Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Gua Tetap Bangga

Assalamualaikum , 
petame - tame ambe nok royak bui bahawe ambe ase sedih ngat dengan kekalahan teganung mempeteh nogori nombor 9 , tapi ape kan daya .. kalah2 dah , hok menang tu bersorak doh , bui ke dio lah eh .. apa-apa pun gua tetap bangga dengan teganung sebab masuk gak r final dari hok dopleh masuk langsung tuh , ke guane ? mase ganung menang ambe ase gembira , so masa kalah ni pun nok wat-wat gembira gop r ahakz... tak kisah lah yang penting teganung tetap di hati , kalah menang letak belakang janji pemain- pemain bola sepak teganung ensem eh hebat2 sume .. muahhhh 



translate secara mata kasar 
pertamanya saya nak bagitahu bahawa saya rasa sedih sebab teganu kalah di kaki negeri sembilan , tapi tak apa lah janji rock ! teganung tetap di hati saya , yang selebihnya tu bukak kamus k .. 
PETEH GANU PETEH !

Ulasan

al_hakim berkata…
tahniah2..haha
qasehraihan berkata…
yg penting sharbine ensem..yeayhh!!..hakhak..
Unknown berkata…
ganu tidok peteh doh uh..patoh doh
ezy.xixii berkata…
kaloh kat padang je.. tp tetap menang di ati penyokong ganu!
ganu nelang~
Bidadari Syurga berkata…
peteh ganu peteh? aduh.... maknanya apa sayang...?
nazirulhazwan~ berkata…
hauhuahauhauha

negori den monang.haha
fatin berkata…
hehee.. x per la.. adat main bola..

nway.. jemput ke blog.. ada nama kamu tahu.. hehee..
noraauliyya berkata…
takpelah .. len kali pulak ! ape kata qaseh jadi pelatih ganu !
Fara E's berkata…
tade rezeki , hehe
mas saari berkata…
takpe qaseh, jangan sedih2! tahun depan cuba lagi... lagipun terengganu dah main sehabis baik tu!
dear anies berkata…
jgn sedey2...at least ada gak piala FA dlm genggaman kn?
Prince Halilintar berkata…
adatlah menang kalah dlm sesuatu game..janji smgt kesukanan kite tu tinggi..
qwert. berkata…
jujur, tak faham pernggan yang atas. nasib baik ada translate huhuuu ;(
Cikli berkata…
pendekar penyu tetap best walaupun gatai
aamalinaazman berkata…
weee
semanagt owg ganu terus tertebarrr =)
abadi romeo berkata…
penyu menangis lagi...huhuhu..
Awanama berkata…
Nak buat camna..dah takde rezeki untuk pasukan terengganu untuk jadi juara piala malaysia..tol tak kak qaseh..:)
Ainul Hayat berkata…
Qaseh, seb baik ada terjemahan...hehehe
Cik Pulau berkata…
xpoo.. sokong ganu male tuh..
tp kaloh..
xpolahh.. hehehe
Cik Ecah berkata…
same la kte...kte ingat ganuu menangg hahha tp kaloh...
Aretikz berkata…
paling kurang, nganu gi final.. ilek2 aah.. biarpun diriku xda darah n9 mahupun nganu.. tp skong n9 msa tu.. ahakz..
Rtp Farra Arisha berkata…
heee heee hebatnya dia cakap ganu..i'm not too terrer speaking trg language..;)
Nuruashia berkata…
ahhaha..jiji jht molek..
menang kalah ada game sys..!!
ehheheh
Mama Gee berkata…
semangat juang yg tinggi tu penting..takde rezeki nk menang...dlm pertandingan takleh nk dua2 menang kan... :)
adat permainan.
esok lusa masih punya peluang lagi kan =)
anumuchan berkata…
alolo..takmo sedih2 ye :) slmt hari raya haji^^
back to top