STEAMBOT MAHARAJA | SELAYANG

6 ulasan:
Assalamualaikum , peminat steambot sila sediakan buku atau apa2 utk catit alamat maharaja steambot ni sebab rugi kalau tak pergi , sebab apaaa rugi tu ermmm ermm baca la sampai habis ok .. meletop letop gitu ..




Qaseh sememangnya penggemar steambot sangat-sangat, qaseh ni bukan la seorg yang kuat makan sangat pun , tapi kalau dengar je pasal steambot memang laju betul terbang ke sana .. kali ni qaseh try di Restoran Maharaja Steambot yang terletak di Selayang bersama geng #KELABBLOGGERBENASHAARI, btw restoran ni bukan hanya menekankan masakan steambot shj tetapi makanan ala carte yang sangat sedap , seperti Nasi Lemak , Roti Bakar yg menggiurkan , sup terangkat perghh meletop-letop , bihun sup, mee goreng , kambing panggang , perut pun hadoo dan banyak lagi lah .. meh tgk gmbr dulu , baru boleh membuktikan segala2nya ok

Dari segi harga haaa kat sini ada pakej untuk sarapan pagi , tengahari dan juga malam .. untuk pagi Rm9.90 satu kepala , tengahari Rm11.90 dan malam rm23.90 .. apa yg ada dlm pakej2 ni haaa tu kena datang sendiri okeh.


Antara nya ada nasi kuning bersama dengan Asam Pedas ikan Kembung , dan juga Gulai Ikan sembilang .. 

Ada nasi lemak comel-comel ni haaa ..

Ini sangat rekemenkan kepada anda semua , wajib try .. sup di restoran maharaja steambot ni sangat sedap , haaa makan je sampai buncit ok..


 Menu wajib lagi harus lah roti bakar ni , eh camne buat sampai rasa dia jd sedap cenggini .. eh eh bak resipi hehe .. thorbaik roti bakar nya haaa ..


Tuan punya kedai ni , hensem dok uishh perut tu hensemm sangat hehe .. sape suka perut boleh dtg sini , jarang ok nak jumpa perut ni haaaa kat mana2 .. 


Kemudian kita beralih ke pakej steambot kegemaran daku .. yummy2 , kalau korang tak tahan sangat mengidam steambot di petang hari .. boleh datang ke sini .. tapi waktu siang hanya ada bebola2 comel .. meee macam tu aje .. sebab tu harga nya berlainan di sblh malam ...



Waktu malam baru ada di sediakan makanan laut seperti ketam , lala , ayam , daging dan banyakk lagi ... satu kepala Rm23.90 






Ini lah owner restoran maharaja steambot .. aip2 artis pun datang ke sini ok .. so memang harus try ... rugi tak cuba .. 

Dan thanx all yang memeriahkan suasana bersama geng2 kelabbloggerbenashaari , apa2 pun makan la sampai lebam .. mana lagi nak dapatkan steambot murah macam ni ?? Haaaa datang jangan tak datang .. datang jangan tak datang !! 


Info harga steambot 
Kanak-kanak 7-12 tahun rm12
Dewasa single rm23.90
Set couple 2 orang rm22 , special ada seafood rm27
Set couple 4 orang rm37 special ada seafood rm47
Set big group 10 orang rm72 special ada seafood rm92 

Alamat: 
Lagenda Maharaja Steamboat , Lot 6 Jalan 2/10 , Dataran Templer , Bandar Baru Selayang , 68100 Batu Caves , Selangot 

Call : 0361386664 , 0107765089 , 0172796131 atau whatsapp 0182073973

Instagram @maharajasteamboat  
Facebook : maharajasteamboat

6 ulasan:

  1. menarik.. boleh pi cuba makan kat sana

    BalasPadam
  2. banyaaaaakkknyaaaa makanannnn


    cam bestt jekk.. may be one fine day sy pulak makan kat situ. hihi

    BalasPadam
  3. wahhh bestnyaaa.. harus pergi cari ni kak. tq sebab share.. Nanti buat review lagi ye gerai2 steambot lain, hantu steambotjuga ni ^_^

    BalasPadam
  4. baca time ptg2 gini eh lapaa terus hmmmmm HAHHAHA

    BalasPadam
  5. macam hebat sangat sup tu..nak jugak rasa

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com