Search

Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Hari 9 : 5 Lelaki Yang Menarik perhatian Qaseh Dalia

Assalamualaikum , Cabaran 30 Hari , KelabBloggerBenAshaari hari yang ke 9 : 5 Lelaki Yang Menarik Perhatian Anda ... perghhh tak boleh blaaaa nii .. kena hati - hati dalam menulis ni , eh kenapa semua canaran ni memang untuk di stalker je .. hehe ok jom baca .. hurmmmm lelaki oh lelaki 


1. Lelaki Yang Ade Janggut 



2. Lelaki yang penyabar
Lelaki mana je ye boleh bersabar dengan perangai aku , hehe dengan suka melawan nya , dengan perangai degil lagi , haaa so lelaki yang penyabar ni memang dalam list aku

3.Lelaki yang bukan panas baran
Dalam hidup aku , aku paling tak suka orang marah2 aku dengan tengking-tengking , marah sampai keluarkan kata2 kesat , sebab aku akan jadi pemberontak dalam diam .. bila orang marah aku dengan cara macam tu . Sehari ke sehari aku akan hidup dalam dunia aku .. means mendiamkan diri dan perasaan yang ada akan hilang tiba2 ..

4.Lelaki Yang Bertanggungjawab
Yang ni sebenarnya paling penting , bagi aku bila dia ada sifat tanggungjawab dalam diri , pada diri dia sendiri , pada keluarga , tanggungjawab dia pada Tuhan . In shaa Allah dia takkan mengabaikan orang2 yang dia sayang ..

5.Lelaki yang gentleman/ romantik
Setiap perempuan pasti tertarik dengan sikap lelaki yang gentleman .. romantik tapi tak melampau , sekurangnya ada satu saat bila kita duk melayan perasaan .. ada satu benda buat kan kita tersenyum dengan sikap dia .. wah macam angau gitu haa.. mcm tgh angau sungguh je ni haha

Jadi 5 lelaki kat atas ni yang menarik perhatian qaseh dan saat menulis ni semua ciri2 yang ada pada seorang lelaki ni :')

Comments

Norma NML said…
Lelaki ada janggut ?? Bagus tu ikut sunnah Rasulullullah :-)
Unknown said…
Ehem... Ehem.. Gambar sapa la yang ada janggut tu.. Hihihii...
Yanty Lee said…
Macam ku kenal si janggut itu.. ngeee
Fatin Bella said…
Tak suka yg panas baran jgk. Hohoh
zarul farhana said…
ciri2 lelaki idaman jgk nie
ERAZ FADLI said…
Yang ada misai, suka tak?? Hehe..
yaya_flanella said…
Alhamulillah dah dapat kan..bestnya..hehe
Ruby said…
so... qaseh suka tak wak doyok? ehehehe