Iskin Skincare by Ibeauty | Katakan Tidak pada Jeragat !

Assalamualaikum ~  Hai semua , cuba tengok gambar kat atas tu , bukan qaseh tau haaa ini lah pengasas produk best ni Puan Ella Danial .. Cantik sgt …

KAIO STUDIO

Assalamualaikum , Entry ni khas bagi korang yang tercari-cari photoghrapher hebat , meh qaseh  memperkenalkan kepada korang KAIO STUDIO , btw bukan …

Bila Pertama Kali ke Legoland

Assalamualaikum , Wohaaa nampak jakun di situ , pertama kali aku jejakkan kaki di Legoland , so aku nak ceritakan sikit la apa perasaan , pengalaman…

Recent Post

Jangan Lupa Follow!