20 Apr 2011

Mantera Dendam Kesuma Berahi ~

Assalamualaikum ~


"usah kau bertanya ke mana hilangnya bayanganku ini ..cuma kerna kelam atau sinar hilang pandangan matamu ..asyik kau terlena melabuh asmara melayarkan rasa .. nikmat seketika menjadi bahana cinta ''

mantera anjasmoro ? .. sape tengok cite ni ? qaseh tengok macam tu je takleh layan sangat nanti sape lak nak teman g kencing haha ..dasar penakut anak pak daud ni haha... ok qaseh bukan nak cerita pasal ni juz nak tahu apa pandangan korang mengenai mantera2 ni .. hurm bila jiwa dihantui keinginan yang tidak dapat di capai ,dendam dan kedengkian merasuk seluruh jasad memaksa hati memilih jalan yang jahanam akhirnya memakan diri sendiiriiiiii ...

inilah padahnya bila terlalu menurut keinginan hati ..semalam cerita tentang ''jatuh cinta dengan suami orang '' hari ni cerita tentang mengambil suami orang dalam jalan yang penuh tajam ! sanggup jumpa bomoh2 untuk mengambil hak orang dan untuk suami tu melafazkan cerai .. bila 2 orang permpuan memilih jalan syaitan untuk merebut seorang lelaki .. dimana kah akal fikiran dan dimana letaknya iman .. ! dimana semua tu .. ~ dimana kan ALLAH di hati mereka2 yang memilih jalan syaitan ... tidak nampakkan ALLAH sedang melihat kamu2 menduakan DIA ..tidak takutkah jalan syaitan yang kamu pilih tidak akan pernah dapat kebahagiaan ! tidak nampakkah diri sedang merana mengikut jalan telunjuk syaitan !

huhu takutnya dunia sekarang ~ makin moden makin kolot pemikiran ..so kepada kamu kamu kamu yang sedang membaca jangan terlalu ikutkan nafsu keinginan sehingga memilih jalan yg membuatkan diri sendiri derita .. hari ni kita gembira dengan apa yang kita dapat melalui jalan yg salah .. hari esok jangan lupa bahgia tu bertukar jadi derita .. jangan pernah lupa HUKUM KARMA .. jangan pernah lupa AZABNYA ..jangan pernah rasa hebat dengan persembunyian yang kejam kerna ALLAH ITU MAHA MENGETAHUI ...

hati berbicara :
hanya mencucuk patung2 kecil .. orang yang terkena terasa sakitnya hingga tidak tertanggung ..
gembirakan melihat orang lain menderita ? hebat ? sungguh hebat di mata syaitan .. tapi dimataNYA ''zero''
hentikanlah mensyirikkan Allah ..hentikan lah bagi penderitaan kepada orang lain bukan hak kita untuk membuat seseorang tu menderita ~
baliklah ke pangkal jalan kerna jalan itu tidak akan pernah tertutup melainkan kamu yg memilih jalan mati ...~
jangan lupa baca ayat2 pelindung diri ..manusia sebegini lebih menakutkan dari hantu ~ tapi jangan lupa Allah itu ada .. serahkan lah segala2nya padaNYA ...sesungguhnya doa2 orang teraniaya tiada hijabnya dengan ALLAH .. wallahulam 
lebib baik diri tidak disayangi dari ''sayang kerana syaitan'' heh !!

CikPuanWanda said...

ckp syg..tp wat bomoh kat owg tu..syg ke klu owg yg diowg suka tu sakit2 menderita..xpham mentaliti org2 zaman sekarg kn Qaseh

Unknown said...

wa'alaikummussalam..
moga dilindungi-Nya..
risau pun ada..semakin kita menghampiri penghujung ujian dunia, semakin bertebaran perbuatan jahilliah.

