Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Mantera Dendam Kesuma Berahi ~

Assalamualaikum ~


"usah kau bertanya ke mana hilangnya bayanganku ini ..cuma kerna kelam atau sinar hilang pandangan matamu ..asyik kau terlena melabuh asmara melayarkan rasa .. nikmat seketika menjadi bahana cinta ''

mantera anjasmoro ? .. sape tengok cite ni ? qaseh tengok macam tu je takleh layan sangat nanti sape lak nak teman g kencing haha ..dasar penakut anak pak daud ni haha... ok qaseh bukan nak cerita pasal ni juz nak tahu apa pandangan korang mengenai mantera2 ni .. hurm bila jiwa dihantui keinginan yang tidak dapat di capai ,dendam dan kedengkian merasuk seluruh jasad memaksa hati memilih jalan yang jahanam akhirnya memakan diri sendiiriiiiii ...

inilah padahnya bila terlalu menurut keinginan hati ..semalam cerita tentang ''jatuh cinta dengan suami orang '' hari ni cerita tentang mengambil suami orang dalam jalan yang penuh tajam ! sanggup jumpa bomoh2 untuk mengambil hak orang dan untuk suami tu melafazkan cerai .. bila 2 orang permpuan memilih jalan syaitan untuk merebut seorang lelaki .. dimana kah akal fikiran dan dimana letaknya iman .. ! dimana semua tu .. ~ dimana kan ALLAH di hati mereka2 yang memilih jalan syaitan ... tidak nampakkan ALLAH sedang melihat kamu2 menduakan DIA ..tidak takutkah jalan syaitan yang kamu pilih tidak akan pernah dapat kebahagiaan ! tidak nampakkah diri sedang merana mengikut jalan telunjuk syaitan !

huhu takutnya dunia sekarang ~ makin moden makin kolot pemikiran ..so kepada kamu kamu kamu yang sedang membaca jangan terlalu ikutkan nafsu keinginan sehingga memilih jalan yg membuatkan diri sendiri derita .. hari ni kita gembira dengan apa yang kita dapat melalui jalan yg salah .. hari esok jangan lupa bahgia tu bertukar jadi derita .. jangan pernah lupa HUKUM KARMA .. jangan pernah lupa AZABNYA ..jangan pernah rasa hebat dengan persembunyian yang kejam kerna ALLAH ITU MAHA MENGETAHUI ...

hati berbicara :
hanya mencucuk patung2 kecil .. orang yang terkena terasa sakitnya hingga tidak tertanggung ..
gembirakan melihat orang lain menderita ? hebat ? sungguh hebat di mata syaitan .. tapi dimataNYA ''zero''
hentikanlah mensyirikkan Allah ..hentikan lah bagi penderitaan kepada orang lain bukan hak kita untuk membuat seseorang tu menderita ~
baliklah ke pangkal jalan kerna jalan itu tidak akan pernah tertutup melainkan kamu yg memilih jalan mati ...~
jangan lupa baca ayat2 pelindung diri ..manusia sebegini lebih menakutkan dari hantu ~ tapi jangan lupa Allah itu ada .. serahkan lah segala2nya padaNYA ...sesungguhnya doa2 orang teraniaya tiada hijabnya dengan ALLAH .. wallahulam 
lebib baik diri tidak disayangi dari ''sayang kerana syaitan'' heh !!

Ulasan

CikPuanWanda berkata…
ckp syg..tp wat bomoh kat owg tu..syg ke klu owg yg diowg suka tu sakit2 menderita..xpham mentaliti org2 zaman sekarg kn Qaseh
Unknown berkata…
wa'alaikummussalam..
moga dilindungi-Nya..
risau pun ada..semakin kita menghampiri penghujung ujian dunia, semakin bertebaran perbuatan jahilliah.

