Search

Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

BEN ASHAARI BUAT GILA LAGI

 Assalamualaikum ...


saya suka juin segmen abg beng2 bung sebab saya gila trafiq ..saya seorang yang suka kejar popular dan saya juga kejar follower .. lagi ~ saya seorang yang suka bersaing dengan orang .. tapi saya cepat putus asa ...saya jugak takmo tengok ujang menang .. saya nak saya menang dari ujang .. kalau ujang kalah saya suka sangat ...

saya sayang abg beng .. haha apa lah banyak perenggan kena buat nih pakcik beng eh .. saya tahu abg beng bukan buat2 gila ..korang paham kan ?heee bila dia buat2 gila orang lain pun kenalah jugak gila ..so saya masuk segmen abg beng sebab saya dah nak buat gila jugak

lagi ~ saya saya suka juin segmen abg beng2 bung sebab saya gila trafiq ..saya seorang yang suka kejar popular dan saya juga kejar follower .. lagi ~ saya seorang yang suka bersaing dengan orang .. tapi saya cepat putus asa ...saya jugak takmo tengok ujang menang .. saya nak saya menang dari ujang .. kalau ujang kalah saya suka sangat ...

lagi lagi saya sayang abg beng .. haha apa lah banyak perenggan kena buat nih pakcik beng eh .. saya tahu abg beng bukan buat2 gila ..korang paham kan ?heee bila dia buat2 gila orang lain pun kenalah jugak gila ..so saya masuk segmen abg beng sebab saya dah nak buat gila jugak 
harap2 diterima dah cukup 4 perenggan

Comments

Misz-ella said…
memang gila la dik. gelak kakchik baca.

adik, semoga adik mencapai impian adik utk menjadi blogger popular satu hari nanti. Amin.
Unknown said…
kompem pening abg ben bace ulang tayang perenggan.. haha..

neway, mira pon join jugak..

jom2 kite kalahkan si ujang tuh..hehe.. gud luck utk kitee :D
Ilaasuhailaa said…
gila trafik!gila trafik!..
meh nak p anta tanjung rambutan..(^^,)..
qasehraihan said…
gila den baca..hihihi
Ujang9897 said…
wahahahahahah


lu mintak penyepak ek...cis cis..
DrEm said…
agak lah..ponat mata membaca
Anum Shukri said…
hahahaha...nak gelak gaya apa ek???hihihih....
huhuhuhu....tak nak nanti kata gila pulak!!!..
MNFT said…
huhu..hebat..ulang ayat sama..pening ambe bace..kiki
haha..qaseh dah gila jugak ke ni..aish...korang buleh la tenet laju..wifi koleh cne nk lawan..
Ameh Wahab said…
cam pening kejap...hehehe...
Unknown said…
wa'alaikummussalam..

saya pun gila la jap bacab entri ni. rasa gila sikit terlepas nak join segemen best.

grr..

ujang la ni.kan dah terlepas.
grr...