Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Selamat hari raya .........

Assalamualaikum....
fuhh lama gila tak hupdate , papan keyboard pun kena cari sutey2 dah tak aktif mcm dulu , huhuhu .. apa2pun qaseh taknak ketinggalan mengucapkan selamat hari raya maaf zahir batin ikhlas dari qasehdalia dot com .. qaseh susun sepuluh jari ingin meminta maaf andainya kata-kata dari blog ni ada yang mengguris perasaan kalian , n selalu buat hati korang sebak dengan ayat meleleh tahap cipang .... maafkan qaseh ye !

oh ye qaseh dah duk di kampung , seronok sangat ..lama gila tak balik , hilang segala stress tapi cuti 6 hari je , rasa macam tak cukup je huhu skang pun dah raya ke tiga dah .. tapi xpelah bersyukur dapat jugak balik kan kan kan kan ...

selamat hari raya sayang-sayang sume .... raya pertama kite dalam keunguan ..hehehehe

ok bye ..... assalamualaikum..


Ulasan

Anisa Hang Tuah berkata…
selamat hari raya
ewanthology berkata…
selamat hari rayeeee...byk ke dapat duit rayeee
Nana berkata…
singgah beraya kat sini. selamat hr raya dr nana ^^
Que Achmad berkata…
Salam Aidilfitri Qaseh
uncle gedek berkata…
uncle termasok dalam 'sayang-sayang' tu ke?

(Salam Aidilfitri!)
Badrina Ibtisam berkata…
Hii I was in purple jgk hehe :D

selamat hari raya~! ;)
back to top