Search

Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Bicara Hati Seorang Insan Terluka heh2 ...

Assalamualaikum .. qaseh update yg juin segmen ri tu ..
luahan ini di tujukan kepada seseorang yang pernah mengetuk pintu hatinya di suatu ketika dahulu ~
siapakan insan terluka ini ? bacalah luahan hatinya ...



"setahun kita bersama.. macam-macam dugaan yang kita telah lalui kan.. tapi banyak perkara yang megguris perasaan daripada perkara yang membahagiakan kita..."

"kalau awk nak tahu.. setiap kali ada problem atau masalah tentang kita... saya menangis malam-malam.. sebelum tido.. sedih sangat bila jadi camtu... sebab saya sayang awak masa tue.. pastu saya pikir.. kenapa kita tak pernah nak bahagia..."

"secara jujur saya jeles dengan kebahagian orang lain.. lagi-lagi tengok kebahagian kawan rapat saya.. awak ahu kan sape.. saya pernah tanya kat awk..



sambungannya di http://atiqsalleh.blogspot.com/2011/04/saya-harap-awak-baca-nie.html

hati berbicara :
bila berbicara tentang cinta yang telah tiada ~ 
seakan2 bercinta dalam sangkar kenangan.. ingin melupakan tapi sangkar itu terus mengunci kita .. hendak bebas tapi tak mampu untuk keluar dari sangkar kenangan ~
sakitnya bila bercinta dalam sangkar kenangan ..terasa kesyahduan malam..
air mata yg berderai sebagai peneman..
keadaan itu seakan2 menghimpit hidup..ingin kuterbang bebas ke dada langit
menghirup udara yg tidak menyesakkan jiwa dan perasaan ..
kejamnya engkau mmbiarkan aku terkapai2 menongkah arus kehidupan..mengapa menghukum jiwaku ! mengapa kau toreh luka dihatiku !
mungkin inilah ujian untuk menguji kesabaranku..
inilah ujian yg terpaksa aku hadapi bila berada dlm sangkar kenangan ~
biar derita biar sengsara aku menjadi mgsa sebuah kenangan 
biarlah masa merawat segala2nya ~
qaseh busy jap ~


Comments

syuwai said…
walaweh~

hujung minggu pun berjiwang2x ye..hehe

p/s nah entri untk dak Qaseh http://syuwaistory.blogspot.com/2011/04/bila-bercerita-tentang-cita-cita.html
forever love said…
akk nie.. atq kan dah cakap ari tue.. malu la...^^

huhuhuuh
semutsengal said…
wahahah..hati oh hati..
qasehraihan said…
huhuhu...
tersentuh jiwa...hukhuk
sedey kan bila ingat cinta yg lalu..
yg kita ingat itulah yg terbaik rupanya tidak..huhu

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/keseronokan.html
Wuucin said…
(^_^) @ (T.T) ?
cik bihah said…
Sayang diri sendiri Insyllah hilang rasa kecewa & kenangan lama ;))
Dekcik said…
sweet..huhu..
peNulis SeNjA said…
amboiiiiii akak ni .. jiwang erk hehhee
Unknown said…
wa'alaikummussalam..

terluka? adei..
saya tak faham tentang cinta sesama manusia.
haha..adei

=_='
Unknown said…
wa'alaikummussalam..

wow!~ terluka..'huhu.. tak faham

@_@"