0_0"

bantalbucuk said...

takutnya la kan orang yang main mantera2 ni..huhu

Misz-ella said...

hai qaseh, rindu kat qaseh.

susah gak kakchik nak komen sbb kakchik tak tengok. sama spesis dengan qaseh gak kakchik ni. Penakot!! hihi ..

mcm ni lah said...

keje mandrem2 ni keje org yg tak beriman jer,. percaya sangat makhluk halus tu berkuasa,. tinggal jejak untuk dijejaki

Prince Halilintar said...

kalau keimanan diketepikan oleh seseorg sanggup melakukan perkara yg dimurkai Allah...semoga kite dijauhkan drpd perkara2 begini..

Unknown said...

mak akak pernah kena sihir gini..
yang buat tu lelaki gatal..
benci betul kat lelaki tu sampai sekarang

forever love said...

atq layan semua cter antu kat tv3 tue.. ta pernah miss kalau ta de hal

man yusoef said...

tau takpe...kat tv ni dah selalu sgt tayangkan cerita yg kolot pemikiran...sampi terfikir, hakikatnya mmg mcm tu ke skrg ni, atau media saje jek nak gembar-gemburkan *ayat mcm skema hbis*

btol tu, Allah tu Maha Adil. Setiap perbuatan akan menerima balasan, baik ataupon buruk

puteri ain said...

gambar2 tu scary oo...

apa2 pun..kita tetap pegang pada yang satu..ALLAH :)

dear anies said...

ntah kenapa anies kureng berminat cite2 tahyul ni... baik d tv, wayang, buku dsb

kalu baca / tgk just nk tau je


latest entry: Malas memasak

Bidadari Syurga said...

huurmmm... bila mana mat hati mereka kabur dan semakin menjauh... noda noda hitam akan segar melekatkan dirinya di hati mu... kalaulah kamu menyedarinya.... nescaya.... pintu taubat dan pengampunan masih terbuka... tetapi jangan sekali2 menduakan AKU(ALLAH)... tak tahulah kat mana otak dorang kan... semoga mereka yang masih sempat bertaubat... diberi hidayah.... untuk diri akak juga.... takut

"Cik Belog Kecil" said...

dear!!! saya ni penakutla.. i`m back n be followers yg ke 3036..

Siti Nurhayati Dollah said...

Tengok juga cerita tu. Tengok sorang-sorang, sekali tv terpadam sendiri. Hik hik, cuak jugak. rupanya tertekan timer. Dasar penakut.


* Manusia, bila nafsu mendahului iman dan akal, sanggup buat apa sahaja untuk mendapatkan keinginannya.

Solihin Zubir said...

mantera anjasmoro? haha.. tak minat sgt cita hantu camtu..

tp dlm hidup ni kna jugak berhati2..

sbb dunia penuh dgn hasad dengki..

ejulz said...

macam best je cite ni.. heHe

New Entry "Filem Abu Ya - Adegan Seksi Tarik Penonton.. "

Unknown said...

hooo..aku yg single no dok elok2 je ade tak nak ke..ahaha

Isteri Encek Bard said...

makin takut zaman sekarang nie, pakai bomoh bukan tradisi malah dah jadi sebati dalam diri orang yang ada perasaan hasad dengki nie dik.. akak iklan cerita nie pun tak tengok dik, takut biler kene tinggal sorang ngan en. bard nanti. ekekkeke

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

cerita itu memang menyayat hati betoi...last2 laki tu yg jadi mangsa...

KAMIHIDUP said...

susah sangat nak sebut nama cerita ni, tu yang tak layan sangat. heee. :)

Unknown said...

oke header ni nice!;)

syuwai said...

semakin modern dunia sekamin kolot pemikiran manusia..setuju tu!

sedangkan menduakan suami pun dah berdosa, pa lagi nak menduakan Allah x___x

Fasihah Supian said...

haih...mantera2 ni bahaya.....kawan syitan ni...dosa..huhu

Santan Berlada said...

serram la santet2 ni...
kHurafat... huhu

emarieys said...

famili akak selalu kena...tp bukan buat kat tubuh badan.... buat kat kedai supaya tidak laku...

syuxer said...

owh ni yang memang aku x nak kena buatan orang..kesannya amat dahsyat hinggakan ada yang meninggal dunia.minta kita semua dijauhkan semua itu..InsyaAllah...amin..

