Bayou Coffe House Kelab Komuniti Taman Tasik Cyberjaya

Assalamualaikum ....

Kelab Komuniti Taman Tasik Cyberjaya juga mempunyai satu ruang makan yang penuh dengan hidangan yang menyelerakan , jadi kat sini bukan saja terdapat kemudahan-kemudahan yang cukup lengkap dan menyenangkan tapi terdapat coffe house yang memang akan memenuhi citarasa pengunjung yang datang di sini iaitu BAYOU COFFE HOUSE ..

Dihidangkan secara buffet membuatkan pengunjung menikmati hidangan hingga isi ruang dalam perut di penuhkan dengan sebaik mungkin dari pencuci mulut hinggalah hidangan yang berat-berat lg mengenyangkan..


Bayou Coffe 
ig : @bayoucyberjaya
fb : Bayoucoffehouse 
Quality local and international cuisines, a household name for good food and excellent service within the Cyberjaya vicinity.

Catering services for weddings, business meetings, seminars, product launches and annual Ramadhan Buka Puasa Buffet.




qaseh biasanya jumpa tapai time raya je , haaa kat sini tak perlu tunggu raya , ada je tapai pulut versi moden , xperlu nak bukak-bukak daun getah , deko dalam gelas cute je  dan senang nak makan ok 



ruangan yang luas dan simple .. memang selesa untuk mengisi perut 


antara hidangan untuk kelabbloggerbenashaari tempoh hari , terimakasih chef yang masak sedap-sedap untuk kami , makanan ala-ala tradisional dengan ulam-ulaman ..

segala jenis sambal , buah dan keropok 







bila tengok gambar-gambar ni balik aduhh terasa lapar la pulak , sedap memang tak tipu , kalau tak takdela menambah-nambah terutama rendang daging kat sini , lembut je daging dan rasa semua cukup , resipi please hehe , kat sini bukan hanya menyediakan catering , wedding pun hadoo , meeting , dinner dan untuk bulan puasa yang tak lama lagi akan tiba , BayouCoffe House memang menyediakan buffet ramadhan so jangan melepaskan peluang anda datang ke sini ok ..


Untuk tempahan, boleh hubungi: 

03-83180008 / 019-3305848
Email: bayoucateringcyberjaya@gmail.com









1 Ulasan

TQ FOR COMMENT

Terbaru Lebih lama