Search

Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Comments

mr.oren said…
owhhhh...terasa aku.aku letak gmbar nak raya lak..aduh2~hahahaha
tiada halangan untuk melakukan ibadah dimana-mana saja.
:)
Qaseh Dalia said…
mr . oren -
x apelah nak raya pun hehe
Qaseh Dalia said…
kirin -
=) betul tu ..10 markah untuk kirin
salemaziz said…
what a nice view :)
kaizen said…
nak qiam x payah tggu 10 terakhir laa

latest entry WW : Korg Ade Cikgu macam ni??
Admin said…
kat dalam masjid kan?sebab nmpk byk tabung ;-)


http://phatthegreat.blogspot.com/2011/08/ww-wordless-wednesday-7.html
Qaseh Suhaida said…
penuh kekusyukan...
bln ramadan bulan rahmat bg org yg beriman utk berdoa kpd Allah, mari kite perbanyakkan doa sepanjang bln ramadan ni kerana ia merupakan slh satu waktu doa dimakbulkan =)
Unknown said…
Berharap sangat dapat mencapai ketenangan hakiki ketika sujud kepadaNya.
NadiRah said…
slmt beramal di bulan mulia ni.. ^^
atiqsalleh said…
solat terawih jom malam nie.. hehe
Abang Karu said…
alhamdulillah....
Pink said…
bumi Allah ni luas, mana-mana je kita boleh solat =)
mas saari said…
dimana2 pun takpe... yang penting ibadah itu dilakukan dgn sempurna!
James Alexander said…
insan yg sedang solat itu cool ... hehehe...
Nightroad said…
mrk yg meninggalkan solat umpama meruntuhkan agama allah, kerana solat itu tiang agama..^^
ghost said…
pasti dia melakukan solat sunat.

lebih afdal kalau dilakukan berjemaah.
berusaha untuk melipatgandakan amaln kita dibulan yang mulia ni kn :)
odahonebizz said…
mendalam maknanya ni...nice pic!