Search

Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

yaAllah berikan aku kekuatan .........

Assalamualaikum....

hati tengah terluka , terluka dengan keadaan terluka dengan seseorang .. teringat kata-kata seseorang , bila mana kita di tempat orang , berhati-hati bila berkawan .. jangan letak sampai kat perut ,kawan saje-saje ,jangan terlalu baik ... skang ni hati bersetuju , rindu nye kawan…

Jangan Terlalu Mendesak ! Please.....

Assalamualaikum ...

eee jangan la desak2 suruh orang hupdate blog , xsuka la .. hehehe xde maknanya orang nak desak2 aku tulis entry ..saje je bagi kena ngan tajuk..kunun2nye ..sihat ? alhamdulillah,,qaseh dah sihat sepenuhnya .. 3 hari mc ..4hari demam ..huhuhu .. ujian =)

" apakah kau ingin l…

Kekuatan ~

Assalamualaikum...

yaAllah lama dah tak demam teruk , rasanya masa form 6 dulu je demam plg teruk ,smpai cikgu hantar balik dari asrama .. now rasa mcm prmulaan nak ke arah tu , tapi mintak2 tak macam dulu .. sakit =( , batuk dan selsema .. tak suka keadaan ni .. tapi tu semua dari Dia , menerima d…