Selamat hari raya .........

6 ulasan:
Assalamualaikum....
fuhh lama gila tak hupdate , papan keyboard pun kena cari sutey2 dah tak aktif mcm dulu , huhuhu .. apa2pun qaseh taknak ketinggalan mengucapkan selamat hari raya maaf zahir batin ikhlas dari qasehdalia dot com .. qaseh susun sepuluh jari ingin meminta maaf andainya kata-kata dari blog ni ada yang mengguris perasaan kalian , n selalu buat hati korang sebak dengan ayat meleleh tahap cipang .... maafkan qaseh ye !

oh ye qaseh dah duk di kampung , seronok sangat ..lama gila tak balik , hilang segala stress tapi cuti 6 hari je , rasa macam tak cukup je huhu skang pun dah raya ke tiga dah .. tapi xpelah bersyukur dapat jugak balik kan kan kan kan ...

selamat hari raya sayang-sayang sume .... raya pertama kite dalam keunguan ..hehehehe

ok bye ..... assalamualaikum..


6 ulasan:

Anisa Hang Tuah berkata...

selamat hari raya

ewanthology berkata...

selamat hari rayeeee...byk ke dapat duit rayeee

Nana berkata...

singgah beraya kat sini. selamat hr raya dr nana ^^

Que Achmad berkata...

Salam Aidilfitri Qaseh

uncle gedek berkata...

uncle termasok dalam 'sayang-sayang' tu ke?

(Salam Aidilfitri!)

Badrina Ibtisam berkata...

Hii I was in purple jgk hehe :D

selamat hari raya~! ;)

Catatan Popular

No reproduction of the materials from this website and its accompanying associative social media channels are to be used in other third party sites without written a consent by Qaseh Dalia

All images, text and video content used must first be given permission by author.

For further inquiries, shoot an email at:
dalia_adelia@yahoo.com
@2010 | www.qasehdalia.com