Sasuke Premium Oulet Mengadakan Kempen SASUCARE Beri Peluang Pelanggan Membeli Sambil Menderma

Assalamualaikum 

Sasuke Premium Outlet ? Korang pernah pergi tak ? Haaa bagi peminat barangan preloved mesti dah jadi favourite place korang kan untuk cari barangan / pakaian murah tapi masih lagi berkualiti . Seingat aku , aku pernah pergi sekali ~ rambang mata jugak lah datang sini . Bagi yang belum tahu , Sasuka Premium Outlet ni merupakan sebuah perniagaan bumiputera yang menjalankan perniagaan terpakai dari Jepun dan buti preloved pertama seumpamanya di Malaysia 



For now , Sasuka Premium Outlet dan buka 5 cawangan di sekitar Kuala Lumpur ~ lepas ni harap buka lah pulak di Rawang ye hihi

I.  SASUKE PREMIUM OUTLET, SETAPAK.
II.  SASUKE OUTLET, KG PANDAN.
III.  SASUKE OUTLET, CHERAS.
IV.  SASUKE PREMIUM OUTLET, BANGI.
V.  SASUKE PREMIUM OUTLET, KAJANG.

Sepanjang 4 tahun , Sasuke Premium Outlet sudah melakukan program CSR ini dengan beberapa agensi berlainan seperti NGO MYMAHU (program anak yatim) , 4 EPISOD TITIK SENTUHAN RTM (lawatan dan sumbangan ramadhan) dan juga bersama JABATAN KEBAJIKAN NEGARA (program gelandangan Anjung Singgah)

Kempen SASUCARE Bersama Pelanggan 

Tapi hari ni aku nak tekankan pada kempen yang dianjurkan oleh Sasuke Premium Outlet iaitu Kempen SASUCARE , kempen apakah ini ? 

SASUCARE merupakan gabungan kreatif antara SASUKE dan CARE dimana memberi makna SASUKE PRIHATIN.Program amal ‘SASUCARE’ ini merupakan kempen kutipan amal yang julung kali diadakan di SASUKE OUTLET dengan kerjasama pelanggan 
Program amal kali ini akan berlangsung selama 3 bulan berturut bagi membantu rumah rumah kebajikan terpilih dalam memenuhi keperluan harian mereka. Program ini berlangsung selama 3 bulan dengan tujuan kutipan ini dapat disumbangkan kepada 3 rumah  kebajikan berbeza supaya sumbangan ini dapat meringankan bebanan pembelanjaan harian meraka.Sumbangan ini merupakan sumbangan tunai/cek terus ke rumah kebajikan terpilih.


Bagus kan kempen yang di anjurkan ni , dengan kempen macam ni kita sebagai pelanggan juga dapat mengambil tahu tentang kewujudan rumah-rumah kebajikan yang memerlukan bantuan  , dan kita juga dapat peluang menyumbang dan membantu golongan yang memerlukan . Yang bagusnya kempen sebegini sebenarnya dapat memberi kesedaran kepada orang awam tentang kewujudan agensi sukarelawan dan badan kebajikan di Malaysia . Tahniah Sasuke Premium Outlet berkongsi kempen sebegini yang sememangnya sangat bagus dan patut di puji.

Tentang SASUCARE Kempen 

Jadi , kempen ni sebenarnya telah bermula pada 1 Mac 2019 dan akan bermula pada 31 Mei 2019 11.59 pm . Penganjur berhak mengubah , melanjutkan , menggantung atau menamatkan kempen menurut budi bicara tunggalnya atau jika kempen tidak dapat di teruskan atas apa jua sebab . Penamatan atau penggantungan tersebut tidak akan membangkitkan apa-apa tuntutan oleh peserta.

Program Amal      : Semua Sasuka Premium Outlet
Tempoh Kutipan   : Bulanan (30 hari)
Badan Keajikan    : Mac - Persatuan Kebangsaan Autism Malaysia
                                April - *akan di update*
                                Mei - *akan di update*
Konsep                  : Beli dan derma
Jenis Sumbangan   : Tunai / Cheque 
  
Cara Menyertai Kempen Sasucare :

Pelanggan yang membeli mana-mana barangan di Sasuka Outlet Premium yang bernilai RM30 dalam satu resit , penganjur akan menderma RM1 daripada resit pembelian sepanjang kempen ini . Senarai rumah-rumah kebajikan terpilih akan di umumkan di lama sosial Sasuke Premium Outlet dan NGO yang bekerjasama dalam kempen amal ini . 


Kempen ini akan di uruskan oleh KINDNESS MALAYSIA , sebuah NGO berdaftar dan sumbangan ini seterusnya akan digunakan untuk membiayai keperluan rumah kebajikan terpilih.

Kesimpulannya , inisiatif yang di ambil oleh Sasuka Premium Outlet ini merupakan satu komitmen di dalam membantu golongan memerlukan dan meningkatkan kesedaran pelanggan Sasuka dalam melakukan amal sambil membeli . Harap kempen ini berjalan dengan lancar , inshaAllah dan semoga Sasuka Premium Outlet terus maju jaya . 

1 Ulasan

TQ FOR COMMENT

Terbaru Lebih lama