Qaseh Dalia's Blog

Bila Hati Berbicara

Entry Penghargaan ...

Assalamualaikum..
selamat pagi semua..
yeyy topup dah dapat dah ...RM30 ..sape nak ..meh nak share hehehe..wekkkk
so dalia nak tq3x kat abg ben..kalau kira2 banyak dah dapat dari segmen abg ben huhu..sory ye kawan2 asek muke dalia je..huk2 jangan benci kite lak..emm dalia tak bersalah hehe..
n tq sangat2 kat penaja yang sudi bagi hadiah topup..
dah dapat dah tadi...yeyyy...
so jom up trafic penaja kita...
FASIHAH
kalau nak bodek r ye..ngeee gurau je ~ 
tq for everything ~

Comments

s.y.a.r.q said…
wahh..syoknye dpt top pup free
aDisH.sHidA said…
qaseh num 1
hehehee
tahniah qaseh
meh kongsi dgn shda krdt de 4sen dr mgu lepas lagi nie
Unknown said…
QDA, kam nak bahagian kami. rm10 hahaha

ENTRY TERBARU: baru kenal sudah buat project..gelojoh sangat
wah3!~ nak jugakkkk..=p
wida said…
tahniah..bestnya:)
nazirulhazwan~ said…
klu ang anggap den ni kawan bek, shara rm 5 pon jadi la, tlgla T_T
Unknown said…
hoh..kene ban QDA dari ikut ane2 segmen ag...hhahahhahahhaa.... T___T aku x penah menang ni
Unknown said…
hoh..kene ban QDA dari ikut ane2 segmen ag...hhahahhahahhaa.... T___T aku x penah menang ni
Qaseh Dalia said…
@gaung
ape..10 sen xleh nak share hahaha
Qaseh Dalia said…
@nazirulhazwan~
hahah sebarang keputusan tidak di layan...cium kaki gue dulu kah2x
efa said…
waah tahniah...bestnya..
cacing said…
ha ni no cacing....019-4123456... share topup ngan cacing.. hehehehe
Qaseh Dalia said…
@misz sheyla
haha jangan lah ban...uuuuu T_T
Qaseh Dalia said…
@cacing
alamat umah sekali nak bg cacing haha
Raden said…
dalia leh share a top up kan...hehe..mtk 5hengget!
Fasihah Supian said…
banyaknye referring URL dari blog Dalia..hehehe akhirnya dapat online...
Mr.Eye said…
okeh!jeles!
tak salah kan?
haha..congrats!!
Qaseh Dalia said…
@Amira Naddia
tak boleh saye seorg yg kudukut haha
back to top