Search

Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

BICARA HATI ILA UNTUK SAHABAT

Assalamualaikum ~ luahan hati seorang gadis tentang seorang sahabat ...
sapa ada sahabat ?ramai kan ?tapi adakaha sahabat itu benar2 sahabat ?hurmmm ~



orang kate sahabat nie org kedua paling rapat dgn kite..skrg nie susah nak carik 'true pen pal'..kalo ada pom 1 dlm sejuta..alhamdulillah stakat nie xpernah lagi dpt kawan yg boleh menjeratkan aku ke jalan yg salah..
satu hal korang perlu tahu..kalo pakwe dgn sahabat..air mata aku mudah mengalir disebabkan "sahabat"..kenapa?
aku pom xtahu..maybe disebabkan aku sygkan kwn aku mcm adk brdik aku sndri..
so,kalo aku .... sambungan di 
http://akukanila.blogspot.com/2011/04/ruangan-bicara-hati-qaseh-dalia-adelia.html


hati berbicara :
engkau lah teman engkaulah sahabat ~
kau bagaikan sekuntum bunga yang sentiasa harum di hatiku 
suaramu bagaikan irama yang tersusun .. persahabatan yang terjalin membuatkan aku tidak sedar ~
mengapa seringkali ada perpisahan di antara pertemuan ..
mengapa ada pertemuan semalam jika pengakhirannya perpisahan ..
biarpun aku tak dapat melihat dirimu dengan zahir pandangan mataku ~ 
aku ingin kau pulang ke pangkuan ku untuk menyusun kembali bunga2 kenangan yg dahulu ..
tapi sayang bunga2 itu makin layu ~ makin hilang bau harumnya ..
terima kasih sahabat 

Comments

Bidadari Syurga said…
wahhhhhhhhhhhh... nak ushalah
Anisa Hang Tuah said…
pertemuan dan perpisahan lumrah kehidupan.

chill~
lady-D said…
betul2, mmg banyak menangis kerana sahabat..
forever love said…
maaf.. atq masih lagi kawan.. dan tidak layak menjadi sahabat...
PinKy MoMMa said…
untungnya sape yg dapat qaseh sbgai sahabat kan ;)
smga sahabat2 qaseh sentiasa berada di sisi qaseh walau sesusah mana pun kamu..amin..

psst..nak jd kakak angkat la ahahahaha
qasehraihan said…
syhdu gak dgn entry ni..

btul tu..
sahabatla tmpat kita mencerminkan diri kita..
kerana cermin kita bkn diri kita sdri..kan kan..hehe


http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/iqbalhakimi-dan-faizal-fredly-tolak.html
Ilaasuhailaa said…
thanx Qasehh!!
malu plop Qaseh tnjuk hOk nie..(^^,)
Cik Puan iLa said…
Hati2 dlm mencari kwn,kdg2 boleh jd lawan.. :)
alexayussida said…
perpisahan itu ada supaya kita tahu erti mnghargai n faham erti kehilangan sementara :)
Unknown said…
macam rancangan realiti tivi gitu..
MyraAyreen ^^ said…
terharunye membaca :D
Izyan Masri said…
SEKARANG SUSAH BETUL NAK CARI KAWAN SEJATI SEKARANG T_T
yaya_flanella said…
same la sayangg.. rasanya lagi banyak menangis utk kawan2.. :'(
kay_are said…
bagus r macam tu.. bukan sennag nak jadi sorang kawan atau nak cari sorang kawan yang baik. so hargai dorang kan.. em..