Tonton Lawak Ke Der 3 2013 di ESCAPE

Assalamualaikum

ESCAPE mencuit anda dengan LAWAK KE DER 3!


Memang sangat rugi kepada siapa yang tidak melihat lawak ke der di ISTANA BUDAYA yang sedang di pentaskan pada 4-8disember , haaa kenapa rugi tu ? mana tak nya kali ni Lawak Ke Der 3 diberi aura baru dengan kehadiran muka-muka baru seperti kumpulan JAMBU dan juga DOUGLAS LIM , memang terbaik sebab mampu menyenakkan perut yang sedia senak dengan lawak kental diorang , thumbs up !

mungkin ada yang tertanya-tanya kan ? dan berkata Lawak Ke Der 2 lagi kelakar, eh Lawak Ke Der 3 lagi lawak laaa ~ haaaa yang tu korang kena datang tengok sendiri baru lah boleh tahu mana yang lebih lawak .Best ke tak best ke kena la dtg sendiri , ye dak ?

Qaseh nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada ESCAPE sbb sudi memberi peluang menonton pementasan LAWAK KE DER 3 yg smemangnya berbaloi-baloi beb sebab tiket-tiket semua pun habis di jual , hingga ada yang frust katanya sebab terlambat membeli tiket , haaa tu la , kena cepat2 tau ! tapi jangan risau sebabnya ada beritaa baikkk punya kepada peminat Lawak Ke Der 3 dan juga pelanggan ESCAPE,jeng jeng jeng korang boleh saksikan LKD3 di ESCAPE pd 31.12.2013 selama 6bulan ! perghhh 6bulan lama tuuuuuu !!so jangan lepaskan peluang menyaksikan LKD3 di ESCAPE ok !

cuit-cuit u will never be alone 

bercakap pasal peluang ni , haaa ada satu lagi peluang terbaik buat pelanggan CELCOM , korang boleh sertai peraduan CUIT-CUIT MENANG DUIT @ ESCAPE  yang menawarkan hadiah wang tunai RM5000 setiap hari !

cara2nya sangat mudah , mulai 7 - 27 DISEMBER , pelanggan Celcom perlu menonton YouTube Channel cuit-cuit @ESCAPE atau klik: https://www.youtube.com/channel/UCj_-0IGMHwc2r7tDLv2De2g setiap hari untuk menjawab satu teka-teki yang akan dikemukakan oleh pelawak Lawak Ke Der 3

pelanggan CELCOM dikehendaki meneka dan menghantar jawapan yang tepat dan cepat ke 20888 , jawapan tak perlu panjang cukup dengan satu perkataan saja , perghh qaseh nak try la , untung2 dapat RM5000 ! kalau nak tahu lebih lagi info jom layari laman web ESCAPE [KLIK]

APA ITU ESCAPE ?
escape adalah dunia hiburan anda yang boleh di bawa kemana saja ,semuanya di hujung jari ,korang boleh nikmati pelbagai video hebat, filem ,konsert , berita , acara terkini dan banyak lagi !

PILIHAN ANDA
Anda boleh memilih untuk membayar dan menonton filem kegemaran dengan sekali bayar atau melanggan akses bulanan tanpa had, hanya RM25 sebulan!
Lebih daripada 500 filem dan rancangan untuk dipilih merangkumi pelbagai genre (Aksi, ngeri, komedi, drama, seram, cinta), dan termasuk konsert terkini, acara karpet merah yang eksklusif, berita terbaru dan banyakkkkk lagi!



Dengan ESCAPE anda boleh Tontoninya menerusi telefon bimbit, komputer riba, tablet dan komputer peribadi, lancar dari peranti ke peranti (sesuai dengan iOS, Android, MacOS dan Windows). Dengan rangkaian terpantas Celcom, anda boleh menikmati kesemua tayangan tanpa tersekat-sekat atau perlu menunggu lama.

"Anda juga bebas untuk berhenti dan sambung tayangan program pilihan anda pada bila-bila masa, di mana-mana jua!"Kini anda takkan terlepas menonton filem atau drama bersiri kegemaran anda.



  •  Henti & sambung tayangan  •  Pelbagai peranti  •  Bila-bila masa, di mana-mana jua 


Catat Ulasan

TQ FOR COMMENT

Terbaru Lebih lama