Binatang peliharaan unik
Produk terbaik dari Microsoft
Ilusikan matamu

Qaseh Dalia said...

wanda -
yep betul .. sayang tapi guna cara paling kejam ..tu bukan syg tapi memaksa ..hurmm

Qaseh Dalia said...

fadhli -
ha'ah penghujung dunia huhu

Qaseh Dalia said...

bantal bucuk -
yup dear derita sangat ..ada yang bawak mati

Qaseh Dalia said...

kakchik ella-
hehe bukan cerita pasal tu sgt pun cerita pasal org main2 bomoh haaa

Qaseh Dalia said...

macam ni lah -
'tinggal jejak untuk di jejaki ''
suke thet words betullah kan.. last2 kena jejak balik makan diri

Qaseh Dalia said...

prince -
insyaAllah semoga kita dijauhkan dr semua ni

Qaseh Dalia said...

sis diana -
huhu pastu mak sis dah ok ke ... laki pun sanggup buat mandrem2 ni isy2

Qaseh Dalia said...

atiq -
wah2 kuatnya hati hehe sis takleh tengok takutt

Qaseh Dalia said...

man -
ntah lah tahu xpe ..sikit2 cerita hantu ..filem pun cerita hantu .. ada yang terikut2 sanggup jumpa bomoh .. hurmmm ..

yup ALLAH itu maha adil

Qaseh Dalia said...

puteri ain -
saja wat mood scary hehe...
yup berpegang lah hingga ke akhir hayat

Qaseh Dalia said...

anies -
hehe .. qaseh tak tengok sebab takut

Qaseh Dalia said...

sis bidadari -
yup masih terbuka luas jalan taubat .. qaseh pun takut jugak ..semoga kita dijauhkan dr sume2 tu ye sis ..

Qaseh Dalia said...

sis nurhayati -
haha tu lah sape suh tengok sorang2 kikiki.. yup nafsu keinginan terlalu tinggi ..hurmmm

Qaseh Dalia said...

solihin -
hehe tak tengok sebab takut kew...
yup perasaan hasad dengki pun penyebab utama

Qaseh Dalia said...

ejulz -
smile :)

Qaseh Dalia said...

jiji yu -
tawar diri nampak miahaha

Qaseh Dalia said...

sis IEB -
haah lah kan dulu2 jumpa bomoh sebab nak cr ubat tradisional tapi skang jumpa untuk durjana kan sesama manusia .. hurmmm

Qaseh Dalia said...

sis ladyzul -
yup laki jadi mangsa

Qaseh Dalia said...

kami -
haha qaseh salu sebut mantera ajinomoto

Qaseh Dalia said...

my -
tenkayu hehe

Qaseh Dalia said...

syuwai -
tahu takpe ..huhu

Qaseh Dalia said...

fasihah -
yup tahu xpe

Qaseh Dalia said...

shamsudin -
manusia sering pilih jalan singkat

forever love said...

tue memang cara atq nk buat diri atq jadi berani

Qaseh Dalia said...

mamaema -
tu sebab dengki n jahat perangai ! grrr

Qaseh Dalia said...

syuxer -
tahu xpe .. insyaAllah jaga diri ye sume2

Qaseh Dalia said...

atiq -
so makin berani ke tak hehe.. takleh lah rasa macam dihantui je kikiki..

alexayussida said...

dr dlu smpai skrg ade je yg duk puja mntak tlg syaitan kan..manusia makin sesat..takut owh

forever love said...

alhamdulillah.. berani gak la.. tp kadang2 tue takut la gak.. hahaha

Sue Izza said...

akak pun layan gak mantera anjasmoro ni...tapi tak serius la....
tu la manusia sekarang...ilmu makin tinggi tapi yang kolot dan perbuatan tak berakal tu jugak yang di buat...ilmu tinggi tapi iman nakin rendah,....nauzubullah..mintak di jauhkan...

Unknown said...

Sis ni, mana ada hantu. Syaitan dan jin adalah. Tak payah takut.

Kalau dia bukan jodoh kita, redha sajalah. Kalau nak guna jalan hitam itu dah menolak takdir Allah namanya.