0_0"
bantalbucuk berkata…
takutnya la kan orang yang main mantera2 ni..huhu
Misz-ella berkata…
hai qaseh, rindu kat qaseh.

susah gak kakchik nak komen sbb kakchik tak tengok. sama spesis dengan qaseh gak kakchik ni. Penakot!! hihi ..
mcm ni lah berkata…
keje mandrem2 ni keje org yg tak beriman jer,. percaya sangat makhluk halus tu berkuasa,. tinggal jejak untuk dijejaki
Prince Halilintar berkata…
kalau keimanan diketepikan oleh seseorg sanggup melakukan perkara yg dimurkai Allah...semoga kite dijauhkan drpd perkara2 begini..
Diana Rashid berkata…
mak akak pernah kena sihir gini..
yang buat tu lelaki gatal..
benci betul kat lelaki tu sampai sekarang
forever love berkata…
atq layan semua cter antu kat tv3 tue.. ta pernah miss kalau ta de hal
man yusoef berkata…
tau takpe...kat tv ni dah selalu sgt tayangkan cerita yg kolot pemikiran...sampi terfikir, hakikatnya mmg mcm tu ke skrg ni, atau media saje jek nak gembar-gemburkan *ayat mcm skema hbis*

btol tu, Allah tu Maha Adil. Setiap perbuatan akan menerima balasan, baik ataupon buruk
puteri ain berkata…
gambar2 tu scary oo...

apa2 pun..kita tetap pegang pada yang satu..ALLAH :)
dear anies berkata…
ntah kenapa anies kureng berminat cite2 tahyul ni... baik d tv, wayang, buku dsb

kalu baca / tgk just nk tau je


latest entry: Malas memasak
Bidadari Syurga berkata…
huurmmm... bila mana mat hati mereka kabur dan semakin menjauh... noda noda hitam akan segar melekatkan dirinya di hati mu... kalaulah kamu menyedarinya.... nescaya.... pintu taubat dan pengampunan masih terbuka... tetapi jangan sekali2 menduakan AKU(ALLAH)... tak tahulah kat mana otak dorang kan... semoga mereka yang masih sempat bertaubat... diberi hidayah.... untuk diri akak juga.... takut
"Cik Belog Kecil" berkata…
dear!!! saya ni penakutla.. i`m back n be followers yg ke 3036..
Tengok juga cerita tu. Tengok sorang-sorang, sekali tv terpadam sendiri. Hik hik, cuak jugak. rupanya tertekan timer. Dasar penakut.


* Manusia, bila nafsu mendahului iman dan akal, sanggup buat apa sahaja untuk mendapatkan keinginannya.
Solihin Zubir berkata…
mantera anjasmoro? haha.. tak minat sgt cita hantu camtu..

tp dlm hidup ni kna jugak berhati2..

sbb dunia penuh dgn hasad dengki..
Unknown berkata…
hooo..aku yg single no dok elok2 je ade tak nak ke..ahaha
Isteri Encek Bard berkata…
makin takut zaman sekarang nie, pakai bomoh bukan tradisi malah dah jadi sebati dalam diri orang yang ada perasaan hasad dengki nie dik.. akak iklan cerita nie pun tak tengok dik, takut biler kene tinggal sorang ngan en. bard nanti. ekekkeke
cerita itu memang menyayat hati betoi...last2 laki tu yg jadi mangsa...
KAMIHIDUP berkata…
susah sangat nak sebut nama cerita ni, tu yang tak layan sangat. heee. :)
Unknown berkata…
oke header ni nice!;)
syuwai berkata…
semakin modern dunia sekamin kolot pemikiran manusia..setuju tu!

sedangkan menduakan suami pun dah berdosa, pa lagi nak menduakan Allah x___x
Fasihah Supian berkata…
haih...mantera2 ni bahaya.....kawan syitan ni...dosa..huhu
Santan Berlada berkata…
serram la santet2 ni...
kHurafat... huhu
emarieys berkata…
famili akak selalu kena...tp bukan buat kat tubuh badan.... buat kat kedai supaya tidak laku...
syuxer berkata…
owh ni yang memang aku x nak kena buatan orang..kesannya amat dahsyat hinggakan ada yang meninggal dunia.minta kita semua dijauhkan semua itu..InsyaAllah...amin..

