Tak sabar nak jumpa !!!!!!!

8 ulasan:
Assalamualaikum semua..
entry di petang hari time2 mengantok...
nnt jumaat ni nak jumpe 2 orang yang paling kucintai,,~
hehe lame sgt xjumpa diorang huhu rindu giler...
harap2 dapat jugak jumpa jumaat t ye..agypun xkeje leh lah kite bersukaria..hik2

sebenarnya qaseh nak jumpa kawan baik qaseh ni ha..
kawan baik dunia akhirat...syg diorang sgt2..
korang pun mesti ade kwan baik yg korang syg giler kan...

ni pic org2 tersayang tu...cantek x..hehe cantek kan..
ramai peminat nih hehe...tapi sume dah berpunye..tggu mase nak kawen je kui2

hehe nilah kawan tersyg...yg first tu cik midah..second cik yati..third dak comot (tuan umah kedaung)

ok2 skang kan musim cuti U kan...cik midah tu nurse...
so ni je mase tuk jumpe..
bez2 xsabo sangat...!
yeyyy hospital tutup kan ari jumaat...
so diorang xleh pakse qaseh pegi hospital..hahahah
suke2 xyah jumpe doc...
kalau diorang ajak gak...guling2 kat situ xmo pegi..
hehe..lalalalala tp ari tu dah janji g ospital ngan hubby..
huuuuuu ~ 
takut dokterrrrrrrrrr xensem !


hati berbicara:
kerinduan tu satu penyiksaan ..awwww








8 ulasan:

Liquid berkata...

hee incek liquid pon haritu baru jmpe kawan baik. tu pon ponteng jap mase keje nk jmpe die hee tp mmg besh melepas jgk kerinduan selama ni eheh

apezs shah berkata...

haha takot xensem katanya...
seronok tu. lelepak kan.

wan muhamad berkata...

rugi tuh semua dah berpunya ahakk.. selamat berjumpa dorang

Adii NakHeran berkata...

wa,,,
comey2 belako,,,
hehe,,
semoga hidup anda ceria~~

always keep smile~~

Qaseh dalia adelia berkata...

encek liquid ...
kawan boy ke gurl tu melepas kerinduan...hik2..yelah kan dah lame xjumpe rindu sgt !

Qaseh dalia adelia berkata...

apehz syah :
xjugak hehe..takut lah jumpe doc hehehehe

Qaseh dalia adelia berkata...

wan :
haha rugi pe nye..kat luar sane banyak agy wan hik2

Qaseh dalia adelia berkata...

adi nakheran :
kui2 thanx ye

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com