Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Iskin Skincare by Ibeauty | Katakan Tidak pada Jeragat !

Assalamualaikum ~ 

Hai semua , cuba tengok gambar kat atas tu , bukan qaseh tau haaa ini lah pengasas produk best ni Puan Ella Danial .. Cantik sgt ! so qaseh nak memperkenalkan kepada korang satu produk skincare dari IBEAUTY iaitu ISKIN SKINCARE , penah dengar tak ? kalau tak pernah dengar tentan…

KAIO STUDIO

Assalamualaikum ,

Entry ni khas bagi korang yang tercari-cari photoghrapher hebat , meh qaseh  memperkenalkan kepada korang KAIO STUDIO , btw bukan calang-calang photog kaio ni atau nama sebenarnya Anwar Abdullah , qaseh memang suka tengok gambar-gambar cantik dan berkualiti .. btw ramai yg boleh …

Bila Pertama Kali ke Legoland

Assalamualaikum ,
Wohaaa nampak jakun di situ , pertama kali aku jejakkan kaki di Legoland , so aku nak ceritakan sikit la apa perasaan , pengalaman mahupun keindahan dan juga keselamatan yang terdapat di Legoland , btw Legoland mmg heaven la bagi kanak-kanak dan jugak orang dewasa , memang bagus …
back to top