Binatang peliharaan unik
Produk terbaik dari Microsoft
Ilusikan matamu
Qaseh Dalia berkata…
wanda -
yep betul .. sayang tapi guna cara paling kejam ..tu bukan syg tapi memaksa ..hurmm
Qaseh Dalia berkata…
fadhli -
ha'ah penghujung dunia huhu
Qaseh Dalia berkata…
bantal bucuk -
yup dear derita sangat ..ada yang bawak mati
Qaseh Dalia berkata…
kakchik ella-
hehe bukan cerita pasal tu sgt pun cerita pasal org main2 bomoh haaa
Qaseh Dalia berkata…
macam ni lah -
'tinggal jejak untuk di jejaki ''
suke thet words betullah kan.. last2 kena jejak balik makan diri
Qaseh Dalia berkata…
prince -
insyaAllah semoga kita dijauhkan dr semua ni
Qaseh Dalia berkata…
sis diana -
huhu pastu mak sis dah ok ke ... laki pun sanggup buat mandrem2 ni isy2
Qaseh Dalia berkata…
atiq -
wah2 kuatnya hati hehe sis takleh tengok takutt
Qaseh Dalia berkata…
man -
ntah lah tahu xpe ..sikit2 cerita hantu ..filem pun cerita hantu .. ada yang terikut2 sanggup jumpa bomoh .. hurmmm ..

yup ALLAH itu maha adil
Qaseh Dalia berkata…
puteri ain -
saja wat mood scary hehe...
yup berpegang lah hingga ke akhir hayat
Qaseh Dalia berkata…
anies -
hehe .. qaseh tak tengok sebab takut
Qaseh Dalia berkata…
sis bidadari -
yup masih terbuka luas jalan taubat .. qaseh pun takut jugak ..semoga kita dijauhkan dr sume2 tu ye sis ..
Qaseh Dalia berkata…
sis nurhayati -
haha tu lah sape suh tengok sorang2 kikiki.. yup nafsu keinginan terlalu tinggi ..hurmmm
Qaseh Dalia berkata…
solihin -
hehe tak tengok sebab takut kew...
yup perasaan hasad dengki pun penyebab utama
Qaseh Dalia berkata…
ejulz -
smile :)
Qaseh Dalia berkata…
jiji yu -
tawar diri nampak miahaha
Qaseh Dalia berkata…
sis IEB -
haah lah kan dulu2 jumpa bomoh sebab nak cr ubat tradisional tapi skang jumpa untuk durjana kan sesama manusia .. hurmmm
Qaseh Dalia berkata…
sis ladyzul -
yup laki jadi mangsa
Qaseh Dalia berkata…
kami -
haha qaseh salu sebut mantera ajinomoto
Qaseh Dalia berkata…
my -
tenkayu hehe
Qaseh Dalia berkata…
syuwai -
tahu takpe ..huhu
Qaseh Dalia berkata…
fasihah -
yup tahu xpe
Qaseh Dalia berkata…
shamsudin -
manusia sering pilih jalan singkat
forever love berkata…
tue memang cara atq nk buat diri atq jadi berani
Qaseh Dalia berkata…
mamaema -
tu sebab dengki n jahat perangai ! grrr
Qaseh Dalia berkata…
syuxer -
tahu xpe .. insyaAllah jaga diri ye sume2
Qaseh Dalia berkata…
atiq -
so makin berani ke tak hehe.. takleh lah rasa macam dihantui je kikiki..
alexayussida berkata…
dr dlu smpai skrg ade je yg duk puja mntak tlg syaitan kan..manusia makin sesat..takut owh
forever love berkata…
alhamdulillah.. berani gak la.. tp kadang2 tue takut la gak.. hahaha
Sue Izza berkata…
akak pun layan gak mantera anjasmoro ni...tapi tak serius la....
tu la manusia sekarang...ilmu makin tinggi tapi yang kolot dan perbuatan tak berakal tu jugak yang di buat...ilmu tinggi tapi iman nakin rendah,....nauzubullah..mintak di jauhkan...
Unknown berkata…
Sis ni, mana ada hantu. Syaitan dan jin adalah. Tak payah takut.

Kalau dia bukan jodoh kita, redha sajalah. Kalau nak guna jalan hitam itu dah menolak takdir Allah namanya.
back to top