melaka nanti kat applikasi Traveloka .. kalau korang nak tengok terma dan syarat bukak je link kat atas , semua ada tertulis kat situ .. )

ni aku bagi contoh aku book hotel tadi , kot la ada yang tak faham .. korang search tempat yang korang nak g bercuti , lepastu akan keluar semua hotel-hotel untuk korang pilih yang terbaik la kan .. siap ada rating dah .. memang mudah sangat .. pastu korang pilih la bilik , setel semua masa untuk bayar ~

Part bayaran ,semua total akan di berikan untuk korang, harga tanpa caj terlindung ~ tapi
sebelum tu jangan lupa masukkan KUPON PROMO dari TRAVELOKA kalau ada ..haa bila dah
guna kupon nampak tak diskaun lagi banyak yang korang akan dapat .. jangan lepaskan peluang
ni .. sesekali bercuti rehatkan minda dan tenangkan fikiran bersama keluarga ye dak ?


Kalau tengok semua promosi-promosi yang ada di Traveloka web ni memang rugi sangat kalau lepaskan peluang ! lebih-lebih lagi hujung tahun ni memang masa yang terbaik untuk korang pergi bercuti ... lagi pun dah nak cuti sekolah ni kan .. bawak anak-anak jenjalan memang seronok kan , tapi dalam masa yang sama kita dapat berjimat banyak sangat dengan promosi diskaun yang memang susah nak dapat ni .. so jangan lupa cepat-cepat register di https://www.traveloka.com/en-my/ dan klik je di https://www.traveloka.com/en-my/promotion   .. 

p/s : Jangan lupa download aplikasi Traveloka di app store dan play store korang semua, its free ! untuk terma dan syarat dan cara untuk dapatkan semua promosi ni sudah tersedia untuk korang .. sangat mudah semudah ABC korang , hehe so happy holiday !!!!

INFO LANJUT 

Facebook : @TravelokaMY
Twitter : @travelokaMY
Instagram : @traveloka
Google + : Traveloka

9 Ulasan

TQ FOR COMMENT

  1. Akak pun dok tengok tengok Traveloka gak, nak bercuti kat belah utara je nanti

    BalasPadam
  2. Wahh ..bestnyer..jom jom bercuti..fuyoo rayyan nak g melaka eaa..selamat beecuti ..

    BalasPadam
  3. kupon sampai RM100 lebih tu,
    mmg rugi ler kalau tak pakai tu.
    boleh bayor satu malam lagi tu.
    nnti terjah.

    BalasPadam
  4. Menarik. Boleh dipertimbangkan ni. Tahun depan rancang nak cuti cuti ^_^

    BalasPadam
  5. jom g melaka.. tapi panas. nak gi cameron la. heheheheh

    BalasPadam
  6. Br smlm
    Bincang ngan family psl traveloka ni

    BalasPadam
  7. Wah memang usha hotel guna traveloka sebab mudah.


    Yanieyusuf.com

    BalasPadam
Terbaru Lebih lama