KBBA Blogger's Day Out | Tasik Cyberjaya

Assalamualaikum
Lagi beberapa hari , Kbba akan membuat aktiviti blogger's day di Kelab Komuniti Taman Tasik Cyberjaya pada 26 April 2015 , tak sabar rasanya sebab dah lama tak berkumpul ramai - ramai macam ni , tapi kenapa di Tasik Cyberjaya ? Haaa kat sini memang banyak kemudahan dan aktiviti yang ada ..


Qaseh tahu kewujudan KKTC ni masa main game paintball tempoh hari , haa rasanya ramai jugak tak tahu tempat ni padahal KKTC ni banyak aktiviti menarik yg korang boleh join , 



KKTTC telah wujud sejak 2006 lagi dan mempunyai banyak fasiliti atau kemudahan untuk bersukan seperti driving range , gelanggang tennis , paintball , sirkit go kart , kolam mandi , gelanggang futsal , gymansium , studio menari , gelanggang badminton , squash , dan basketball. Disini juga anda boleh membuat tempahan untuk mengadakan majlis majlis tertentu seperti perkahwinan dan mesyuarat perniagaan.
Bagi mereka yg ingin menempah atau mengadakan perkahwinan di sini , amatlah bersesuaian sangat sangat. Keluasan serta ruang parking kereta yang mampu menampung hingga 500-700 pengunjung pada satu satu masa..  Catering juga boleh terus ditempah disini. Untuk mengetahui dengan lebih lanjut , boleh hubungi  03-8318 0008atau tengok sendiri di instagram KKTTC , @kelabkomuniticyberjaya.
Tentang BLOGGER’S DAY OUT  ( KBDO) ni .. Seramai 100 blogger akan sertai aktiviti yang telah dirancang seperti golf , badminton dan paintball. Tapi game-game ni telah diubah konsepnye , haaaa mesti lagi menarik eee tak sabar plak , apa-apa pun ini aktiviti pertama dan trbesar bg KBBA jadi tidak di buka kpd umum , inshaaAllah next event akan trbukan kpd semua tapi sesiapa yg sudi datang untuk berkenalan dan bergather-gather , sangat2 di alu alukan ... 
Antara penaja rasmi KBDO 2015 ini ialah :
Cyberview cyberjaya www.cyberview.com.my 
Cosmoderm www.cosmoderm.com.my 
Yeos Malaysia www.yeos.com.my 
Stamp N Print Enterprise www.stampnprint.blogspot.com 
Natalia www.natalia.my

Thanx semoga berjalan lancar dan anda semua dijemput hadir bg memeriahkan suasana.

3 Ulasan

TQ FOR COMMENT

Terbaru Lebih lama