Bicara Hati Seorang Insan Terluka heh2 ...

12 ulasan:
Assalamualaikum .. qaseh update yg juin segmen ri tu ..
luahan ini di tujukan kepada seseorang yang pernah mengetuk pintu hatinya di suatu ketika dahulu ~
siapakan insan terluka ini ? bacalah luahan hatinya ...



"setahun kita bersama.. macam-macam dugaan yang kita telah lalui kan.. tapi banyak perkara yang megguris perasaan daripada perkara yang membahagiakan kita..."

"kalau awk nak tahu.. setiap kali ada problem atau masalah tentang kita... saya menangis malam-malam.. sebelum tido.. sedih sangat bila jadi camtu... sebab saya sayang awak masa tue.. pastu saya pikir.. kenapa kita tak pernah nak bahagia..."

"secara jujur saya jeles dengan kebahagian orang lain.. lagi-lagi tengok kebahagian kawan rapat saya.. awak ahu kan sape.. saya pernah tanya kat awk..



sambungannya di http://atiqsalleh.blogspot.com/2011/04/saya-harap-awak-baca-nie.html

hati berbicara :
bila berbicara tentang cinta yang telah tiada ~ 
seakan2 bercinta dalam sangkar kenangan.. ingin melupakan tapi sangkar itu terus mengunci kita .. hendak bebas tapi tak mampu untuk keluar dari sangkar kenangan ~
sakitnya bila bercinta dalam sangkar kenangan ..terasa kesyahduan malam..
air mata yg berderai sebagai peneman..
keadaan itu seakan2 menghimpit hidup..ingin kuterbang bebas ke dada langit
menghirup udara yg tidak menyesakkan jiwa dan perasaan ..
kejamnya engkau mmbiarkan aku terkapai2 menongkah arus kehidupan..mengapa menghukum jiwaku ! mengapa kau toreh luka dihatiku !
mungkin inilah ujian untuk menguji kesabaranku..
inilah ujian yg terpaksa aku hadapi bila berada dlm sangkar kenangan ~
biar derita biar sengsara aku menjadi mgsa sebuah kenangan 
biarlah masa merawat segala2nya ~
qaseh busy jap ~


12 ulasan:

  1. walaweh~

    hujung minggu pun berjiwang2x ye..hehe

    p/s nah entri untk dak Qaseh http://syuwaistory.blogspot.com/2011/04/bila-bercerita-tentang-cita-cita.html

    BalasPadam
  2. akk nie.. atq kan dah cakap ari tue.. malu la...^^

    huhuhuuh

    BalasPadam
  3. huhuhu...
    tersentuh jiwa...hukhuk
    sedey kan bila ingat cinta yg lalu..
    yg kita ingat itulah yg terbaik rupanya tidak..huhu

    http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/keseronokan.html

    BalasPadam
  4. Sayang diri sendiri Insyllah hilang rasa kecewa & kenangan lama ;))

    BalasPadam
  5. amboiiiiii akak ni .. jiwang erk hehhee

    BalasPadam
  6. wa'alaikummussalam..

    terluka? adei..
    saya tak faham tentang cinta sesama manusia.
    haha..adei

    =_='

    BalasPadam
  7. wa'alaikummussalam..

    wow!~ terluka..'huhu.. tak faham

    @_@"

    BalasPadam

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..

@2010 | www.qasehdalia.com