Search

Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Gembira ....

Assalamualaikum...

masih dalam mood beraya .. hehe , apa pun nak kongsi sedikit rasa hati tentang aidilfitri kali ni , 19 ogos 2012.. raya tahun ni qaseh rasa raya yang paling bermakna .. alhamdulillah rasa sangat gembira walaupun balik malam raya sebab nak manfaat kan cuti lama kat kg .. 


tahun ni rasa macam dah matang lah sikit hihi matang lah sgt , tapi rasa macam ade perubahan skit bila tgk balik diri sndiri ,,walaupun xtau apa yang berubah ntah ! wakaka.. ape yg best tahun ni sebenarnya dapat jalan-jalan ngan cik abg je pun ..sblum2 ni xde org pun nak bwk jalan2 tu yang boring tuh .. tapi alhamdulillah makin lama dalam hati ni .. terisi oleh kehadiran dia ,,, betul kata orang , hargai apa yang dah kita miliki kalau dah hilang susah nak cari ganti ....

minta maaf sangat kat dia sebab sebelum ni sangat noty , asyik ikut hawa nafsu dan perasaan sendiri je , hgga terkadang lupa ada orang yang sentiasa ada saat kesusahan .. terima kasih yaALLAH hadirkan dia dalam hidup ni ... harap sangat kehadiran dia buat selama2nya ... dan pada org2 yang dah tak penting dalam hidup ni semoga berbahgia dan anggap aku tak pernah wujud dalam hidup kamu .... jangan rosakkan kebahagiaan yang dah lama saya cari , yang kamu tak mampu bagi .........



keemasan gitewww .. demm kejadah jiwang malam2 ni .. huhu errr nikah ? insyaAllah .. boleh tak taknak bertunang terus nikah je hehehehe 




Comments

Noor Maizan said…
moga berbahagia selalu
:)
dEdEQ dE wIshEs said…
ALHAMDULILLAH SIS .. HEPI TGOK SIS HEPI ..

MOGE BHAGIE ERK SIS ..
N
RAYE TAUN DEPAN DA JDI SEPASANG SUAMI ISTERI ERK ERK ..

AMIN .. MUDAH2AN .. HEHE ..
Badrina Ibtisam said…
Wahwah nikah je terus pun tkpe keke. moga brbahagia! ^____^
penjajah minda said…
haha terus nak nikah tue..bagus2..semoga sampai ke jinjang pelamin..
ezy.xixii said…
blh je nikah tros..
save bajet..
hehe..

semoga bhgia sllu!
maszull said…
assalamualaikum qaseh...selamat berbahagia...:)
qasehraihan said…
bila nak berlangsungya ni..hehe
Apple Sweet said…
semoga berbahagia bt selama lamanya qaseh N kyle....
Apple Sweet said…
semoga berbahagia buat selama lamanya Sue N kyle