Tak sabar nak jumpa !!!!!!!

Assalamualaikum semua..
entry di petang hari time2 mengantok...
nnt jumaat ni nak jumpe 2 orang yang paling kucintai,,~
hehe lame sgt xjumpa diorang huhu rindu giler...
harap2 dapat jugak jumpa jumaat t ye..agypun xkeje leh lah kite bersukaria..hik2

sebenarnya qaseh nak jumpa kawan baik qaseh ni ha..
kawan baik dunia akhirat...syg diorang sgt2..
korang pun mesti ade kwan baik yg korang syg giler kan...

ni pic org2 tersayang tu...cantek x..hehe cantek kan..
ramai peminat nih hehe...tapi sume dah berpunye..tggu mase nak kawen je kui2

hehe nilah kawan tersyg...yg first tu cik midah..second cik yati..third dak comot (tuan umah kedaung)

ok2 skang kan musim cuti U kan...cik midah tu nurse...
so ni je mase tuk jumpe..
bez2 xsabo sangat...!
yeyyy hospital tutup kan ari jumaat...
so diorang xleh pakse qaseh pegi hospital..hahahah
suke2 xyah jumpe doc...
kalau diorang ajak gak...guling2 kat situ xmo pegi..
hehe..lalalalala tp ari tu dah janji g ospital ngan hubby..
huuuuuu ~ 
takut dokterrrrrrrrrr xensem !


hati berbicara:
kerinduan tu satu penyiksaan ..awwww








8 comments

  1. hee incek liquid pon haritu baru jmpe kawan baik. tu pon ponteng jap mase keje nk jmpe die hee tp mmg besh melepas jgk kerinduan selama ni eheh

    ReplyDelete
  2. haha takot xensem katanya...
    seronok tu. lelepak kan.

    ReplyDelete
  3. rugi tuh semua dah berpunya ahakk.. selamat berjumpa dorang

    ReplyDelete
  4. wa,,,
    comey2 belako,,,
    hehe,,
    semoga hidup anda ceria~~

    always keep smile~~

    ReplyDelete
  5. encek liquid ...
    kawan boy ke gurl tu melepas kerinduan...hik2..yelah kan dah lame xjumpe rindu sgt !

    ReplyDelete
  6. apehz syah :
    xjugak hehe..takut lah jumpe doc hehehehe

    ReplyDelete
  7. wan :
    haha rugi pe nye..kat luar sane banyak agy wan hik2

    ReplyDelete

♥Kadang2 Allah sembunyikan matahari..
Dia datangkan petir dan kilat..
kita menangis dan tertanya-tanya,
kemana hilangnya sinar...
Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi♥

♥SEMUA CERITERA DALAM SEBUAH PELANGI♥
qaseh bukan pelangi , qaseh cuma qaseh , qaseh tak cantik macam pelangi tapi.... qaseh tetap ada di sini walau pelangi dah pergi..