17 Jan 2011

Hidup akan bosan bila ....................!

Assalamualaikum..(maaf panggilan title  aqu )
selamat pagi n gud morning semua..hehehe..
idea tada mari maaaa..so entry sampah je kot..ehehehe..
benda2 yang buat hidup tak tentu arah .. grrrrr 

-makanan 
sangat penting ! nanti kang pengsan..nak angkat pen pun tak larat ..hah !
pinjam foto mat gebu...lau xsuke gtau ye hehe


-handfon
mak aihhh penting tu ..mana tahu ada kecemasan ke hape ke.. leh colling2 (padahal tak tentu arah xleh meseg ngan pakwe ahahaha.. tapi kalau takde kredit pun takde guna )
poyo jee 


-seterika
ooooemmmgeeee... hehe kalau seterika takde rasa2 memang takmo pergi kerja dah .. takkan nak pakai baju tak bergosok n tudung terpelelot ! huwaaaa jatuh lah sahammm i haha tapi bengang bila pagi2 je xde letrik..terpaksa lah pakai tudung segera ..yg tak payah gosok.. tudung moden skang ni ler..
dari encek google

-duit
buat apa kerja letih2 lau xdapat duit haha..hidup ni perlukan duit jugak..nak beli beras ..nak makan nasi ..nak beli susu anak2 lagi haha..


hati berbicara:
yang paling penting dalam hidup ni.. adalah agama.. hidup akan kucar kacir kalau xde agama..so berpeganglah pada agama kita agama islam..
lapoo lahh nak g lunch

apezs shah said...

salam

tapi duit yg paling penting dalam kehidupan sekarang kan? Kalau takde duit ape pon xdpt nak beli.

al_hakim said...

pilihan hati pun penting kan qaseh..hehe..=)

Unknown said...

ni yang buat atok lagi lapor tenung bege tu

efa said...

yg seterika dan duit tu sama la plak huhu...

E'in said...

yeah! e'in sokong..

Ujang9897 said...

seterika penting gak ek..heheheeh

Unknown said...

nak duit skit....
hehehehe

Unknown said...

de lg yg penting hehe

Turtleman said...

takde streka takleh la iron tudung pagi2 nak gi keje hu3 :P

Izamir Ridzwan said...

nak duit tu sikit..

Qaseh Dalia said...

@apezs shah
wslm apehz betul tu mmg penting pun tmbah2 brg2 dah makin mahal uhuk2

Qaseh Dalia said...

@Suhami Ahmad
atok jgn tenung2 lah ..hehe kai spek dah tu kang

Qaseh Dalia said...

@efa
eceh naluri perempuan mmg sama heee

Qaseh Dalia said...

@♥e'in♥
tq

Qaseh Dalia said...

@Ujang9897
penting lah untuk menjage keterampilannn

Qaseh Dalia said...

@Redzuan Kassim
amek lah tak malu hehe

Qaseh Dalia said...

@Areliff
tau pun..areliff pakai tudung gak eh

Qaseh Dalia said...

@Izamir Ridzwan
xleh

ARJUNA.Inc said...

wowoowwo..makanan 2 sgat enak!!..duit 2 pn waa..rambang mata ..heheheh..hp x ksah sgat..haha

Qaseh Dalia said...

@ARJUNA.Inc
hehehe jgn juling dah lah yeee