Search

Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

jalan2 genting .....

Assalamualaikum ... dah lama tak berjalan2 , 31 jan ari tu kitorang p genting , saja celebratebesday dia , tapi tahun ni dah xde kek2 besar gedabak ye .. haha secoet je kek tahun ni , lagipun asyik membazir je .. so hepy besday kamu , tq bawak pergi jenjalan .. first time g genting , ok jangan gelak tau ! hehehe .. kitorang g hari khamis so tak ramai sangat yang ada , banyak pelancong dari luar je .. layan je la gambar2 smpai lebam .. hiks 

im wearing .. momoluluset by verylawa.blogspot.com 

indoor genting , mula2 ayu je pakai skirt , last2 sekali tukar jugak seluar , kenape ek ? jeng jeng jen 
tadaaa dah tukar seluar sebab nak gatih bott , hahaha .. 
kek kami , satu ceri untuk saya , 2 kek untuk awak hihihi .. sbb tu dia xnak kek , satu pun aku xabis makan =p
we are here .. 

aucakkk!







suka sangat bunga ni smpaikan terkena duri dia .. ouchh ! 





























im happy ... =) 
dah nak balik dah ... bye2 genting .. our momentoooo ~







Comments

PenjuruKosong said…
terpedaya utk buka sbb nampak koi. haha
yanapopeye said…
so sweet . muka same :)
semoga jodoh berpanjangan . amin .
Why Farouk said…
tak sabar nak pegi genting sem depan! yeay!
Why Farouk said…
tak sabar nak pegi genting sem depan! yeay!
cik violet said…
bestnye jalan2 bsama yg tersayang. hehe..

semoga berbahagia :)
Unknown said…
seb baik lompat pakai seluar...kalau pakai skirt pink tu..(jaw dropping)
:P
lavenderlover said…
bestnyer pi genting,,dah lama x pi..